Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Ik schrok ook een beetje van de foto's. Ik wist helemaal niet dat er in deze extreme vormen gefokt werd met deze dieren. Van het filmpje hierboven wordt ik ook niet erg blij. Hoewel ik dat paard er 'normaler' uit vind zien dan de dieren op de voorgaande foto's.
Ik ben wel benieuwd naar de argumenten van de tegenpartij, over het hoe en waarom...
Katyatje schreef:Voor degenen die afgeven op Amerika, paard in kwestie staat in Zuid-Afrika.
En ook al komt het misschien van oorsprong van daar, je mag niet iedereen over dezelfde kam scheren.
Focussed schreef:Ailill schreef:Ik kan het filmpje niet zien Karin, zou je de link per pb willen verzenden? En las ik nou goed dat die merrie pas 2 jaar is?
Als je hem op Youtube bekijkt doet hij het wel. Gewoon nog een keer klikken op het "Insluiten is uitgeschakeld blabla"dan start hij in een nieuwe pagina!
Ailill schreef:Edit:
Foto's komen inderdaad uit Afrika, dus dat is mijn fout. . . het was niet mijn bedoeling de Amerikanen in een kwaad daglicht te zetten, ik bedoelde het meer in de trant van: waar zijn wij MENSEN toch mee bezig
Ailill schreef:LisaLucky schreef:Bah wat eng. en er wordt nog op gereden ook. Alleen bij het idee al van het 'breken' van de staart, brr
nu vind ik het paard van het laatste filmpje er wel redelijk uit zien, of ligt dat aan mij?
Mwoh. . . het viel me op dat het paard z'n oortjes vrolijk naar voren hield terwijl die meneer erop zat. Tot ik zag dat die man zijn zweep vlak achter de oren van het paard hield. Geen vriendelijk beeld.