Hellup, ik ben een PAARD/PONY!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe zal je 1e reactie zijn?

HEEEEEEEEEEEEEELP!
23 (6%)
OK, wie heeft mij dat geintje geflikt?
85 (25%)
*dikke tranen huilen!*
6 (1%)
*flink bokken* YIHOE!
139 (42%)
...Goh... ben een paard ineens... *gaat eten*
76 (23%)

Totaal aantal stemmen: 329

Anoniem

Re: Hellup, ik ben een PAARD/PONY!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:06

Ik zou me denk ik eerst voornemen om minder te gaan drinken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:07

Lekker veel weiland en gras, en een leven als fokmerrie. Jah, wil ik wel :D Of een recreatiepony, hoor je me ook geen nee tegen zeggen. Ik wil zeker een tinker zijn, en veel buitenritjes maken. En als we gaan galopperen, ga ik natuurlijk expres extra hard gaan, of bij de eerste volgende plas stoppen om te spetteren :D Ik ga moddervet worden en sterven op mijn 40ste, nadat ik volledig tandloos ben :D

Chimene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:08

ik zou eerst keihard gaan bokken en steigeren.
mensen die bij me komen trap en bijt ik.
ik ontsnap en ga door de hele stad rennen.
als iemand ze auto voor me zet spring ik er over heen.
dan laat ik me vangen.
optuigen.
en zodra ze op me zitten keihard bokken steigeren en over het hek springen.
ontembaar :D

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:09

ik zou lekker gaan vreten net zo lang tot dat ik lekker dikke kont heb zo als mijn haflinger :D
me lekker laten vertroetenen en laten vol propen hahhahahaa

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:10

Ik zou helemaal gek worden en door de wei gaan rennen als een malle. Steigeren en bokken enzo :D Daarna uitbreken en zoveel eten als ik kan, en maatjes worden met alle andere paarden :')

Daarna zou ik gras en kuil eten, ben benieuwd hoe dat smaakt, en ik wil mesten, gewoon overal random poepen zonder het op te ruimen !

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:21

cutecaro schreef:
brownhorse schreef:
Ik zou in iedergeval geen fokmerrie willen worden -O-
Al die mannen zouden wel dekhengst willen worden _/-\o_

waarschijnlijk worden ze liever dekhengsten dan ruinen :j :')

_/-\o_

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:22

:')

Ik zou echt een dikbil valk Quarter of Mustang merrie worden :j Hoop dat ik dan wel in Colorado ben :)) Lijkt me fantastisch <3

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:26

lifaya schreef:

Ik zou echt een dikbil valk Quarter of Mustang merrie worden :j Hoop dat ik dan wel in Colorado ben :)) Lijkt me fantastisch <3

Op dit moment is Colorado niet zo verleidelijk voor paarden met die mega brand :')

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:27

Haflinger15 schreef:
ik ontsnap en ga door de hele stad rennen.

Volgens mij duurt het niet lang voordat de politie je neerschiet :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:30

AustriaTrick schreef:
lifaya schreef:

Op dit moment is Colorado niet zo verleidelijk voor paarden met die mega brand :')

I know, i know, ik zou er over 2 weken heen gaan (Colorado Springs) om Mustangs te kijken... helaas moeten afzeggen -O- Maar de mustangs zelf zitten in een veiliger gebied dan waar de brand nu is, en mocht dat niet zo zijn.... een paard heeft niet voor niets 4 benen :D :))

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:31

En dan denk je: ik ga bokkuh...en dan blijk je in een stal te staan. En na een uurtje nog...en na nog een hele lange tijd nog steeds...en dan mag je er héél even uit, voorbij die wei die mooi moet blijven naar de bak...en dan weer terug dat hok in...

Wat een bummer zou dat zijn. -O-

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:46

Als paard zou ik gaan mesten waar mijn baasje net schoongemaakt heeft, met eten gaan gooien, door de modder rollen als ze me net gepoetst hebben, naar de verste hoek van de wei rennen als ze me komen halen en als ze er dan bijna zijn de andere kant op :') , ontnappen en alles overhoop halen en met rijden vooral niet doen wat ze vragen :Y)
Eigenlijk wat mijn paarden nu ook doen :D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:53

Ik vind het toch apart dat zoveel mensen 'rebelse' paardjes zouden willen zijn :') en geen ruiters zouden accepteren op hun rug.
Rijden jullie zelf wel? Corrigeren jullie je paard wel eens?
Zo ja, dan vind ik dat een beetje apart :')

Overigens lijkt het me voor een paard echt niet zo heel zwaar om een ruiter op de rug te hebben. Meestal is de ruiter 10-20% van het gewicht van het paard, dat zou voor mij betekenen dat ik een flinke rugzak op mijn rug zou hebben. Tja, als ik goed getraind ben lukt me dat wel hoor :D En als dat 1-2 uurtjes op een dag is en ik de rest van de dag lekker verzorgd word, in de wei mag soezen met paardenvriendjes en gras mag eten, niks mis mee hoor :D
Laatst bijgewerkt door Magrathea op 01-07-12 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

paardjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:53

Ik zou een heel lief, groot, sterk en betrouwbaar trekpaard willen zijn, die af en toe ook wel eens zn eigenwijze en grappige momentjes heeft. :) natuurlijk zou ii ook wel ff het hek slopen als de wei naast me er veel smakelijker uitziet :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:54

