Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben zelf in week 27 een dagje langs geweest, en ik weet zéker dat die hele groep een superleuke week heeft gehad. 18 leuke kinderen, sommigen ontzettend extravert en ook juist een paar hele verlegen mensen, maar iedereen had z'n plekje. Wel heel naar voor jullie overigens dat jullie géén leuke week hebben gehad, kan me voorstellen dat wanneer het echt niet klikt met de leiding dat vervelend is.. C_estmoi schreef:ik vind het zo jammer dat alleen de negatieve ervaringen zo groot worden uitgelicht hierIk ben zelf in week 27 een dagje langs geweest, en ik weet zéker dat die hele groep een superleuke week heeft gehad. 18 leuke kinderen, sommigen ontzettend extravert en ook juist een paar hele verlegen mensen, maar iedereen had z'n plekje. Wel heel naar voor jullie overigens dat jullie géén leuke week hebben gehad, kan me voorstellen dat wanneer het echt niet klikt met de leiding dat vervelend is..
delerium schreef:Hm, ben afgelopen week niet zo vaak geweest dus heb de groep ook niet zo vaak gezien, maar het zag er op afstand allemaal gezellig uit.
Ik snap alleen 1 ding niet helemaal: als Chinou iemand eraf gooit omdat diegene te veel met de teugels zit te hannessen dan mag toch gezegd worden hoe het komt? Dan weet ze dat ze de aanwijzingen over losser laten écht moet opvolgen...
ikke schreef:C_estmoi schreef:ik vind het zo jammer dat alleen de negatieve ervaringen zo groot worden uitgelicht hierIk ben zelf in week 27 een dagje langs geweest, en ik weet zéker dat die hele groep een superleuke week heeft gehad. 18 leuke kinderen, sommigen ontzettend extravert en ook juist een paar hele verlegen mensen, maar iedereen had z'n plekje. Wel heel naar voor jullie overigens dat jullie géén leuke week hebben gehad, kan me voorstellen dat wanneer het echt niet klikt met de leiding dat vervelend is..
Ehm, er wordt hier door enkele mensen, onafhankelijk van elkaar iets gezegd. Dit is een weergave van hoe ZIJ het beleeft hebben en aangezien zij er geweest zijn en zij jullie klanten zijn, zou ik er mijn voordeel mee doen als bedrijf.........
.C_estmoi schreef:ikke schreef:Ehm, er wordt hier door enkele mensen, onafhankelijk van elkaar iets gezegd. Dit is een weergave van hoe ZIJ het beleeft hebben en aangezien zij er geweest zijn en zij jullie klanten zijn, zou ik er mijn voordeel mee doen als bedrijf.........
Ik ben geen werknemer van de zwaanhoek, 'Jullie klanten' is dus niet van toepassing. Verder vind ik ook dat iedereen alle recht heeft om negatieve ervaringen te delen, daar zou zeker wat mee gedaan moeten worden. MAAR dat was mijn punt niet, het enige wat ik zei is dat ik de positieve verhalen (waarvan ik ook wéét dat ze er zijn) hier een beetje mis, en dat k dat jammer vind
behalve voor het springen, dan reed ik op Whampie.
.
, langs de ene kant vind ik het normaal dat je dit doet als je van paarden houd, ik bedoel, je wilt toch niet dat die paarden doodgaan doordat ze van die plant eten? Maar langs de andere kant vind ik het ook wel vreemd dat je moet planten trekken op een kamp waarvoor je veel hebt betaald, dus dat vond ik nogal dubbel...