Ziet jouw paardje jou ook graag (aankomen)? :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

uJildXH0rse

Re: Ziet jouw paardje jou ook graag (aankomen)? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 13:49

Mijn paard zit me alleen graag aankomen als ik eten bij me heb :D:D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 14:43

haha ja die van mij ook moet je zien hoe snel ze dan kan :+

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 17:29

Mijn paard komt altijd heel hard aan scheuren als ik op mn vingers fluit haha. :+ Toen hij in de opfok stond deed ik dat ook altijd, en mocht hij eruit om wat eten te krijgen. Dus in dit geval heeft het bij mij ook wel wat te maken met eten haha! Al doe ik dat nu niet meer, alleen een lekkere aai :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 18:21

Nee mijn paard hinnikt niet.
Ze staat 24/7 buiten en heeft ook op stal gestaan, een wereld van verschil moet ik zeggen.

Toen ze nog op stal stond murmelde ze wel naar me en duwde haar borst alvast tegen de deur, moest dr soms echt tegenhouden om niet naar buiten te denderen. ( Dan had ze de hele dag al 8 uur buiten gestaan ) Maar op het moment dat ze buiten was, was het ook goed. Ik denk dat ze niet zozeer naar mij hinnikte, maar naar mij die haar dr stal uit haalt. :Y)

Nu staat ze 24/7/365 buiten en merkt ze me wel op. Dan gaat dr hoofd in de lucht, oren naar voren en blijft ze me strak aankijken. Als ze staat te eten, eet ze wel eerst even dr eten op voor ze me komt begroeten. ( http://i160.photobucket.com/albums/t177 ... 1321288519 )
Als ik haar kant op kom lopen ziet ze er weinig nut van in om ook naar mij te lopen dus blijft ze lekker staan :Y)
Als ik eerst een kuddegenootje begroet komt ze wel aanlopen.
Het is een beetje een princes op de erwt maar dat mag ze ook wel zijn van mij. Als ze echt geen zin heeft om wat te doen laat ze dat merken en blijft ze in de paddock. Meestal wandelt ze los achter me aan en vind ze het reuze gezellig :)

goldy007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:46

Ploempje schreef:
goldy007 schreef:
Hahaha leuk filmpje! De mijne zucht alleen maar als tie mij aan ziet komen...... Huuuuuufffff heb je haar weer!!! Whahahaaha

Haha, ik denk dat het eerder is van "zucht, wat zie ik die graag (komen)" *\o/*

Hahaha dat hoop ik dan maar! Nee hoor hij is stiekum wel blij als tie me ziet.

witteRaaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:14

Ik kwam aan bij etenstijd (wanneer normaal het hooi wordt gegeven).. krijg je dit:
(mijne is de bonte) :)

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 13:16

amouroke schreef:
Ik kwam aan bij etenstijd (wanneer normaal het hooi wordt gegeven).. krijg je dit:
(mijne is de bonte) :)

Echt een fijn beeld!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 13:19

mijn verzorgpony kijkt wel op als ik de wei in komt maar komt verder niet ofzo. (alleen bonaire en jelle, de 2 paarden van de eigenaresse komen :o )
maar als eclair met een lesje op buitenrit is kijkt hij wel achterom :(:)

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:46

haha erg leuke filmpjes komen er voorbij :) altijd fijn om een paard blij te zien!
Mijn paardje roept ook heel hard huhuhuuh als ze mij aan hoort komen zoo lief maar vooral als ik eten ga pakken met name slobber :D

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:54

Mijn paard ziet me altijd aankomen, of ze op stal staat, in de paddock of op het land. Hinnikt meestal en komt bijna altijd naar het hek om te kijken, zelfs als ik alleen maar langs loop. Alleen als ik haar aan het eind van de dag op stal zet en ze een berg eten krijgt lijkt ze te denken: "je mag wel gaan hoor, ik vermaak me hier wel..."

idapaulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:02

Mijn paarden hinneken altijd als ik door de schuur loopt. Maar als er iemand anders er door heen loopt niet. En in het land komen ze naar me toe gegaloppeerd maar alleen als het eind van de middag/avond is anders willen ze niet komen :') Als ze in de bak staan komen ze zoiezo :D

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:03

Mijn paard hinnikt altijd als haar eten er nog niet is na het rijden, kortom, honger hinnikje!

Horsesfriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 18:49

Raad nou toch eens wat ik dacht toen ik de titel las:

HUH, een paard die graag ziet dat ik DIKKER WORDT?????

wow, even verkeerd gelezen hihihihiih melig joh..

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 21:42

Mijn Shetlandertje die gaat altijd voor aa het draad staan. hinnikt heel zachtjes.. kippenvel momentje! :o

En hij gaat niet weg daar voordat ik hem eventjes geknuffeld heb! Zoo schattig!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:34

Horsesfriend schreef:
Raad nou toch eens wat ik dacht toen ik de titel las:

HUH, een paard die graag ziet dat ik DIKKER WORDT?????

wow, even verkeerd gelezen hihihihiih melig joh..

