Citaat:
Maar ik zie dat de meeste van jullie allemaal rond 18.00 uur thuis zijn, dan rijd ik meestal pas weg, als het niet later is. En dan kan ik meestal nog dik anderhalf uur file rijden. Dus voor ik thuis ben is het 19.30 of 20.00 uur. Dan nog paardrijden, thuiskomst rond de klok van 22.00 uur.
Ja die files maken het er niet gemakkelijker op. Daarom ben ik best wel weer blij met de trein op dit moment. Van Gouda naar D-H en vv is het met de auto in de spits ook anderhalf uur (voor zowel heen als terug). MEt de trein is het driekwartier van deur tot deur.
Wij rijden in de zomer vaak laat op de avond ivm de warmte en in de winter ook omdat de buitenbakken vaak niet goed zijn (lees: zwembad) en de binnenbak pas vanaf 22.00 uur vrij is. Longeren kan natuurlijk wel eerder op de avond. Gelukkig krijgen we nu een tweede binnenbak die hopelijk meer vrij is dan de huidige. Het lijkt me heerlijk om eens voor elf uur in bed te liggen door de week
Voor het eten rijden past zo dus prima in ons schema. Bovendien vind ik het wel fijn om na het werk niet meteen door te hoeven hollen naar de paarden.