Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyce2 schreef:Ze zijn idd duur en vind het assortiment tegenvallen... Snap ook niet waarom Bol.com nu opeens dit soort dingen ook moet aan gaan bieden. Ik zie ze nog steeds als de webshop voor boeken/dvd's/games/muziek.
De hogere prijzen zullen denk ik komen doordat het verzenden gratis is bij besteding vanaf €20,-. Dat verlies compenseren ze waarschijnlijk in hun prijs. Vaak werkt het met die doorgeefluik constructies zo dat ze een bepaald percentage krijgen per artikel dat ze verkopen via hun site. Zo kunnen ze de prijzen gelijk houden met die van de "hoofdleverancier".
foxy80 schreef:Oeh, ik zie al hoe bol.com werkt: je koopt via hen, levering geschiedt vanuit de Epplejeck of Agradi. Maw ze hebben geen eigen stock maar zetten de producten wel in hun eigen digitale uitstalraam. HANDIG!
Ik wil wel eens testen wat voor antwoorden ik krijg als ik naar bol.com klantendienst bel hoe bepaalde peesjes vallen bij een a-pony. Die weten niet eens wat een a-pony is mwoehahahaha!
"Ja, u weet wel, een pony die geboren is in het jaar van de A. De chinezen hebben het jaar van de draak, paardenfokkers hebben het jaar van de A. Dit jaar is het jaar van de Omega! Wat raadt u me aan? "
"Ik zie bij jullie een regendeken, die 0-grams vulling, is die wel vacuüm gezogen? Zodat er geen veldluis in komt? En die glanzende vacht, vanaf hoeveel km is dat? Ja, bij dekens moet er toch een bepaalde tijd in rondgelopen worden vooraleer die nylon stof zijn werk doet, net zoals je nieuwe schoenen moet inlopen vooraleer ze lekker zitten?"
"Hebben jullie een spray tegen de zogenaamde "bakkabouter"? Ja, dat is een bijnaam voor een erg vervelend soort mestkever.."
"Die Oster borstels, zijn die ook geschikt voor een stekelharige? Die doen zeker geen pijn?"
"De HH Teddy 1/2 hals fleecedeken, welke helft van de hals bedekt die, de linker of de rechter? Mijn paard is nl rechtgericht dus daar heeft hij weinig aan zo..."
Lynn_x schreef:Die vraag stel je in een winkel, daarvoor bel je toch ook niet de divoza klantenservice op?