Toscar verkocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 17:48

Djees dreamgeval
We hoeven niet eens te weten dat ze dat dan niet wou betalen hoor daar ging het niet over dus.
En het is al moeilijk genoeg hoor...ben blij dat ze tos niet aan jou verkocht heeft zeg djeess!!..... Beetje zielig pb der dan als je het zo erg vind ofzo of laat der gewoon met rust maargoed!.
En door hoe je hier op reageerden dacht ik dat je minstens 13 was maar blijkt toch dat je ouder bent nou reageer dan ook naar je leeftijd

En verder is het TosCar en geen oscar of toskar Tong uitsteken

En Eef Lovers nog een knuff voor je he !!...Kusje sterkte en sorry dat ik er op reagereen op die dreamgeval..

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:11

nou dat is toch wel een beetje raar eigenlijks.
Waarom dreamgirl dan de boel een beetje moet betalen, dan ga je toch denken ............
Hij had een goed stekkie bij haar gehad hoor Knipoog
Maar sterkte, ik heb zelf ook net mijn ponytje verkocht,maar ik heb er zelf voor gekozen, dus ik wist waar ik aan vast zat Lachen

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 19:17

parouscha schreef:
nou dat is toch wel een beetje raar eigenlijks.
Waarom dreamgirl dan de boel een beetje moet betalen, dan ga je toch denken ............
Hij had een goed stekkie bij haar gehad hoor Knipoog
Maar sterkte, ik heb zelf ook net mijn ponytje verkocht,maar ik heb er zelf voor gekozen, dus ik wist waar ik aan vast zat Lachen

Ik kan je zeggen dat Dreamegirl een eind uit haar nek l*lt
En ik behoorlijk van baal dat ze hier Toscar of mij of allebei zo probeert zwart te maken, erg laf, want op een pb durft ze niet te reageren!

Ze plaatste zelf een topic da ze een haflinger zocht, waar ik op reageerde. Ineens had ze geen interesse meer afhangend van het zadel Verward Toen ineens weer wel, zou zaterdags komen kijken, vrijdag middag een pb hoelaat, en een uur later had ze er ineens al een gekocht, terwijl ze nog wel steeds haar topic dat ze een haf zocht omhoog haalde Verward
Vervolgens pbde ze of ze hem op proef kon krijgen en dan mocht laten keuren. Keuren mocht, en dan geld uiteraard afgekeurd, betaal ik. Maar niet op poref en DAN keuren en afgekeurd ik betalen. Uit ervaring van stalgenoten weet ik dan dat ze een maand de kans krijgen je pony naar de fillestijnen te rijden en dan afkeuren en je krijgt een pony terug die de helft minder waard geworden is, of gewoon slachtvlees is geworden.
En dat ze dan hier laf een heel ander verhaal schrijft en gewoon probeert "na te schoppen" vind ik erg laf Boos! En dat voor een volwasen persoon , iig staat in je profiel, maar als je niet eens de naam goed kan schrijven en zo laf doet, betwijfel ik dat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:48

Sow... is dat even snel gegaan met de verkoop... in ieder geval, geniet nog van de laatste tijd samen he...

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:48

Sterkte zometeen. En niet druk maken om zulke mensen hoor, daar moet je gewoon lekker boven gaan staan. Jij hebt je paardje aan een goed tehuis verkocht Lachen

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 20:59

Ethelate schreef:
Ze plaatste zelf een topic da ze een haflinger zocht, waar ik op reageerde. Ineens had ze geen interesse meer afhangend van het zadel Verward Toen ineens weer wel, zou zaterdags komen kijken, vrijdag middag een pb hoelaat, en een uur later had ze er ineens al een gekocht, terwijl ze nog wel steeds haar topic dat ze een haf zocht omhoog haalde Verward
Vervolgens pbde ze of ze hem op proef kon krijgen en dan mocht laten keuren. Keuren mocht, en dan geld uiteraard afgekeurd, betaal ik. Maar niet op poref en DAN keuren en afgekeurd ik betalen. Uit ervaring van stalgenoten weet ik dan dat ze een maand de kans krijgen je pony naar de fillestijnen te rijden en dan afkeuren en je krijgt een pony terug die de helft minder waard geworden is, of gewoon slachtvlees is geworden.
En dat ze dan hier laf een heel ander verhaal schrijft en gewoon probeert "na te schoppen" vind ik erg laf Boos! En dat voor een volwasen persoon , iig staat in je profiel, maar als je niet eens de naam goed kan schrijven en zo laf doet, betwijfel ik dat...

Juist Eva weet dat Toscar gezond is en het lijkt me in zijn geheel niet zo dat ze niet zou willen dat hij gekeurd zou worden voor verkoop. Eerst op proef een maand en dan keuren, nee, daar zou ik als verkoper ook niet achterstaan. In een maand, wat in een week! kan je een goed paard compleet vernaggelen en wat krijgt ze dan terug? idd slachtwaarde.....

Vind het jammer dat Dreamergirl (of ze nou wel of niet goed is voor haar pony) zoiets in dit topic moet zetten.
Ten eerste is het totaal niet relevant met wat Eva schrijft en ten tweede is het oets persoonlijks wat -volgens de boktregels!!!!!!!!!!!!- ook persoonlijk (dus per PB) uitgevochten dient te worden en niet openlijk in een topic wat er helemaal los van staat!

Eef, dikke knuf! (ook nog een voor Tos! Lovers )

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:06

Ik zag het min of meer aankomen.
Af en toe wat topics van imker op EA met haflinger te koop.
Beschrijving leek verdacht veel op die van Tos...

Ik heb mijn haf ook weg gedaan omdat het niet klikte.
Ben nu bijna blij dat ik haar heb weggedaan...

