Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
al is het 30°, dan zweet ik liever wat meer dan hem af te doen. Evita heeft het in meer dan 5 jaar tijd slechts 1x voor elkaar gekregen om mij op de grond te gooien, ik ken haar door en door en weet precies wat ik moet doen om te vermijden dat ze gaat bokken of gekke dingen doen. En toch zet ik mijn cap telkens op. Want die ene x dat het haar wel was gelukt, was ik maar al te dankbaar dat ik een cap ophad die de schok tegen de grond kon opvangen. Jonge paarden of paarden die ik niet ken berijden zonder cap weiger ik zowiezo. Je moet zelf maar de keuze maken, of je kiest voor luxe of je kiest voor veiligheid, ik kies voor dat laatste. Sando schreef:Never ! verschrikkelijke ondingen Punt 1: Ik vind het klef een goede cap met ventilatie is niet klef, punt 2, Mijn haar gaat er van in de wardus? Denk je dat paarden er om geven hoe je eruit ziet? , punt 3: ik lijk wel een paddestoelzie punt 2, punt 4: Ik zou het toch vergeten op te zettenniet als je er een routine van maakt en punt 5: mijn leven, mijn risico.Dit vind ik het enige "goede" punt wat je aangeeft
Ik heb niet eens een cap. Ja, vroeger had ik die voor de wedstrijden, maar ik heb al 5 jaar geen cap opgehad. En het heeft niets met stoer te maken.
Ellende schreef:bedenk me nog een reden dat ik dat ding draag: mijn vriend.
Die vind het al niet leuk dat ik 'gevaar' loop (ik heb geprobeerd uit te leggen dat paardrijden net zo gevaarlijk is als voetbal, maar ik geloof niet dat het gelukt is). Ik geloof niet dat ie het me zou vergeven als ik mezelf 'expres' wat aan zou doen omdak nie zo'n ding op m'n kop had.
Zoals je op pagina 2 al kunt lezen ben ik een fervent capdrager!!!!!
Hij trapt er niet in.
.
319 eurotjes. Dat scheelt toch weer 70 euro.) stef schreef:Iedereen moet het voor zichzelf weten, maar (medische klachten daar gelaten) excuses als ik krijg er hoofdpijn van, mijn haar gaat in de war, het gaat zo zweten, etc.. Vind ik allemaal grote onzin. Als je hoofdpijn krijgt is je cap waarsch. te klein.
Ik heb een Horka Airstream. Ontzettend licht ding, en ondanks dat ik altijd een rode streep op mijn voorhoofd heb staan als ik hem afzet, merk ik er echt niks van. Ding weegt niks, gaat niet zweten, is verstelbaar, kortom, ideaal!
)