Ze gaan al van veulen af aan mee wandelen in het bos. Dus dat geeft nooit problemen. Natuurlijk schrikken ze weleens ergens van, maar das de aard van t beestje he
INkie
Geplaatst: 11-11-03 13:30
Mijn pony is heel mak op de weg zo lang ie met andere paarden is.... als hij alleen is dan krijg ik hem niet eens het terrein af! Hij stijgert, draait een pirouette op de achter hand en keer om
La_Vie
Geplaatst: 11-11-03 20:12
Lady is meestal heel braaf buiten Maar ze haalt altijd wel grapjes uit. Dingen die langs de weg staan terwijl ze er anders nooit stonden zijn dan opeens heel eng, maar al ga je er op de terug wel langs dan is het opeens niet eng meer Zo heeft ze nog veel meer geintjes. Vooral met fris weer gaat de truukendoos open. En ontzetten eigenwijs buiten, als ik links wil, wil zij rechts
Pasha
Geplaatst: 11-11-03 20:30
mjaa ach wat zal ik zeggen: Verschillend. Vandaag was ze super braaf, alleen als ik ga galoperen dan huppelt ze weleens van links naar recht ennuh ja eigenlijk is ze super braaf dacht ik vandaag nog, als ik zie wat ik er allemaal mee kan, had ik vorig jaar niet van mogen dromen!! Maaruhh Soms gaat ze altijd op een punt staan.. en dan wil ze niet meer verder!!! Heeeel irritant en dan ik drijven en doen.. en dan alleen maar achteruit en steigeren grr... maar verder ach ze rent wel een x weg ofzo of bokt een x... en als het haar niet aanstaan heel vaak maar nee zoals voor autos motors enz.. alleen tractors is ze bang voor!!! Ik kan gwoon alles met haar doen Dus ik ben zeker helemaal blij :D:D
Ojaa ik rij het liefst in het bos en op mooie lange zandpaden DAn hebben Pasha en ik 1 Gedachte............ mag je raden welke
Matti90
Geplaatst: 11-11-03 20:40
Toen ik Matje kreeg was ze erg dribbelig en iri buiten. Maar nu zijn we drie jaar verder en ze wordt met de dag braver. Ze heeft dan wel veel energie maar wacht gewoon af totdat ik de tekens geef, in de galop is ze ongelofelijk snel maar er zit gelukkig 'meestal' wel een goede rem op.. Schrikken doet ze niet vaak..maar dan verschuilen achter een ander paard ..haha gelukkig als ze schrikt dat ze dan stilstaat en snuift in plaats van vluchten, dan hoef ik alleen mijn been maar aan te leggen en dan weet ze dat het goed is en loopt er braaf langs. Wel zijn wel een keer achteruit de sloot in gelopen voor 2 jaar terug..maar dat heeft ze toen geweten dus dat gebeurt niet meer.. maar nu ..echt superbraaf..kheb niets te klagen over Matti