Heel veel sterkte en hopelijk vindt je een ander leuk paard wat helemaal bij jou past!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:07

Ook van mij een dikke knuf voor Ieteliet, en een voor Tos.

En Dreamgeval (of mag ik zeggen Nachtmerrie?) kan duidelijk niet tegen haar verlies.
Als je een spelletje wilt spelen, (en mijns inziens is het een spelletje als je probeert een pony een maand gratis te krijgen) moet je ook tegen je verlies kunnen als het een keertje niet zo afloopt als jij het uitgestippeld had.
Ik hoop voor je, nachtmerrie, dat je je paardje evengoed nog vindt. Toscar heeft een ander thuis, bij iemand die hem wel meteen in waarde wist te schatten.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:24

Jeetje Eef, ik zag hem staan op marktplaats een poosje terug....
Sterkte ermee meis! Ach gut

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 08:46

Buitenzorg heeft een zeer goed stukje geplaatst!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:25

Heel veel sterkte!!
Ben blij voor je dat je een goed tehuis hebt gevonden dat is wel het belangrijkste!!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:30

Barb schreef:
Buitenzorg heeft een zeer goed stukje geplaatst!

Cassidy kunnen we ook aan het rijtje toevoegen van 'een zeer goed stukje geplaatst'

Maar Eef, sorry ook voor mijn offtopic gedoe Knipoog
Geniet nog maar lekker van je jongen Lovers! sh*t...nu heb ik Tossie-boy niet eens gemeet Scheve mond

replika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:34

Jeetje, net alsof Tos niet door de keuring heen zou komen..is het gezondste paardje wat er is..maargoed dat terzijde... Eva heel veel sterkte ermee, waarschijnlijk heb je nu echt wel de goede keuze gemaakt, hoe moeilijk die ook is. Je weet dat hij een SUPER tehuis heeft, met veel vriendjes, en dat Tos daar ook vast erg gelukkig zal zijn! Geniet nog van je laatste week samen en ik pb je nog wel wanneer ik jullie nog km opzoeken deze week!

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:42

sterkte met de verkoop! wil je over een tijdje nog een ander paardje kopen of niet??!!?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:21

Jeetje dat je dat kan joh! Ik zou het in elk geval echt niet kunnen om mijn paardje weg te doen! Is ze me veel te dierbaar voor!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 14:47

Veel sterkte!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 16:36

irish_lady schreef:
Jeetje dat je dat kan joh! Ik zou het in elk geval echt niet kunnen om mijn paardje weg te doen! Is ze me veel te dierbaar voor!

Dat was Tos voor Eva ook, maar als de 'klik' er niet is en het gewoon niet gaat, moet je gewoon een keuze maken.. Daarom vind ik het ook zo goed van Eva dat ze de knoop toch heeft doorgehakt! Ach gut

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:37

Mm, je keurt toch eerst een pony voordat je hem uberhaupt op proef neemt ?!

Naja iig, geef ik ethelate gelijk, veel sterkte meid! Geniet nog maar van hem de laatste dagen!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:05

Het blijft altijd rot om je pony te moeten verkopen... Scheve mond

Heb het jammer genoeg ook zelf meegemaakt en weet hoe je je voelt, sterkte!

En geniet deze week nog maar goed van hem! Lachen

replika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 18:07

Tinne"]
[quote="irish_lady schreef:

Dat was Tos voor Eva ook, maar als de 'klik' er niet is en het gewoon niet gaat, moet je gewoon een keuze maken.. Daarom vind ik het ook zo goed van Eva dat ze de knoop toch heeft doorgehakt! Ach gut
[/quote]

Ik wou net zeggen, dr is niemand die ooit beter voor Tosje zou kunnen zorgen als Eva...en Tos is zeker weten ook dierbaar voor Eva, maar als het niet gata dan gaat het niet, je moet er zelf ook plezier in blijven houden. Vind dat je de goede keuze hebt gemaakt Eva!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 20:30

Echt jammer, zoals je weet, was ik ook Tos-fan!
Is hij verkocht aan iemand van Bokt, of een potentiële Bokt-klant?
En ik ben ook wel heel erg benieuwd of je nog een nieuw paardje zoekt, en zo ja; wat voor!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 21:17

Ìk ben niet echt zoekende, ga waarschijnlijk een paardje op stal bijrijden. Ondertussen kijk ik wel wat voor leuks ik te koop zie staan.
Misschien wel een idee, ze Bokt-fan laten worden Knipoog

Lovers bedankt voor jullie lieve reacties

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:42

ik had hem te koop zien staan bij langeraap.

blijft ie een beetje in de buurt?

sterkte ermee Ach gut

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 10:40

Als ik plek en centjes had voor Tossie, had ik hem 2 weekjes geleden al gekocht Knipoog

Wat is dat snel gegaan in een keer. Hopelijk mag je afentoe hem eens opzoeken. Ach gut

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 16:29

dreamegirl schreef:
Mocht hij ook gekeurd worden ?
en alle kosten waren voor de koper ondanks hij ook afgekeurd werd?
Ik wou toskar ook kopen maar ze wilde de kosten niet betalen als toskar afgekeurd werd Verward
Dat is vrij normaal als je een paard verkoopt en laat keuren .
goedgekeurd kosten voor de nieuwe eigenaar afgekeurd kosten voor de eigenaar die hem verkoopt.
en beetje vreemd is bang zeker dat toskar afgekeurd werd.

Da´s nou echt een rotopmerking. Eva heeft er veel moeite mee om afscheid te nemen van Toscar en dan ga jij zo over haar heen.... Boos!

Jij hebt nu toch ook de Haf die je wilde? Geen reden dus om nu te katten....

Eva, kom maar snel eens op Imker rondrijden, en heel veel sterkte Lovers !