readings en kosten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cybrdynk

Re: readings en kosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 22:41

Nou, ik heb een leuk rekenvoorbeeldje gemaakt van een jaar wat ik een keer gedraaid heb:

200 consulten a 60 euro : 12000
100 volledige consulten gratis
Kosten per jaar: 3000 (beroepsvereniging, EHBO, opleidingen, kvk)
Bruto winst: 9000 – 19% = 7290 (dit draag je niet helemaal af, maar goed)
Tijd per consult 2 uur x 300= 600 uur

Diverse tijd:
Tijd kwijt per week aan mails, telefoontjes, tips, info uitzoeken, post leveranciers: 2 uur zeg x 50 = 100 uur
Tijd kwijt aan btw aangifte per kwartaal en per jaar: 20 uur
Schoonmaken, opruimen en netjes houden van praktijk etc, bestellingen: 50 uur
Bijscholingen verplicht: 160 uur, opleidingen ter uitbreiding van kennis: 100
170 uur

Totaal tijd kwijt aan praktijk: 1030 uur per jaar
7290/1030= 7.07 per uur
Dan zou je kunnen zeggen, je kiest zelf voor die gratis consulten, nou, dan wordt het 7290/830= 8.78 per uur

Tis toch een giller, echt, solliciteren bij die snackbar!! En dan praat iedereen ook gewoon gezellig tegen je hahaha

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 15:03

Ik heb een foto van een man en een vrouw, is een echtpaar volgens mij heet de bokker Nicola maar weet het niet zeker? Kan nergens info vinden of een pbtje, heel vreemd.Ik zou haar foto doen namelijk.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 15:07

Ik heb er 77 euro voor betaald.
Belachelijk achteraf maar ik was nieuwsgierig:)
Ik vond de vrouw meer een oplichtster achteraf als iemand met verstand al was het een officieel bedrijf achtig iets.
Ze zei zoveel compleet onzinnelijke dingen dat ik dacht, moet ik dit nou geloven?
Ik zoek nog steeds iemand die mij nogmaals kan helpen om te kijken wat daaruit komt maar ik wil simpelweg gewoon niet veel meer uitgeven..

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 15:10

ik heb het laten doen via foto en vond het geweldig en klopte bijna allemaal. en geloof iets tussen 20 a 30 euro.
ik geloof er wel in en vind normaal dat je er voor moet betalen, doen we toch ook als er bij mensen readings worden gedaan betaal ik ook ruim voor. wat ik jaarlijks doe.

en niet alles kun je via internet opzoeken, bij mijn in reading werd ook verteld of het veulen in de buik een meisje of een jongen was etc. dus echt dingen die ze niet kon weten of over onregelmatigheden waar ik nog nooit iets over had losgegooid op internet. dus mensen die roepen het is oplichting ... hebben jullie het zelf al eens ondervonden wat het is of inhoud.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 15:13

Als mensen roepen dat het onzin is, okee prima. Maar val niet de mensen lastig die er wel in geloven.Ik ben nu met een paar foto,s bezig van sceptische bokkers. Ik help bv binnen realaties, geef dan tips en zo.Maar er is veel meer wat ik doe.

Marin_ka3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 15:39

Ik ben ook van mening, ....als je werkelijk een gave hebt, noem maar op; helderziend, heldervoelend, helderhorend, je kan genezen, al dan niet op afstand, ...dan heb je die gave gekregen om daarmee mensen, dieren (alle wezens) te helpen. Aangezien het een spirituele aangelegenheid is, dient het ook binnen die sfeer te blijven. Dat betekent, een spirituele gave mag nooit vermengd worden met materiële belangen. Dus; zorg voor een baan waarmee je je eigen brood kan verdienen. En,...probeer zoveel mogelijk mensen en dieren te helpen in je vrije tijd, ...uit liefde en respect voor mens en dier.

Echte liefde is altijd belangeloos!

Zodra je een uitgebreide studie hebt gevolgd om van dit soort praktijken te kunnen leven, begeef je je wat mij betreft op een schimmig gebied. Echter, dergelijke studies zijn op dit moment wel een alom maatschappelijk geïntegreerd en geaccepteerd fenomeen.

Zo zie ik het...

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 15:49

marleen_usar schreef:
Nee ik lees niet alleen een foto maar pak ook het probleem aan, bv kreupel zijn of koliek. En dat krijg ik in een dag niet weg.

