Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_usar schreef:Ik ben geen arts ik mag niet zeggen dat ik kan genezen.Maar ik heb wel vele dieren en mensen al geholpen en soms ook beter gemaakt. En de veeartsen snappen dan niet hoe het komt dat een paard opeens bokt en rent door de wei terwijl hij het eigenlijk niet meer wist.
gohya schreef:Een moordzaak kan niet door een paragnost worden opgelost,wél mede door de paragnost.Als er een dader word 'gezien' dan is dat geen bewijs.De politie zal zelf met een bewijs moeten komen dat het idd. de dader is.Dus een paragnost heeft jou gezien is geen bewijs.Een paragnost kan wel 'tips' geven,waar de politie dan weer mee verder kan.
En dáárom worden er niet zo makkelijk moordzaken opgelost.
russel schreef:Als dat zo werkte, had de politie standaard een team paragnosten in diensr, de ampele aanwijzingen zijn nog nooit genoeg geweest...alleen daardoor heb je al bewijs dat het hele readingsgebeuren te veel opgeklopt is.
gohya schreef:Het klinkt heel raar,maar een overledene [vermoord] zal nooit de naam v.d. dader noemen.
Hij zal alleen maar bepaalde kenmerken geven.Overleden mensen kennen geen wraak of 'verraden'.
gohya schreef:Het klinkt heel raar,maar een overledene [vermoord] zal nooit de naam v.d. dader noemen.
Hij zal alleen maar bepaalde kenmerken geven.Overleden mensen kennen geen wraak of 'verraden'.