Nee volgens mij ook niet.. Mss dat ze ze kunnen bestellen..
Shari_B
Geplaatst: 01-04-12 11:45
Hier bij de epplejeck en Breda hebben ze amper iets van eskadron, van de wintercollectie hadden ze een paar bicolors maar alleen de kleinere maten en vzh. En een paar halsters maar verder niks. Vraag me af of ze van deze zomercollectie wel meer binnenkrijgen, al kan je meestal als je het aan de kassa vraagt het wel allemaal bestellen.
Okee, ( maar die in Breda is ook geen superstore dus misschien dat het daaraan ligt). Ik ga dit jaar ook is bij Superhorse in Breda kijken maar volgensmij hebben die ook geen eskadron...
Ik vind de ES dekjes juist wel leuk hoor, ieder zo z'n ding he. Ik heb de hotpink navy besteld bij Ooteman, ben benieuwd.
De Navy/Hot Pink vind ik ook wel mooi maar geen idee waar ze die hebben.. Zou die er ook nog wel bij willen kopen. Stom dat de meeste online webshops geen ES hebben...
ik ben ook nog steeds op eskadron aan het wachten.. en wachten duurt lang heb wel van de week even nieuwe springschoenen gehaald, is wel geen zomer collectie maar het zijn wel echte aanraders! de harry's horse pro light, heel fijn spul, passen perfect en nemen geen water op, en op het strand vanmorgen was dat wel erg lekker!!
Nies_
Geplaatst: 01-04-12 22:29
Shari_Becker schreef:
Okee, ( maar die in Breda is ook geen superstore dus misschien dat het daaraan ligt). Ik ga dit jaar ook is bij Superhorse in Breda kijken maar volgensmij hebben die ook geen eskadron...
Jawel Meer dan ej. Of ten minste.. Bij EJ hebben ze alleen van die gare cottons en vzh.
Nies_
Geplaatst: 01-04-12 22:31
Nordsvensk schreef:
Nies_ schreef:
Ik heb die dingen weken geleden al in het echt gezien..
Die dingen van ES trouwens ook, echt zo jammer van dat belachelijke stijgbeugel logo, want vind het verder wel écht mooie dekjes
Die stijgbeugel vind ik echt zo lelijk op zo'n dekje
Echt he
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst: 02-04-12 07:29
Moderatoropmerking:
Er staan ontzettend veel berichten waarin men aangeeft het topic (wederom) te gaan volgen. Daar hebben we een handige tool voor, zie in de HELP http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_v ... _stipje.3F Dit soort berichten zijn niet wenselijk.