Wat vinden jouwn vader/moeder ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 13:53

Mijn vader vind het geweldig spand ook in en fokt... Me pap heeft altijd met paarden gewerkt... Nu wonen we nog in Den haag maar we me pap wil in Zeeland wonen en stallen bouwen bak enz enz met weiland Haha! dus nu zijn er 3 paarden maar worden er steeds meer Haha!
we zien wel hoe het loopt...
Enkel mijn mam moet er niet extreem veel van hebben. Ze vind het leuk maar blijft op de achtergrond...

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:55

Ons mam vind het mooi om te zien, maar is niet zo kapot van die "grote koppen" zoals zij dat zegt.
Ons pap vind het leuk, om te helpen enzo. Zelf rijden kan hij niet vanwege zijn knieen anders zou hij het graag weer willen.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 10:46

Mijn ouders hebben allebei gereden, mijn vader die wil weer gaan rijden, maar hij maakt alleen nooit een afspraak voor een les Boos! Knipoog
Hij was een tijdje gestopt, omdat hij door een val van een paard zijn rug had gekneusd.

Maar mijn vader vindt paarden wel heel leuk, wil ook bijna altijd mee naar Soraya Knipoog
Mijn moeder vindt ze ook wel een beetje leuk, maar ze gaat niet zo vaak mee. Eigenlijk bijna nooit. Ze brengt me alleen weg, en dan neemt ze een appel mee om aan Soraya te geven (en die wil ze dan altijd wel zelf geven, want ze vindt het zo leuk dat Soraya kusjes geeft Knipoog).

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 10:51

Mijn ma houd absoluut niet van paarden, al wordt dat wel wat minder Haha!
Mijn pa interreseert het niet echt zo, maar hij gaat wel mee naar wedstrijden enzo.

We waren toen op zo'n endurance wedstrijd en toen vroeg een mevrouw of mijn ma even haar wou helpen met haar paard (opzadelen enzo)
Nou ik heb gelachen, me ma dacht dat het een klein pony;tje zou zijn, komt me daar toch een joekel van een paard uit de trailer Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 11:33

Mijn ouders hebben opzich niets met paarden.
Ze zijn een keer meegegaan op buitenrit op vakantie, maar verder hebben ze nooit paardgereden.
Mijn vader gaat wel af en toe mee naar stal.
Verder gaat mijn kleine pony zondag op wedstrijd en dan komen ze ook kijken Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 12:06

Mijn moeder vind het wel leuk om naar te kijken, maar heeft er zelf nog nooit opgezeten. Vast houden durft ze dan nog net wel Haha!
Mijn vader heet er wel al eens opgezeten en vond het ook best leuk.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 12:22

Mijn moeder vind het wel leuk.

Helpt wel eens een blauwe maandag met voer halen en voer in de ton gooien Haha!

Eten geven is er ook wel bij(als ze mee is is het feest voor de paarden dan worden ze verwend met allemaal lekkere dingen) en aaien natuurlijk.

Mijn vader vind het wel okay, gaat eigenlijk nooit mee. Maar hij heeft er geen hekel aan in iedergeval.

evelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 12:31

mijn vader moet niks van paarden weten. maar mijn moeder vind het wel leuk. stiekem is ze wel een beetje bang voor ze maar dat wil ze hardop niet toegeven Tong uitsteken ze zegt ook standaard een bepaalde zin als ik de deur uitga (opweg naar de paardjes)
ik citeer: doe je wel voorzichtig! Haha!
maar mijn moeder 'steunt' me ook in alle dingen die ik doe. ook als ik een paardje rij die je niet bepaald rustig kunt noemen. dus ze is wel een topper! OK dan!
verder doen ze zelf niks met paarden...

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 12:32

Mijn moeder heeft vroeger ook altijd zelf gereden.
En ook pony`s gehad, dus die vind het wel leuk!

Me vader gaat altijd mee naar wedstrijden enz.
Hij gaat het ook al een beetje snappen Knipoog

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 13:42

Het zit hun helemaal gebakken. Tis mijn hobby dus ik moet alles maar zelf doen. Prima hoor.

Mijn vader is al positiever geworden, er word een stal gebouwd, en hij heeft een bruggetje naar het weiland toe gebouwd!!!!!! Ik had nooit verwacht dat hij dat voor mij(en vooral voor Dennis) zou doen. Maar palen zetten, lint spannen enz mag ik weer helemaal zelf doen.

lenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 13:58

tsjaa...ik ben zelf dus absoluut paardegek,en samen met mijn dochter deel ik dat over ons paard dallas.
Mijn moeder is ook helemaal paardegek en heeft ook altijd gereden,sinds maandag heeft zij onze pony teruggekocht voor ons,dat zegt genoeg denk ik! Haha!

Nu wil ze wel graag rijden op dallas ons paard,en dat gaan we voorzichtig aanpakken,want ze is 63 ,en als ik niet oplet scheurt ze zo de polder in met paard! Scheve mond

kortom het is bij ons een familie virus

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:52

Vooral mijn moeder snapt er niets van dat ik zolang en vaak bij de paardjes kan zitten, en dat ik zo'n sterke band met Genderose heb.
Nu het afscheid zo dicht bij is, wil ik zo veel mogelijk bij mijn muppie zijn, en ben ik niet een van de vrolijkste, en dat snapt ze niet. Ik ben een aansteller en doe overdreven... Ze snapt niet hoeveel Genderose voor me betekend.
Verder is ze in de 7 jaar dat ik met paarden bezig ben (of was het alweer 8 jaar?) is ze maar 3 keer mee naar de lessen gegaan, en 2 keer bij mijn paarden... Ze weet volgens mij niet eens dat Genderose Genderose is, vroeg een tijd geleden nog hoe het met Tancreda was. Weet ik veel, die is al een jaar dood...