ik zou even gek staan te kijken, en daarna lekker bokken, steigeren en in het rond springen door de wei! :D ben wel benieuwd wat voor ras ik geworden zou zijn :D
ik zou een echte penny pony zijn, die zich van top tot teen in het roze laat steken en lekker met me laat trutten :)) Met rijden zou ik wel een goede recreatiepony zijn, ben zelf wel van de variatie! lekker wat dressuren, springen en crossen, ik zou altijd mn best doen zolang ik een vriendelijke ruiter op mn rug heb die mij vertrouwen kan geven. Iemand die me niet fijn verzorgt, alleen maar wilt winnen en mij niet oneerlijk behandeld zou ik dus mooi in de steek laten op wedstrijd ~~}>
Maar als ik me verveel zou ik wel het hek van de wei of paddock open maken, mensen hun tassen en jassen doorzoeken naar wat lekkers, en alles dat los en vast zit proberen te slopen :Y)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:55

Tjah, eerlijk? Ik houd meer van vrijheid dat dat ik in een stal word gehouden of binnen hekken en een ruiter op mijn rug moeten dragen :') En ja, ik rijd wel :')

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:59

Magrathea schreef:
Ik vind het toch apart dat zoveel mensen 'rebelse' paardjes zouden willen zijn :') en geen ruiters zouden accepteren op hun rug.
Rijden jullie zelf wel? Corrigeren jullie je paard wel eens?
Zo ja, dan vind ik dat een beetje apart :')

Ja tuurlijk, maar ben stiekem gewoon jaloers dat zij dat allemaal kunnen en ik niet :')

paardjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:01

Ik zou ook gwn rijden, en ik zou geen stap verkeerd zetten. Voor alle mensen die zo wild en ontembaar worden: jullie willen toch ook dat je paard goed loopt.
Ik zou in ieder geval niet willen dat alle mensen bang voor me zijn en een gedachte over me hebben als: oh, daar heb je m weer, Of: oh oliebol, waarom moet ik nou op die
Ik zou willem dat mn eigenaar kleine kindjes heeft die ondanks dat ik een groottrekpaard ben, niet bang voor me zijn en me lekkervertroetelen :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:06

Ik zou er gewoon voor zorgen dat ik niet bereden word... OF ik wil een rodeopaard worden :D Dan maakt het niet uit :') Die worden op handen gedragen en mogen lekker bokken wanneer ze in de ring mogen :))

paardjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:14

Nou het leven als rodeopaard, dat is een stuk minder leuk dan het lijkt hoor. Die oaarden bokken niet voor niets he, ze worden pijn gedaan zodat ze gaan bokken en rennen. Ze worden niet extra verzirgt of getraind, in de ring is het heel stressvol voor zon paard. Voor hen is het miet van: Yeeaah fflekker gek doen en dat mens erafgooien, Maar: help!! Wat us dat!! Auuw!! Wat gebeurt er!!! Wegwezen!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:24

Jammer dat je zo erover denkt want het klopt van geen kant. Ik zit in Kansas, dat is een echte rodeostaat net als Texas, en ik weet hoe het er aan toe gaat met rodeo paarden. Die zijn duizenden dollars waard als ze het goed doen in de ring en ze worden absoluut niet mishandeld,, krijgen geen eens een bit in de mond in de arena en het is meestal maar iets van 20 secondes dat ze bezig zijn en dat is dan weer het werk voor die week :) Ze krijgen een riem (met wol) tussen de lies en zodra ze die riem daar hebben weten ze dat ze moeten bokken ;) Dus NEE, ze bokken niet omdat ze pijn hebben. Het is hetzelfde als een renpaard dat weet dat als het hekje open knalt en het schot klinkt, dat die keihard moet rennen :) Of een dekhengst die zijn hengstenbit in krijgt dat enkel word gebruikt met dekken, die weet ook meteen dat die zijn leuter tevoorschijn kan halen en er een merrie klaar staat ;)

paardjuhh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:31

Ja oke, maar er zijn ook paarden dieWel pijn worden gedaan en dat vind ik gewoonweg dieptriest. Alleen voor het geld....
Maarja, als ik dus een trekpaard was, heel oief en betrouwbaar, zou ik de eerste paar dagen heel goed oefenen oo mn liefste blik met de schattigste oogjes. Zo krijg ik tenminste nog wat extras :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:34

Geloof me, op rodeo's word heel goed gecontroleerd ;) je hebt in élke sport wel eens een rotte appel, dus vind het jammer dat er dan weer zo op word gereageerd. Ik zou in elk geval graag een rodeo paard willen zijn :D

Excuses voor mijn offtopic :D

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:34

Ik zou denk ik heel de dag liever niks doen & eten, maar wel echt graag zoon penny-meisje die echt een paar uur kan tutten enzo, maar dan daarna weer niks actiefs als rijden ofzo! Tsja hoe bedoel je lui :') en dan liever niet dat ik dik word van al dat eten, want dan moet je als nog wat gaan doen!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 19:50

Ik zou een dominant kreng zijn die je echt met respect moet behandelen :))
Maar als je dat doet ga ik voor 'mijn tweebener' door het vuur. En als iets me niet aan staat, zou ik het laten weten ook.

En als ik in een stal kom te staan, uitbreken :')