Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Surprise_Boy schreef:Joggingbroek en gympjes bij de sportzaak, goedkoper dan een rijbroek en laarzen.
Snoepjes vaak van de Welkoop, die is ook iets goedkoper, voor voer geen speciale voerton van 40 euro maar gewoon klein containertje bij de Xenos waar ik dan iets opzet zodat hij echt goed is afgesloten (en om ruimte te besparen).
Jassen vaak bij de sportzaak idd, of de Welkoop weer hangt er net van af, gewoon een goede buitenjas.
Dekjes gebruik ik niet, heb twee goede pads en het leuke aan trick riding is dat je voor een nieuw setje gewoon twee meter stof koopt voor 6 euro et voíla
Voor tuigonderhoud gebruik ik voor riempjes, hoofdstellen en teugels groene zeep, goedkoper dan zadelvet en een stuk beter
PocoGaucha schreef:Ik ben niet zo modebewust:'). Dus als ik ergens een trui zie voor 5 euro, maakt niet uit hoe lelijk het ding is, als ie maar comfi is. Neem ik hem mee voor paardrijden. Zo heb ik een grasgroene trui met een paardenkop erop haha. Ding is afgrijselijk, maar echt best, koste 5 euro heb hem van een uitverkoop rek van een ruitersport zaak. Met tentenkamp pak ik vaak ook een aantal shirts(van 5 euro). Soms rij ik ook gewoon in mijn 'normale' kleren, die heb ik dan eerst naar school aan, voor ik ze in de was gooi ga ik er nog mee paardrijden.
als winterlaarzen heb ik uit de uitverkoop van die neppe uggs, voor 10 euro gekocht ofzo. die zijn prima voor rijden zonder zadel en dat heeft toch mijn voorkeur als het koud is haha. en ik heb leren derby rijlaarzen op een veilingssite gekocht voor 100 euro.
Ik ben trouwens zon persoon die liever iets goeds koopt, maar tweedehands, dan een of ander prulding maar nieuw.