Kattenmoordernaar actief (+ vreselijke foto.....)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:02

Oh mijn god!
Zoiets doe je tog niet!?
Ziekelijk gewoon gatverdamme Boos!
UHMZ kan ik zo kwaad om worden beetje een onschuldig beessie neerknallen, knal lekker criminelen neer ofsow :S
Mensen houden veel van die beesten en dan gaan zulke ziekelijke gestoorde mensen ze neerknallen.... In wat voor wereld leven we? In een wereld met absoluut geen respect meer voor elkaar.... Helaas
Arm beessie Huilen

PS mijn kat zou lekker binnen blijven en ik loop wel met m mee als ie zonodig naar buiten moet!

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:04

vreselijk zeg! ze moeten degene die dat doet ook zo afschieten, wat een klojo zeg!
daar word je toch gek van

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:07

heidiLOVER schreef:
wat schrijf jij raar !

dat is fries.
hier in heerenveen hebben we ook een tijdje er last van gehad.
en toen ik nog in kollum woonde daar ook.
zo vreselijk.
het dier is van iemand anders en daar moet je met je poten afblijven.
er boeten al genoeg dieren door de stomiteiten van sommige mensen.
als je ruzie hebt met een persoon en dat over de rug van een dier ''tvecht''ind ik behoorlijk slap.
heb er geen woorden voor.
wat zal dat dier geleden hebben zeg Verdrietig

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:43

Ja het is daar wel een aparte wereld, niet in Surhuisterveen hoor hahaha.
Maar ik meende dat een kruisboog hebben, verboden wapenbezit is?
Ze moesten zo'n pijl door de geslachtsdelen schieten als het een man zou zijn geweest!!!!

Hufters zijn het!! Ik hoop dat we hier ook van die lijsten krijgen zoals in Amerika.
Want die mensen die dieren afslachten zijn net zo goed moordenaars.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 16:53

Ik denk dat als ik hier opschrijf wat ik vind dat er met de dader(s) gedaan moet worden ik een levenslange ban van Bart krijg.....

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 19:46

Kruisboog valt niet onder verboden wapenbezit alleen degene die de kat gedood heeft wordt opgepakt vanwege gevaar voor de mensheid, er had bijv. ook een klein kind kunnen lopen.

Brrr ik vind het maar nixs. We hebben het al eens eerder gehad. Knipperij in de stroomdraden en de staarten van de pony's eraf Boos! We weten inmiddels wie het gedaan heeft, maar wat kun je doen?

Alles wat vreemd komt hier in het dorp kijk ik ff goed naar! Onze kat ligt weer heerlijk voor de kachel, 't is maar goed dat ie het niet weet!

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:00

grrrrrrrrrr........................ sommige mensen

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 00:00

Echt verschikkelijk!!! Ik kan nog wel herinneren hoe mijn kat binnen kwam lopen... was een week weg geweest, we herkenden haar niet eens meer!
Wat bleek uiteindelijk, verbrijzelde achterpoot, teer en asfalt in alle wonden, de botjes van haar voorpoot waren te zien, zat onder de wonden, achterpoot was compleet ontvelt... er waren totaal geen wegwerkzaamheden in de buurt en volgens de dierenarts zaten de wonden er op zijn mins een week, en sarabi was al een week weg! Een kat kan niet in een paar uur tijd van huis naar weetikveelwaar zijn gelopen om op een werkplaats rond te gaan wandelen, daarbij is ze erg bang dus komt niet in de buurt van hard geluid en rare dingen, dus ja... jekan al wel raden wat we vermoeden he, we hebben nu een heel lief katje, die bang is voor iedere onbekende die in de buurt komt en er nu zo uit ziet:

Afbeelding

mist een achterpoot en de teentjes van een voorpoot.

Ik ben heel huizen, blaricum en de omgeving rond gereden om te kijken of men met wegwerkzaamheden bezig was.. NERGENS!!! dus je kan wel raden wat ik vermoed... volgens mij is onze kat ook mishandeld... zo heeft 1 of andere klootzak uit de straat, een kattenhater ook hoogst waarschijnlijk ons 5 maanden oude katje dood gereden bijons voor de deur!!!

Gatverdamme, ik vind dit zoiets smerigs. hoe kunnen dergelelijke KL**TZAKKEN!!! zoiets doen? een weerloze kat... BAH! Als ik zoiemand in mijn handen krijg... dan zijn ze nog lang niet jarig! Ik gooi ze gewoon bij de tijgers! laat ze zich maar eens weerloos voelen terwijl ze vermoord worden of wat dan ook! Kan me hier ZO kwaad om maken!!! Echt...

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 00:01

doet me plaatje het niet Boos!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 00:08

moeten we onze katten gaan aanleinen ofzo?

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 09:38

jeetje zeg Huilen
Tis toch niet te gelovern Boos!
Kunnen mensen dieren nou echt niet gewoon met rust laten???

