Zijn er nog mensen na hun zestiende gaan rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Re: Zijn er nog mensen na hun zestiende gaan rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 07:21

Ik was 42 toen ik begon met paardrijden en 49 toen ik mijn paard kocht :)
Wat Emma_s_girl hierboven al zegt: beter laat dan nooit :D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 21:08

(Na een lange afwezigheid): Joepie, mijn topic heeft afgelopen maand geleefd! :)

@Jankeke: Ja, weet je, het gaat niet zo goed nu... Ik ben namelijk eind augustus aan mijn schouder geopereerd en mag nu zeg weken mijn arm niet gebruiken. Dus ook zes weken niet rijden. Voeg daarbij dat ik tijdens de vakantie al vier weken niet gereden heb (maneges gaan dicht en ik heb uiteraard geen eigen paard) en je komt uit op minstens tien weken zonder paarden. Dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. :(

Ik ben ook wel bang dat ik het helemaal verleerd ben als ik in oktober (hopelijk dan al) weer mag. Normaal verleer je dat niet zo snel, maar wanneer je nog maar een jaar bezig bent, is tien weken erg lang.

(Sorry, dit moest ik even kwijt.)

Jankeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:02

Musiquolog@ Maak je maar niet druk. Mijn ervaring is dat het vaak juist, na een rustperiode, goed gaat. Daarna moet je weer flink aan de bak. Heb ik ook altijd. Die eerste les gaat vaak van "joepie" maar daarna, dan wil ik dat weer zo goed doen, kelder ik weer naar beneden. Maar verleren doen je het niet! Gaat lukken hoor!!! Gewoon doorzetten en je niet laten ontmoedigen.
Wat voor schouderoperatie heb je gehad?

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:23

Ik ben met 17 (bijna 18) begonnen met paardrijden. Dit omdat ik het wel altijd al wilde, maar het niet mocht. Vanaf mijn 17 ben ik begonnen met werken bij de Albert Heijn. Vanaf dat moment ben ik ook begonnen met lessen nemen. Na 2 jaar heb ik een super bijrijdpaard gekregen waar ik 2 jaar voor gezorgd heb en nu heb ik mijn eigen paardje. :)

Ik heb voor mijn 17 nooit echt gereden, ik ben dus echt van voor af aan moeten beginnen. Maar heb er geen spijt van. Ik begrijp goed waarom ik bepaalde dingen doe en waarom sommige dingen niet. Die ik misschien als kind nooit begrepen had.