:+

ikbenjustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 22:24

Nee mijn paard rent altijd super hard weg en gaat achter een boom staan als hij mij ziet :P
nee grapje _0-
ze worden altijd supervrolijk als ik de stal binnenloop

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 18:05

Mijn paard zegt standaard iedere dag huhuhuhuhuh :D
Doet ze ook als ik haar bijv 5 minuten vast laat staan na het poetsen en dan terug kom van ff snel wat eten of drinken in de kantine. Best lief!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 23:57

Mijn paard ziet me 100meter van te voren, blijft me strak aankijken en komt meestal in een hobbeldrafje naar me toe zodra ik bij het land sta.
Enkele keren komt hij met een noodvaart aan, en soms blijft hij ook staan me aankijken.

Als er nét een nieuwe strook gras bij is van een halve meter hoog word ik compleet genegeerd.

Unicorn07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 11:10

Onze Haf hinnikt (praktisch) altijd als ze ons ziet of hoort en hard ook! Erg lief. Na het rijden krijgt ze iets extra's en dan blijft ze elke keer als je langsloopt hinniken totdat je het aan haar geeft. ;) Ooit zijn we het 1 keer vergeten (in vijf jaar tijd) en toen vertelden stalgenoten dat ze de hele avond was blijven hinniken. Ze is sowieso erg aanwezig qua geluid op stal, hinnikt ook naar vriendjes enzo, wel altijd heel vrolijk en gezellig.

Lolita (onze Rheinlander) hinnikt niet zo hard en heftig, maar zegt dan wel even huhuhuhu, een diep en zacht gehinnik. Ze heeft een beetje verlatingsangst, dus als ze bijv. in de trailer staat en bang is dat haar vriendinnetjes niet mee gaan, dan hinnikt ze wel wat harder.

Natuurlijk begrijp ik best dat het de paardjes ook om het eten en uit de stal mogen gaat, maar het is zeker niet zo dat ze altijd eten krijgen of er direct uit mogen als we komen. Wel ga ik ze altijd even begroeten als ik er ben.

siem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 11:44

Leuk filmpje TS! Jeetje, wat een aantal nare reacties hier.. Ik word er een beetje moe van dat er steeds wordt gesuggereerd dat paarden die niet 24/7 op de wei staan per definitie ongelukkige paarden zijn. Als ik naar mijn eigen sitautie kijk waarin mijn paard per dag zo'n 4 uur op de wei loopt en vervolgens ik nog ongeveer 3 uur per dag met hem bezig ben. Voor de rest van de dag staat hij in een zeer ruime box waar hij lekker naar buiten kan kijken of lekker kan dutten en van zijn hooi kan genieten. Volgens velen van jullie is dit zowat dierenmishandeling? Nou, mijn paard is ALTIJD vrolijk, oortjes naar voren, ziet er geweldig uit, glanst als een spiegeltje, heeft qua gezondheid nog nooit ergens last van gehad en ziet er altijd heel tevreden en rustig uit in zijn box. Enja, als ik binnenkom als hij op stal staat dan hinnikt hij en als hij toevallig op de wei staat als ik kom hinnikt hij niet maar kijkt hij alleen even op, natuurlijk is het gras dan veel belangrijker. Nou en? dat betekent toch niet dat ik mijn paard mishandel en slecht verzorg omdat hij niet 24/7 op de wei staat? Ik snap dat paarden lekker veel buiten moeten lopen en zeker niet 24 uur in een box moeten staan maar ik vind sommige mensen zo kortzichtig wat betreft paarden in een box. Het is echt niet altijd zo dat paarden die niet 24/7 buiten lopen ontevreden en ongelukkig zijn! Amen...

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 11:46

Die van mijn staat altijd helemaal achterin de wei als ik er ben. Ik roep dan en dan zie ik wel de oortjes bewegen maar ze blijft lekker grazen. Één keer kwam ze wel naar me toe toen stond ze vooraan :P.

Chinas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 11:48

Mijn pony hinnikt alleen naar me als hij op stal staat en ik eraan kom.
Als hij in de wei komt hij heeeel af en toe op me af denderen omdat hij er zin in heeft maar vaak kijkt hij niet op of om :P

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:07

Mijn pony staat 24/7 op de wei en komt altijd al naar het hek gelopen als ze mn auto hoort. En als ze die niet heeft gehoord roep ik haar en dan komt ze soms in een galopje, maar meestal op dr dooie gemak naar t hek lopen. Als ze al bij t hek staat en ik kom dr aan dan wil ze nog wel is hinneken *leuk dat je er bent, schiet nu maar op met dat voer* :Y) Als ik kom heb ik het meeste van de tijd voer bij me dus dat weet madame donders goed. Net zoals altijd er nog 3 andere paardjes mee naar t hek komen want die krijgen altijd een snoepje van mij en dat vergeten ze echt niet ;)

Denk dat mijn pony het heel leuk vind dat ik kom, maar das denk ik meer omdat ik altijd wat lekkers kom brengen.

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:10

Altijd. Hij staat dan samen met het buurpaard achter in de wei, en dan roep ik z'n naam en dan komt hij hinnekend aan galloperen.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:13

Hier hinneken ze alleen als ze naar buiten willen. En ze knikken 'ja' als ik met voer aan kom lopen.