Ze plaatste zelf een topic da ze een haflinger zocht, waar ik op reageerde. Ineens had ze geen interesse meer afhangend van het zadel

Toen ineens weer wel, zou zaterdags komen kijken, vrijdag middag een pb hoelaat, en een uur later had ze er ineens al een gekocht, terwijl ze nog wel steeds haar topic dat ze een haf zocht omhoog haalde
Vervolgens pbde ze of ze hem op proef kon krijgen en dan mocht laten keuren. Keuren mocht, en dan geld uiteraard afgekeurd, betaal ik. Maar niet op poref en DAN keuren en afgekeurd ik betalen. Uit ervaring van stalgenoten weet ik dan dat ze een maand de kans krijgen je pony naar de fillestijnen te rijden en dan afkeuren en je krijgt een pony terug die de helft minder waard geworden is, of gewoon slachtvlees is geworden.
En dat ze dan hier laf een heel ander verhaal schrijft en gewoon probeert "na te schoppen" vind ik erg laf

En dat voor een volwasen persoon , iig staat in je profiel, maar als je niet eens de naam goed kan schrijven en zo laf doet, betwijfel ik dat...