Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Ze is 21 jaar en 1.35 m.
Jolijnn schreef:ik heb nooit de kans gehad hoog te gaan springen,
record met verzorgpony is 30 cm
en vrijspringen met andere verzorgpony is 40 cm

annnepannne schreef:De grond was toch iets te nat dus geen foto's.
ZeSteigert schreef:Met een manegepony die ik deels zelf ingereden heb van 1.25 ongeveer heb ik over de meter gesprongen. Met wedstrijden nog niet heel hoog, 70 cm geloof ik. Wel eens een sloot, niet op wedstrijden.
Caaroo schreef:Met mijn Fries van 1.57m hoog sprong ik 1.10m, maar met hem spring ik niet meer fanatiek, ben veel te bang dat hij zichzelf beschadigt! Zijn bouw is gewoon niet die van een springpaard, hij overbelast zichzelf veel te snel. Ik heb helaas geen één foto van het springen met hem.![]()
Met een paard van een stalgenoot, 90cm/1m dit (had zo nog een balk boven gekund)
[ Afbeelding ]
En het leasepaard van m'n tante, 1.15m (paard is grooot! haha)
[ Afbeelding ]
Nynke_Mandy schreef:
jasmijnlove schreef:
cctjexfloris schreef:het record wat ik met mijn new forest pony van 3jaar heb gespongen is 1.15maar hij kan zeker nog hoger!hij is nog 1m45 groot denk ik ik heb wel een foto maar ik weet niet hoe ik die hier neerzet...
maloutje211 schreef:Record is omhoog gesprongen naar 1.10/1.15 op dezelfde pony

nowylover schreef:Met pony die inmiddels is ingeslapen (36 jaar) sprong ik toen ze 33 was 60 cm mee ze was 1.46 m (ik ben een scheitluis en pony was echt een dresuurpony)
En heb ook zeker 1 meter gesprongen met vorige pony (C-pony).
Met pony van een vriendin ook wel 80 cm (E-pony)
En met de pony van me zusje heb ik 1.30 gesprongen. Is trouwens een E-pony van 1.55
De fries die ik nu rijd heb ik nog niet gesprongen, misschien ga ik dat nog wel een keer doen.
Heb trouwens geen springles. 4.5 jaar geleden wel een halfjaartje gehad. Maar vind dood eng. Snap ook niet hoe ik 1.30 heb kunnen springen met pony van me zusje.
ZeSteigert schreef:Met een manegepony die ik deels zelf ingereden heb van 1.25 ongeveer heb ik over de meter gesprongen. Met wedstrijden nog niet heel hoog, 70 cm geloof ik. Wel eens een sloot, niet op wedstrijden.
ZeSteigert schreef:ZeSteigert schreef:Met een manegepony die ik deels zelf ingereden heb van 1.25 ongeveer heb ik over de meter gesprongen. Met wedstrijden nog niet heel hoog, 70 cm geloof ik. Wel eens een sloot, niet op wedstrijden.
Netjes.
Haha, dat lijkt me zo gaaf, een sloot springen, heb het nog nooit gedaan.
-----
Was voor ons allebei de eerste paar keer, heb helaas geen foto's van het springen
. 
xNK schreef:Tijdelijk springen we niet, iig niet intensief, maar het hoogste van mij is denk ik een meter en in de les springen we rond de 60 cm
[ Afbeelding ]
Orlando2013 schreef:RenWaBl schreef:Mijn hoogste sprong met mijn paard tot nu toe is 80 cm.
[ Afbeelding ]
Ze is een springpaard, we volgen ook springlessen, hierin springen we parcoursjes van ca. 60 cm. We moeten elkaar eerst nog wat meer vertrouwen. Ze is trouwens 6 jaar en zelf ongeveer 1.62 m. Springwedstrijden wil ik met haar gaan doen, maar eerst nog veel meer trainen en vertrouwen krijgen.
Met mijn fjordje is de hoogste sprong 1.10 m, ze is zelf ongeveer 1.37 m.(Geen foto van.)
[ Afbeelding ]
Heb heel lang met haar in de springles gereden, daar sprongen we parcoursjes van 70 / 80 cm. En in de zomer hebben we ook veel gecrosst bij Rob Janssen. Met de Fjord heb ik ook wat oefenparcoursen bij de paarden (80 cm) gereden, wat ze super deed!
Ik heb ff een opmerking: probeer niet te ver uit het zadel te komen met springen.

Wel heule oude! 
Laat mij maar lekker over die meter rondhupsen, dat voelt wel comfortabel.