Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vonnie84"]
[quote="Ctal schreef:Of in de zomer a.d grondvastbinden, met het hoofd richting de opkomende zon.En dan oogleden wel verwijderen natuurlijk.
( opgelet bij gesch.)
Nee maar ik vind dat de straffen in Nl sowieso te laag liggen.En de zogenaamde 'primitieve'methoden zouden wat mij betreft niet eens zo heel erg dom zijn om uit te voeren.
Bv. bij pedofielen, weg zakkie.
Maar idd als deze persoon wordt gepakt dan zal ie er wel makkelijk mee wegkomen.
Tallie1979 schreef:Zorgen dat de gelegenheid er niet meer is.. Dat moeten mensen doen.. Gewoon een grote waakhond nemen die hem in zijn poten bijt als hij te dichtbij komt..
Of gewoon 's nachts je paard binnen zetten.. Gaat je paard niet dood van en degene die het doet is weer een kans ontnomen..
En voor de rest mag je hem wat mij betreft opknopen..
AnnaBabs schreef:Levenslang opsluiten en niet meer laten gaan. De doodstraf vind ik geen goed idee. Ten eerste heb je het risico dat je de verkeerde persoon te pakken hebt, ten tweede zorgt de doodstraf er niet voor dat minder mensen zulke dingen gaan doen. Uit een onderzoek is juist gebleken dat landen waar ze de doodstraf nog uitvoeren niet heeft gezorgd voor een vermindering van het aantal misdrijven, het aantal misdrijven (en dan heb ik het wel over zware misdrijven) liggen in die landen juist hoger..dus nee dat lijkt me geen oplossing.
xKatleentjex schreef:Zodat hij niet dood is, maar zijn hersensteltsel wel beschadigt is en hij gedoemt is om de rest van zijn leven in een rolstoel door te brengen terwijl hij een pamper aanheeft en door sonde voedsel moet krijgen en het verstand van een 5-jarige kleuter heeft.
Citaat:Zorgen dat de gelegenheid er niet meer is.. Dat moeten mensen doen.. Gewoon een grote waakhond nemen die hem in zijn poten bijt als hij te dichtbij komt..
Of gewoon 's nachts je paard binnen zetten.. Gaat je paard niet dood van en degene die het doet is weer een kans ontnomen..