Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShauniBef schreef:Serendip90 schreef:Het grappige is toch dat je ook die "handlezers" op de kermis hebt... die hebben standaard zinnetjes en willekeurig komen er dan die zinnetjes naar buiten...
Je was in je vorige leven *10 opties* etc. :p
'Jouw tijd in de liefde komt nog wel, over een tijdje vindt je de ware'
Vast
Vjestagirl schreef:En het stomme is, dat hoewel ik altijd ontzettend kritisch ben, niet geloof in natuurgeneeskundes ...
Vjestagirl schreef:En het stomme is, dat hoewel ik altijd ontzettend kritisch ben, niet geloof in natuurgeneeskundes, niet geloof in telepatie etc, ik dit toch eerst geloofde. En dat is terwijl ik wéét hoeveel er over mijn Dikkiedik op bokt staat, want ik heb het zelf geschreven.
Ik heb het er eventjes met Ruga over gehad, en de conclusie is dat je graag wíl dat het waar is, dat het pure emotie is. Ik wil zo graag mijn paard herkennen in wat ze schrijven, dat ik ook daadwerkelijk mijn paard ga herkennen. Ik wil graag geloven dat het aan het zadel lag, en niet aan het feit dat ik eigenlijk te jong was voor zo'n druk paard, en niet aan het feit dat mijn paard gewoon een gigantische stresskip was.
Ook heb ik weleens gedacht 'dit kan ik niet controleren', bijvoorbeeld dat ze last kreeg van haar uier als het warm is. Maar ja, ze vindt 's zomers uier wassen wel lekker (want warm en kleverig) en voor de rest heeft ze een hekel aan water. En omdat er dan staat dat ze er last van heeft, ja, dan zal dat wel...
Eke1 schreef:Vjestagirl schreef:En het stomme is, dat hoewel ik altijd ontzettend kritisch ben, niet geloof in natuurgeneeskundes ...
Raak jij even een gevoelige snaar, tsjongejonge!![]()
Hoezo ik geloof niet in natuurgeneeskunde? Nog nooit een kruidentheetje gedronken voor slaap of iets dergelijks? Of een sinaasappel met liga gehad van je moeder als je koortsig was? Warme melk met honing?
Zelfs chemokuren worden gemaakt met onder andere.... delen van de taxusboom. Volgens mij is een groot deel van de chemische geneeskunde, en misschien wel alles, direct of indirect gebaseerd op de werking van natuurlijke producten.
Vjesta, ga snel je mond wassen! Met zeep! Olijfzeep dan
Chaos schreef:Een hoop dingen zijn ook te raden en te vinden toch. Als we even van het slechtst van de mens uit mogen gaan.
Ik heb me ooit eens aangemeld op een forum waar ze veel foto's deden readen. Ik deed het van katten en schreef gewoon wat ik van de foto dacht te kunnen afleiden. Die mensen waren helemaal enthousiast en alles klopte. Maar ik kan echt niet readen...
Vjestagirl schreef:Ik heb het er eventjes met Ruga over gehad, en de conclusie is dat je graag wíl dat het waar is, dat het pure emotie is. Ik wil zo graag mijn paard herkennen in wat ze schrijven, dat ik ook daadwerkelijk mijn paard ga herkennen. Ik wil graag geloven dat het aan het zadel lag, en niet aan het feit dat ik eigenlijk te jong was voor zo'n druk paard, en niet aan het feit dat mijn paard gewoon een gigantische stresskip was.
ShauniBef schreef:Chaos schreef:Een hoop dingen zijn ook te raden en te vinden toch. Als we even van het slechtst van de mens uit mogen gaan.
Ik heb me ooit eens aangemeld op een forum waar ze veel foto's deden readen. Ik deed het van katten en schreef gewoon wat ik van de foto dacht te kunnen afleiden. Die mensen waren helemaal enthousiast en alles klopte. Maar ik kan echt niet readen...![]()
! OPLICHTSTER!
cooper schreef:En moest dit nu een voorspellende reading geweest zijn, en moest iemand daarin voorspelt hebben dat vjesta over dit en een aantal maanden kreupel staat, dan is de kans groot dat dit ook gebeurt, omdat je er (onbewust) vanuit zal gaan dat dit de waarheid is.
Varekaj schreef:@Ruga: Ik doelde dan ook op de mensen die wel menen readings te kunnen doen zonder half bokt af te speuren
ShauniBef schreef:Ik moet nog steeds lachen![]()
![]()
''Verleden: Dag paardje, zou je me iets willen vertellen over jezelf? Hoe oud ben je, en hoe heeft je leven er tot nu toe uit gezien?''
Hahahahaha!
Ik ben wel benieuwd wat mijn paarden over zichzelf willen vertellen![]()
Vjestagirl schreef:Hee! Laat m'n paard heel!
Ik snap wat je bedoeld, hoewel ik me afvraag of Vjesta zich iets aan zou trekken van wat ik op bokt lees. Kan niet zeggen dat ze dat tot nu toe erg heeft gedaan. Maar als er gestaan had 'je kunt van het weekend beter niet gaan rijden, want dan val je en breek je je arm' had ik dat serieus overwogen, en na het weekend misschien wel gedacht dat ik een ongeluk afgewend had...
Ruga schreef:Geld vragen voor readings is oplichting, dat wil ik graag even gezegd hebben.