Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Fennee schreef:Ontzettend veel sterkte!
Wat voor ongeluk heb je gehad eigenlijk? Want ik vind het niet zo'n rare keuze als jij niks meer kan doen met Mistral en hem verkoopt. Abiola, waarom deze botte reactie? Meisje baalt ervan en jij zegt dat ; nee dat vind ik niet fair van jou!
beaversrun schreef:Geen medelijden hoor.
In eerste instantie heb je het beessie ook afgedankt alleen omdat het ouder werd en JIJ verder wou.
pipo schreef:wat een vreselijke ervaring , maar een paard ongezien verkopen zal ik nooit. Dan wacht de nieuwe eigenaar maar. Ik beslis naar wie mijn knollie heengaat. Ik hoop dAT JE SNEL HERSTELD EN DUS OOK SNEL KAN GAAN KIJKEN BIJ JE LIEVERD!
LauraMc schreef:Ik heb ook geen medelijden met de TS. Eerst het paardje afdanken omdat deze niet goed genoeg is en dan gaan zeuren.
Ik snap heel goed dat als je ambities hebt in de sport en het paard niet het juiste niveau heeft, je het paard verkoopt. Maar ga dan vervolgens niet zitten miepen dat je het beestje zo mist. Je had het paard ook kunnen houden namelijk.
Daarbij vind ik het heel typisch dat je het paard ongezien verkoopt, terwijl je nog niet eens weet in hoeverre je zelf herstelt.
LauraMc schreef:Ik heb ook geen medelijden met de TS. Eerst het paardje afdanken omdat deze niet goed genoeg is en dan gaan zeuren.
Ik snap heel goed dat als je ambities hebt in de sport en het paard niet het juiste niveau heeft, je het paard verkoopt. Maar ga dan vervolgens niet zitten miepen dat je het beestje zo mist. Je had het paard ook kunnen houden namelijk.
Daarbij vind ik het heel typisch dat je het paard ongezien verkoopt, terwijl je nog niet eens weet in hoeverre je zelf herstelt.
suvan schreef:Echt van iemand houden, betekent ook loslaten als het niet meer gaat