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 10:07

Bah wat een enge foto, ik word er echt naar van. Boos!
Dieren kunnen idd niet meer veilig naar buiten, is toch te gek voor woorden. Paard kan niet in de wei of het word met een mes in zn achterste gestoken, kat word ook zomaar wat door zn hoofd geboord. En als ze de dader al vinden krijgt ie maar zon banketstaaf strafje, daar word je toch niet goed van. Boos!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 10:21

En daarom blijven onze katten altijd binnen. A wil ik niet dat ze andere mensen tot last zijn en B wil ik ze veilig hebben. We hebben wel een megagrote ren achter ons huis waar ze heerlijk buiten kunnen spelen.

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 11:10

Wow Boos! Verdrietig Huilen Hoe ziek kun je zijn? Boos! Boos!
Hoe kun je!

hier in de buurt is dr ook weer iemand bezig met honden & katten te vergiftigen..hij heeft al 8 katten vermoord en 1 hond..
2 katten hebben geluk gehad doordat de baasjes hun snel hadden gevonden. Lachen maar die andere..

Ik snap gewoon niet dat r zulke mensen bestaan.. als ik ook maar iemand tegenkom die n dier wat aandoet/aangedaan heeft.. dan doe ik m hetzelfde aan als wat ie t dier aan heeft gedaan! Boos!
..maja..die daders vind je niet zo 1.2.3 trug..

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 11:58

Allememachies, hoe ziek ben je verdorie nu ... Dat kan toch alleen een persoon zonder enig gevoel in zijn of haar donder ...
Ik snap niet dat zulke personen vrij kunnen rondlopen Boos!

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:29

Ik werd gewoon misselijk toen ik die foto van die kat met die pijl in zijn hoofd zag Verdrietig
Hoe kan je een dier dat aandoen?? Boos! Zoiets gaat er bij mij niet in
Maar 1 ding weet ik wel: ik moet ze niet betrappen op dat soort mishandelingen, denk dat zij er daarna ook heel anders bijlopen!! Stoom uit je oren

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:38

wat een zieke geesten zeg !!! zoiets doe je toch niet .. als je dat voor de lol wilt doen doe het dan bij je eigen zou ik zeggen Boos!

als ze dat bij onze kat doen en ik weet wie het gedaan heeft die leeft dan niet meer Boos! Bloos!

kimmegie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:56

Jeetje wat vreselijk zeg Boos!

Je hoort steeds vaker van zulke verhalen, katten, honden, paarden
Die mensen moeten ze beetje bij beetje afmaken dat ze maar veel te lijden hebben.

Ik heb zelf ook 2 katten maar die van mij komen dus echt nooit buiten
en daar ben ik ook reuze blij mee. Ze durven zelf niet eens houden zo.

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:04

Wat verschrikkelijk, hoe ziek moet je daarvoor wel niet in je hoofd zijn Boos!
Verdrietig Voor z'n mensen die dit kunnen zijn geen woorden voor.

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:36

Honeybee schreef:
Ik vind het te gek voor woorden, maar wil er wel bij zeggen.. dat dit niet iets is van de laatste tijd.
Ik ben zelf ook woonachtig geweest in die regionen (jaartje of 8/9 geleden) en toen gebeurden er daar ook al regelmatig van zulke dingen.
Vooral in de omgeving van Augustinusga.
Vermoeding ging toen dat satanistische jeugd, die daar groepeerde, er mee te maken had.

Dat kan niet. Satanisten beschouwen menselijk en dierlijk leven als heilig. Satanisten zullen dus nooit zomaar die dieren ombrengen.

http://www.satanisme.info als je erover wilt lezen.

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:02

maar satanisten offeren toch wel eens een dier? of heb ik dat verkeerd..

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:06

wanneer update je je profiel kais? ben toch benieuwd onder wat jij presies valt, er zijn veel soorten satanisme begreep ik...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:08

Ik heb expres de foto niet bekeken, maar wij hebben hier ook een kattenmoordenaar in de straat wonen, en we kunnen niets bewijzen

wij zijn in 2 jaar tijd aan kat nr 17&18 begonnen, nr 17 is er niet meer, maar hebben nu een klein zielig zwart ktje erbij genomen

onze buren zijn er al 21 kwijtl en mensen daar tegenover nogm meer

maar ja er zitten ene paar boeren hier, en wrsch strooit die vergiftigd vlees, ook gaat er weleens teer over ene kat heen en hebben we een kat terug gevonden met een strop om haar nek

mn oppaskindje was zn katje van 9 weken oud kwijt, briefjes opgehangen enz, na een paar dagen is ie door voor de achterdeur neergelegd.....

politie en dierenbescherming kunnen er niets aan doen, moeten iemand op heterdaad betrappen.... Scheve mond

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:13

gatver walgelijk! er zijn dus mensen die katten met teer overgieten? beetje vervelende vraag, maar zat er ook asfalt in enzo... 1 van mijn katten kwam thuis met een achterpoot vol teer en asfalt, en 2 poten verbrijzeld...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:20

ze had alleen teer op haar rug, achterpoot en staart, helemaal kaalgeschoren&geknipt en ze had er niets aan over gehouden, zat niets van asfalt ofzo in voor zover ik het kon zien

heeft jou kat niet een ongelukje gehad ergens waar ze een weg aan het asfalteren waren? omdat er ook asfalt bij zat?
heeft ze het wel overleefd of niet?