Indie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 20:44

ze zijn bang voor paarden , maar vinden het wel leuk dat ik zo'n buiten hobby heb , is gezond Tong uitsteken

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 21:20

mijn moeder was als de dood voor paarden, totdat ze Mirkje zag. Ik denk (al wil ze het niet toegeven) dat het net als bij mij liefde op het eerste gezicht was. ze heeft hem al gelongeerd, een rondje op hem gestapt, en ze loopt er zelfs mee!!!
Mijn pap is mijn echte groom + cameraman op wedstrijden!!!

Nee, ik denk dat Mirkje heel wat veranderd heeft bij ons thuis!!! Party!! Lovers

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 21:46

Die van mij zijn dol op mijn pony, ze kunnen zelf niet rijden, maar ze vinden wel dat ze bij het gezin hoort. Mijn vader wordt af en toe gek van Kathy, omdat ze hem vaker zit te irriteren! Hi-HI! Haha! Haha!

Kim82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:50

Mijn moeder is doodsbang! Ze heeft vroeger een pony gehad, maar die was nog al verpest. Ze is dus een paard keer gebeten.
Ze durft niet eens te kijken als ik ga rijden. Dit is vooral gekomen sinds ik een blijvende blessure heb overgehouden aan een val.
Ik vind het wel jammer dat ze niet komt kijken, maar ik respecteer haar angst wel.

Mijn vader vindt het stiekem wel leuk. Hij komt wel eens kijken en loopt dan vrolijk met mijn instructeur te kletsen.(zelfde leeftijd)
Mijn instructeur verteld dan van alles over de paarden waar ik op rijd.
Mijn vader doet dan na de tijd net of hij er verstand van heeft. Hij komt dan met opmerkingen als: Evico is best een moeilijk paard he? Je kunt wel zien dat hij een beetje bang is met springen. Maar zolang jij niet onzeker is springt ie heus wel! HAHHAA
Heeft ie ook net gehoord!
Ik vind het wel schattig.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 23:01

Mijn vader maakt het niet zoveel uit, hij geeft [**] af en toe een wortel (nu niet meer want nu komt ie niet meer achter het huis) maar daar hiedl het ook mee op.

Mn moeder vind het wel leuk, ze heeft vroeger ook op de manege gereden, maar ze rijd ook niet meer.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 13:22

Mijn moeder vindt Owen erg lief... op een meter afstand. Maar ze gaat wel soms mee op wedstrijd om voor te lezen OK dan! .

Mijn vader heeft er niets mee, mijn opa daarintegen heeft zelf paarden gehad en vond het prachtig dat ik een eigen paard had. Hij kwam nog helemaal met zijn zadel en hoofdstel aanzetten, alleen was dit iets oud (ik gok zo'n 40 jaar) en paste niet, maar wel super lief van hem!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:44

mijn moeder heeft een eigen paard, ze rijd gewoon recrea met hem en vooral het bos in, is ook een super lief paard want van paarden die schrikken en bokken enzo is ze bang Verward en gaat nooit mee op wedstrijd want dan durft ze toch niet te kijken en is dan zo zenuwachtig dat ik gek wordt Haha! maarjah en mn pa is er niet bang voor ofzo en gaat mee op wedstrijden als ie zin heeft en dat is het ook wel... (ben ik al heel blij mee dat ie dat wou doen) en verder is iedereen uit onze familie bang voor paarden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:48

Mijn vader vindt paarden wel mooi (hij heeft vroeger Belgen gehad OK dan! )

Mijn moeder vindt paarden wel heel mooi alleen is ze er doodsbenauwd voor! Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:55

Mijn ouders hebben vroeger ook paarden gehad, ons mam blijft er nu liever uit de buurt, van een afstand vind ze ze veel leuker als van dichtbij Knipoog ze heeft pas wel mareska geaaid Haha! haha.
Mijn vader vind dat wel mooi, hij kijkt altijd paardensport op tv, maar hij houd niet zo van paarden..
Maar als ik het leuk vind, is het bij hun wel goed Knipoog

Caitlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:13

Mijn mammie rijdt sinds kort ook *LOL*
Ze was altijd al bang van paarden maar nu valt het wel mee!
Mijn pappie is alergish voor paarden(als het uit komt Knipoog )!! jammer.. en vindt ze ook niet
lief alleen stinken

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:54

Mijn moeder heeft dus echt niets met dieren. Een band hebben met een paard snapt ze dus eigenlijk niet, kan ze zich bijna niet voorstellen. Maargoed, ze laat me gewoon vrij, en bemoeit zich er ook eigenlijk helemaal niet mee.

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:09

mijn moeder zorgde vroeger er wel eens voor dat mijn ezelhengst een schone stal en eten kreeg,maar meer ook niet.ze vermaakt wel mijn dekens en wast wel eens dekjes.

mijn vader heeft altijd zoiets ''heb je nu weer een pony/paard gekocht,heb je er niet genoeg?'' maar hij helpt wel als er een stal gemaakt of gesloopt moest worden,ook als mijn trailer wat mankeert is hij super.mijn vader is ook diegene die vraagt na een wedstrijd hoe het is gegaan(ookal snapt hij niet wat je zoal op een wedstrijd doet.hihi

en ...ik mag hun auto lenen als ik op wedstrijd/keuring moet.

dus mijn paarden/ezelliefde heb ik niet van hun....

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:48

mijn ouders vinden het beide wel ok. dolly vinden ze leuk en lief, en af en toe rijden ze er wel eens op, of beter, zitten ze er wel eens op. verder dan uitstappen komen ze nauwelijks dus Knipoog