Wat moet ik daar nu onder verstaan? Dat jij op afstand het paard beter kan maken?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 17:16

Ik ben geen arts ik mag niet zeggen dat ik kan genezen.Maar ik heb wel vele dieren en mensen al geholpen en soms ook beter gemaakt. En de veeartsen snappen dan niet hoe het komt dat een paard opeens bokt en rent door de wei terwijl hij het eigenlijk niet meer wist.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:28

marleen_usar schreef:
Ik ben geen arts ik mag niet zeggen dat ik kan genezen.Maar ik heb wel vele dieren en mensen al geholpen en soms ook beter gemaakt. En de veeartsen snappen dan niet hoe het komt dat een paard opeens bokt en rent door de wei terwijl hij het eigenlijk niet meer wist.

Nee okey officieel mag je het zo niet noemen, maar jij ziet dat wel zo toch?
Waarom zou het dan maar heel soms werken? Lijkt me eerder puur toeval bij dieren en bij mensen meer dat het tussen de oren zit maar goed als mensen er in willen geloven en zich er beter doorvoelen hoor je mij niet klagen hoor. Maar ik kan me echt absoluut geen voorbeeld maken hoe je dan die 2 weken te werk gaat neem aan met een foto voor je en verder?

Om verder ontopic te blijven. Mij lijkt weleens grappig om te laten doen maar dan voor max een euro of 5. Ik ben veel te nuchter voor dat soort zaken.
Zelfde als mensen die met geesten praten, als dat zo was waren moordzaken volgens mij niet zo ingewikkeld. Maar wat ik zei te nuchter voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:29

Cyberdink, er zijn genoeg mensen die maar 8.50 netto per uur verdienen en er echt heel wat meer voor moeten doen hoor...wat verwacht je er van? Rijk er van te worden? Weetje materialisme vermengen met wat jullie doen, hoe moet ik dat zien??

Deze hele rekensom zet mij nog meer op het andere been....je mag blij zijn dat je met zulk lichamelijk niet inspannend werk zo een leuke betaalde hobby hebt..

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:43

men word gelukkig steeds meer ingezet voor moordzaken, maar het is nog niet officieel een goedgekeurd bewijsmateriaal inderdaad omdat men er nog niet voor de volle 100 % in geloofd. ik geloof er wel in en zit bij ons in de familie en ga zeker ieder jaar soms wel 2 naar readings, eigenlijk moet men er zelf eens bij zijn om het te doen geloven,

en vooral als je nuchter hierin bent is het moeilijk te geloven

sorry en niet inspannend, mensen die deze gave hebben zijn er heel de dag vaak ook onbewust mee bezig. maar dat kan men pas geloven als men dit zelf ooits zou ervaren

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:54

Een moordzaak kan niet door een paragnost worden opgelost,wél mede door de paragnost.Als er een dader word 'gezien' dan is dat geen tastbaar bewijs.De politie zal zelf met een bewijs moeten komen dat het idd. de dader is.Dus een paragnost heeft jou gezien is geen bewijs.Een paragnost kan wel 'tips' geven,waar de politie dan weer mee verder kan.
En dáárom worden er niet zo makkelijk moordzaken opgelost.

Paragnosten uit het zesde zintuig hebben wel degelijk de politie geholpen!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:56

gohya schreef:
Een moordzaak kan niet door een paragnost worden opgelost,wél mede door de paragnost.Als er een dader word 'gezien' dan is dat geen bewijs.De politie zal zelf met een bewijs moeten komen dat het idd. de dader is.Dus een paragnost heeft jou gezien is geen bewijs.Een paragnost kan wel 'tips' geven,waar de politie dan weer mee verder kan.
En dáárom worden er niet zo makkelijk moordzaken opgelost.

Dat is nogal logisch maar als ze met de dode konden praten zouden er veel meer aanwijzingen door gegeven kunnen worden en ook bewijzen en richtingen waar de politie moeten zoeken. Maar dat gebeurt maar zelden nog nooit echt gehoord dat een zaak daardoor mede is opgelost dus nee mij overtuig je daar niet mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 19:58

Als dat zo werkte, had de politie standaard een team paragnosten in diensr, de ampele aanwijzingen zijn nog nooit genoeg geweest...alleen daardoor heb je al bewijs dat het hele readingsgebeuren te veel opgeklopt is.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:00

Het klinkt heel raar,maar een overledene [vermoord] zal nooit de naam v.d. dader noemen.
Hij zal alleen maar bepaalde kenmerken geven.Overleden mensen kennen geen wraak of 'verraden'.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:01

russel schreef:
Als dat zo werkte, had de politie standaard een team paragnosten in diensr, de ampele aanwijzingen zijn nog nooit genoeg geweest...alleen daardoor heb je al bewijs dat het hele readingsgebeuren te veel opgeklopt is.

