*uh* ik denk dat een SH sneller is dan Morrie, tenzij je enge dingen aan de kant legt, dan is ie ineens heeeeeeel snel......in z'n achteruit....
Mijn paard kan achteruit draven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annetje"]
[quote="Les_Fjal schreef:Zullen we hem dan delen Smurf.....Ik zorg voor het hoofdstel...jij voor het zadel
smurf schreef:als we die hengst nu eens die Blondie van de 1e pagina laten dekkendan krijgen we misschien een koolvos (donkere vos met witte manen
)
mijn bit (17,5 cm) gaat wel passen hoor, we nemen gewoon een western hoodstel, zo'n 1 oorgeval, die krijgen we wel op maat![]()
Een Barefootzadel erop met een singel van 1.50 (die heb ik nog wel liggen) en gaan met die *uh*.......SH![]()
Yellowfish"]
[quote="SpLaSh_ schreef:
Deze hengst lijkt me ook wel wat, bijzonder neusje... zonder haar.. scheelt weer...
Dekgeld € 2,50
Iemand lenen ?
SamanthaSplash
smurf schreef:die SH's bij ons op de wei doen de hele dag door vrijheidsdressuur -> ze liggen altijd![]()
![]()
die laatste hengst is ook wel een poepie, met dat neusje heeft ie volgens mij boven de BBQ gehangen.....
Yellowfish"]
[quote="Botervlieg schreef:Ho, ho, ho, jullie kunnen nu wel allemaal leuke plannen
maken voor de fokkerij, maar hoe zit het met het
lendenmechanisme bij de SH? Hebben jullie daar wel
goed naar gekeken? Zeker als je - zoals Yellowfish -
nu al aan springen denkt?