Op welke manege kwam jij vroeger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DeWit1980

Re: Op welke manege kwam jij vroeger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 20:47

Ik heb net zoals Parador op manege Führen gereden op de grens van Loosdrecht en Hilversum. Erg leuke tijd gehad. Heb daar gereden totdat het werd overgenomen.

Ebony170511

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 12:56

Nicky84 schreef:
( nu ik dit zo typ voel ik me en oud en heb veel maneges afgesleten hihi :o )

Hahaha herkenbaar!

Rosalove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 20:22

Ebony170511 schreef:
Ik weet niet of dit onderwerp al bestaat, en of het in de juiste rubriek staat.
Maar ik ben wel eens benieuwd waar jullie allemaal geren hebben toen jullie klein waren.

Ik zelf ben begonnen in 1982 op camping de Witte Wieven in Nunspeet.
Heb daar ook manege Belvedere gereden.
Toen naar Stoeterij Centrum in Wijdenes.
Daarna naar Stal Westfria in Andijk
En op manege de Eenhoorn in Blokker.

Misschien ook wel handig om te vertellen.
Ik ben nu 35 jaar, dus we praten over de periode 1982 tm 1996

Groetjes

Hoi, ik ben 36 jaar, ik woon in Enkhuizen ik heb ook bij stoeterij het centrum paard gereden in mijn jeugd, in de ponylessen, tegen de tijd dat ik aan de paarden toe was vond ik het rondje bak saai geworden en ben over gestapt naar het buitenrijden!! Ik reed van de ponies altijd op Penny, zij was de grootste pony en zij was een uitdaging om op te rijden, de meeste durfden niet op haar, ik wou niet anders dan op haar rijden en aangezien niemand erop wou kon ik altijd op haar rijden! Op een gegeven moment hadden we echt een band, heb ook prijzen gewonnen met haar met dressuur! ik kan me nog een paar namen herinneren als Bartje, Toska, Max .. kun jij je die namen herinneren?

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 20:33

CodyJane schreef:
Ik reed vroeger altijd bij manege Hatzum, toen gestopt en toen ik ouder was en de smaak weer helemaal te pakken had ben ik over gegaan op western bij Japero in Berlikum (fr)

Ik ben begonnen toen ik 7 jaar was op de leeuwarder manege heb daar jaren vrijgereden (nooit les)
Heb daar ook nog stage gelopen voor school toen ik een jaar of 16 was.
Jaren nergens gereden en toen ik mijn eigen paard als veulen zijnde kocht ben ik naar manege japero gegaan maar daar ben ik weg gegaan omdat ik er persoonlijk slechte ervaringen mee had en heb toen ook mijn paard gelijk meegenomen ergens anders heen (als je de reden wilt weten graag via pb)
Heb anderhalf jaar in herbaijum bij stal de griene greide gereden tot nov 2012 en rij nu voor mezelf en les bij jullien beersma dus geen manege meer.