Tjee was dat schrikken voor jullie, fijn dat ze weer veilig in de trailer staan. Ik hou de update ook even bij en duim heel hard dat ze er hoog uit met een schaafwondje af gekomen zijn.
Jee schrikken zeg. Had vanmorgen een fotoreportage met Fuego en hij stond er nog om een uur of 1. Toen ik later op facebook keek zag ik dat hij ontsnapt was. Fijn dat ze weer terecht zijn!
ja ze zijn ongedeerd. waren spannende uren. ze waren wel wat bezweet, maar verder niets. ze staan nu gelukkig veilig op stal en hopelijk is dit de enige x dat dit gaat gebeuren. iemand had ze gevangen en bij andere mensen neergezet. via de politie wisten we waar ze stonden.
Pfoe gelukkig Marjon! Ik kwam net je berichtje pas tegen, dat moet heel eng zijn geweest voor jullie Arme beestjes! Hopelijk laten ze je nooit meer zo schrikken!
Nou bedankt iedereen voor jullie oplettendheid en delen van berichten erg fijn dat op deze manier van alle kanten naar uit is gekeken, t was echt schrikken idd en ze hadden een stuk gelopen ontzettend veel geluk gehad dat ze niks hadden of veroorzaakt, ze zijn echt dwars door dorp van udenhout heengerend en langs t spoor hoop da t nie nog eens gebeurd!...
nogal spannend ja!!ben ook wel erg blij dat ze bij elkaar zijn gebleven en niet dat ze apart van elkaar weg gerend zijn en nu hopen dat ze t noooiit meer doen (of een van de andere paardjes)