Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).

StableDoor schreef:Ik weet niet wat het verhaal van de andere kant is, maar ik geloof best dat TS het er moeilijk mee heeft!
Carr_friesje: ik vind jouw acties echt laag. TS had hier een topic gemaakt om haar hart te luchten. Ze had de eigenaresse en het paard anoniem gelaten. Maar jij moet het zo nodig nog moeilijker gaan maken voor TS. Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd? Nu weten misschien wel meer mensen om welke personen en welk paard het gaat: weg anonimiteit. Wat heb je hier nou mee bereikt? Ik denk dat TS, maar ook de eigenaresse het fijner zouden vinden als dit anoniem was gebleven en dit in real-life uitgepraat kan worden. Het enige dat je hebt bereikt is dat je TS maar ook jezelf belachelijk maakt op het internet. Bah!
Sterkte TS!

blijft in mijn hart die mallegekkerd!
spatter schreef:maar ook een nieuwe eigenaar kan een paard verkopen en ze geeft zelf al toe dat haar ouders het helemaal niet kunnen betalen
dat ze er moeite mee heeft snap ik best maar dagen tranen met tuiten janken en kwaad zijn op een eigenaresse vind ik te ver gaan