Dieuwke_ schreef:Oef, die Wynton is wel erg gaaf Nicole! Daar zie ik jou nog wel mee rondhuppelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minouesmee schreef:Die Jazz merrie is gaaf Nicole!
Ik heb een mail gestuurd voor deze merrie.
http://link.marktplaats.nl/588953986
amarial schreef:Haha
Dat zei ik indd ja, zegt ze ja dat is wettelijk verplicht om binnen 6 weken het paard terug te nemen als het niet klikt.
Was dat maar waar.. Had ik nu €9.000,- terug gekregen van de rechtszaak van vorige paard
Nicole schreef:amarial schreef:Haha
Dat zei ik indd ja, zegt ze ja dat is wettelijk verplicht om binnen 6 weken het paard terug te nemen als het niet klikt.
Was dat maar waar.. Had ik nu €9.000,- terug gekregen van de rechtszaak van vorige paard
Toch is dit echt zo, wanneer het niet bevalt mag je het eigenlijk binnen een bepaalde tijd terug brengen..
Bij jullie is het helaas minder gegaan.. Maar die mevrouw heeft echter wel gelijk..
amarial schreef:Nicole schreef:Toch is dit echt zo, wanneer het niet bevalt mag je het eigenlijk binnen een bepaalde tijd terug brengen..
Bij jullie is het helaas minder gegaan.. Maar die mevrouw heeft echter wel gelijk..
Lijkt me stug
Dan word bijna elk paard terug gebracht.
amarial schreef:Klopt.
De verkoper heeft een meldingsplicht, de koper een onderzoeksplicht.
Als je het paard dus niet Klinisch en Rontgen laat keuren kan je al niets.
Ik had dat paard Klinisch laten keuren, was goedgekeurd.
Twee weken later kreupel, rust gezet, week daarna weer kreupel.
Kliniek geweest die geen foto's wou maken, toen volgende kliniek bleek het HKO klasse 3/4.
Toen kwam ik er achter (inclusief printscreens alles op papier) dat het paard 2 zware peesblessure's heeft gehad, daaraan operatie en zwemtherapie.
Heb €3.000,- terug gekregen..
Nicole schreef:amarial schreef:Klopt.
De verkoper heeft een meldingsplicht, de koper een onderzoeksplicht.
Als je het paard dus niet Klinisch en Rontgen laat keuren kan je al niets.
Ik had dat paard Klinisch laten keuren, was goedgekeurd.
Twee weken later kreupel, rust gezet, week daarna weer kreupel.
Kliniek geweest die geen foto's wou maken, toen volgende kliniek bleek het HKO klasse 3/4.
Toen kwam ik er achter (inclusief printscreens alles op papier) dat het paard 2 zware peesblessure's heeft gehad, daaraan operatie en zwemtherapie.
Heb €3.000,- terug gekregen..
En ik was bij jullie in hogere beroep gegaan want zeker te weten dat jij al je geld terug hebt gehad..
amarial schreef:Nicole schreef:En ik was bij jullie in hogere beroep gegaan want zeker te weten dat jij al je geld terug hebt gehad..
Ik ben accoord gegaan daar mee omdat anders het paard naar Utrecht had gemoeten en 100% binnenste buiten was gekeerd.
Wat ik ten eerste zielig vond, en ten tweede €2.000,- koste.
Waar had ik in die tijd ingodsnaam €2.000,- weg moeten halen??
Elke maand €200,- aan pijnstillers.. We hadden helemaal niets meer.
amarial schreef:We hadden al zo veel bewijs.. Het was nooit genoeg.
Tenslotte hadden hun een dierenarts achter ze, die goede vriendjes is met Utrecht.
Misschien is €2.000,- voor jou niet veel, wij hebben een uitkering, dus wij kunnen dat niet betalen.