Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Of een recreatiepony, hoor je me ook geen nee tegen zeggen. Ik wil zeker een tinker zijn, en veel buitenritjes maken. En als we gaan galopperen, ga ik natuurlijk expres extra hard gaan, of bij de eerste volgende plas stoppen om te spetteren
Ik ga moddervet worden en sterven op mijn 40ste, nadat ik volledig tandloos ben
Daarna uitbreken en zoveel eten als ik kan, en maatjes worden met alle andere paarden 
Hoop dat ik dan wel in Colorado ben
Lijkt me fantastisch
AustriaTrick schreef:lifaya schreef:![]()
Ik zou echt een dikbil valk Quarter of Mustang merrie wordenHoop dat ik dan wel in Colorado ben
Lijkt me fantastisch
Op dit moment is Colorado niet zo verleidelijk voor paarden met die mega brand
Maar de mustangs zelf zitten in een veiliger gebied dan waar de brand nu is, en mocht dat niet zo zijn.... een paard heeft niet voor niets 4 benen
, ontnappen en alles overhoop halen en met rijden vooral niet doen wat ze vragen
en geen ruiters zouden accepteren op hun rug.
En als dat 1-2 uurtjes op een dag is en ik de rest van de dag lekker verzorgd word, in de wei mag soezen met paardenvriendjes en gras mag eten, niks mis mee hoor
ben wel benieuwd wat voor ras ik geworden zou zijn
Met rijden zou ik wel een goede recreatiepony zijn, ben zelf wel van de variatie! lekker wat dressuren, springen en crossen, ik zou altijd mn best doen zolang ik een vriendelijke ruiter op mn rug heb die mij vertrouwen kan geven. Iemand die me niet fijn verzorgt, alleen maar wilt winnen en mij niet oneerlijk behandeld zou ik dus mooi in de steek laten op wedstrijd
Magrathea schreef:Ik vind het toch apart dat zoveel mensen 'rebelse' paardjes zouden willen zijnen geen ruiters zouden accepteren op hun rug.
Rijden jullie zelf wel? Corrigeren jullie je paard wel eens?
Zo ja, dan vind ik dat een beetje apart
Dan maakt het niet uit
Die worden op handen gedragen en mogen lekker bokken wanneer ze in de ring mogen
Ze krijgen een riem (met wol) tussen de lies en zodra ze die riem daar hebben weten ze dat ze moeten bokken
Dus NEE, ze bokken niet omdat ze pijn hebben. Het is hetzelfde als een renpaard dat weet dat als het hekje open knalt en het schot klinkt, dat die keihard moet rennen
Of een dekhengst die zijn hengstenbit in krijgt dat enkel word gebruikt met dekken, die weet ook meteen dat die zijn leuter tevoorschijn kan halen en er een merrie klaar staat
je hebt in élke sport wel eens een rotte appel, dus vind het jammer dat er dan weer zo op word gereageerd. Ik zou in elk geval graag een rodeo paard willen zijn