Dan heb jij vast nog nooit gekeken naar het 6de zintuig?
In Amerika zijn er wél paragnosten in dienst v.d. politie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:07

Ja hoor heb ik wel gezien en het was leuk, maar een oplossing heeft het nooit gegeven...Amerika is meer in voor dit soort dingen, daar hebben ze een ander rechtssysteem, dus als je leuke info via een paragnost hebt en je kunt een jury overtuigen heb je een zaak rond, hier zal dat door gebrek aan bewijs nooit rond komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:10

gohya schreef:
Het klinkt heel raar,maar een overledene [vermoord] zal nooit de naam v.d. dader noemen.
Hij zal alleen maar bepaalde kenmerken geven.Overleden mensen kennen geen wraak of 'verraden'.

Maar als we dan deze materie moeten geloven, zijn er dolende geesten die naar het licht gebracht moeten worden, die kennen wel wraak, worden die niet gezien als het negatieve? De dolende zielen die geen afscheid kunnen nemen?

Zoals jij het stelt is het een mooi excuus om alles in het ongewisse te laten...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:11

Klopt moordzaken zijn er niet door opgelost,maar er werden wel veel goede en bruikbare dingen gezegd,waar de politie wat mee kon.De taak aan de politie is het vinden van tastbare bewijzen.
Ze wisten in ieder geval welke richting ze op moeten.Er was ook 1 zaak bij,waarbij de politie al een verdachte had.De paragnost vertelde over dezelfde verdachte,waarop de politie zei:ja wij vermoeden dat die idd. de dader is,maar hebben geen bewijs.
Helaas kan je nix doen zonder bewijs.

Ook de dolende geesten kennen geen wraak,maar kunnen je het leven wel zuur maken.
Ze zullen je niet doden.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 20:46

gohya schreef:

Ja kijk daar heb je het al, daar geloof ik dus niet in zie ik weleens vaker als ze dan dood zijn veranderd zogenaamd de hele gedachten gang.
Eerlijk gezegd vindt dat een te gemakkelijke uitmaak ze kennen geen wraak. En ze geloven ook niet in gerechtigheid laat de dader maar lekker verder moorden dat is fijn.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:15

Tigra_
Niemand zegt dat je dit moet geloven. ;)
Ze denken echt niet,laat de dader maar lekker verder moorden.Maat ik kan het niet uitleggen waarom er geen naam enz. word verteld.Een overledene is ook geen geest maar een [soms dwalende] ziel.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 08:06

Tigra wat ik doe werkt altijd, soms wat meer soms wat minder maar heb nog nooit gehoord van iemand dat het niet werkte.Gisteren weer iemand die sceptisch was en had een foto gestuurd, het paardje loopt veel beter nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 09:51

Een naam is niet nodig, een omschrijving voldoet al en die wordt ook niet gegeven, voldoende voor een march.

Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar niet zo simplistisch al men wil doen laten geloven.

Als je je verdiept in die materie wordt er keer op keer verteld dat suggestie de grootste factor is, dan als je het astrale gaat bekijken, wordt alles verteld wat je weten wil, dat het via die entiteiten niets met de waarheid te maken heeft..wat er hier wordt verteld is manipulatie van jezelf tot de invloed van buiten af, of het nu de omgeving of het astrale is.

Het is behoorlijk ijdel te claimen en dat is juist wat er gebeurd, je ijdelheid strelen door lageere krachten.

De meeste eigenaren hebben te weinig zicht op onregelmatigheid, vaak willen ze zien dat het beter gaat en soms gaat het beter na rust, een diepere overbelasting die daar onder schuilt en na langere tijd heftig naar buiten komt wordt over het hoofd gezien.

Kreupel en onregelmatigheid is bijna altijd een voem van overbelasring daarna slijtage...dat valt niet te genezen, dan ben je dus GOD en ik vind het steeds weer moeilijk lals mensen zich op dat niveau zetten.

Jammer voor de paarden die meer rust nodig hadden om echt te herstellen, gelukkig voor de paardne die wel net genoeg rust hebben gehad en daar kan 2 weken heel goed voor dienen dat is niet 2 weken werken op een foto..........

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 09:54

Slijtage is niet te genezen,maar de hond van mijn moeder loopt dankzij acupuntuur pijn vrij en heel soepel. Is wel geen genzen maar toch.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 09:55

Ik heb een hele goede reactie van een bokker gehad, haar paard is enorm opgeknapt na het behandelen via de foto ik zal vragen of zij wil reageren?