Dat is niet erg, het is een gevoel en je kan het niet onderdrukken. Het is geen ziekte en je kan er niet vanaf komen met een therapie die vergoed wordt door het basispakket
. Dus je kunt er maar beter iets mee doen!Voor je vrienden: ik zou er gewoon niets van aantrekken. Kom op zeg, als ze echte vrienden zijn laten ze jou gewoon doen wat je leuk vindt
Voetballen ze toevallig? Kan je zeggen 'Sorry hoor, maar ik heb elke week alle aandacht van de meiden als enige jongen in de les en jij staat elk weekend met 20 man onder de douche. Wie is hier nu de homo?' 
Heb niet alle reacties gelezen hoor, maar western rijden is misschien leuk voor je
Merk nogal dat mannen dat als minder vrouwelijk ervaren
En het is ook veel leuker natuurlijk.
Heb toevallig van de week nog iemand een pb gestuurd daarover, ook een man, als je wil kan ik het wel doorsturen zodat je een beetje weet wat ik bedoel.Er is hier trouwens ook geloof ik een topic voor paardrijdende mannen, misschien even opzoeken met de zoekfunctie (rechtsboven), is misschien wel leuk voor je!

Oh trouwens, lees dit topic even hahaha [LZP] Soms zou ik wel een vent willen die paarden ook leuk Vind
alleen komen die niet uit de kast