tentekamp.. wat een drama zeg..;(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:29

dat is wel poedersuiker als het zo druk is...ik ga van het weekend ook ff, want ik moet een winterdeken, en uitrijdeken hebben en nieuwe jas Haha!

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 18:47

Hmm als ik dat zo lees is er niks veranderd. Ik heb 2 jaar bij Hippo Hippic in Bussum gewerkt en 1 keer op tentenRAMP gestaan...toen was het al een grote bende, we moesten om 8 uur beginnen tot 21 uur en we kregen 's middags even een broodje in onze handen geduwd die we op moesten eten tijdens het werk... En nu nog hebben ze dezelfde klere(n) zooi (hihi) hangen.......

-X- Anja

ebony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 10:22

ik ben gisteren (donderdag) geweesd.
ik ging voor de stalschoenen van 10 euro,eurostar rijbroeken met korting,handschoenen ,thermolaarzen en van die lange warme sokken.

na 1.5 uur reizen met de trein en lopen was ik er eindelijk.
ik heb thermolaarzen van global voor 44.95 gekocht die overgens gewoon de normale prijs zijn volgens mij.
handschoenen 4 euro,2 lange dikke sokken waar op stond 2 voor 7.95 en bij de kassa ineens 2 voor 10 euro waren...??en anti kribbebijt spul.ik was er in een half uurtje weer weg en kom gelijk worden geholpen aan de kassa met pinnen.al met al heb ik 3 uur gereisd voor een half uurtje en als ik mijn 10 euro reiskosten meer eken heb ik eigenlijk niks goedkoop.

ik vond het echt heel erg tegen vallen dit jaar,en ga denk ook nooit meer daar heen.en die rijbroeken..hahaha zijn de eurostar die normaal 80 euro zijn ineens 120 en dan met korting van .zoveel..%heb je dus ook niet goedkoper.nee ik ga er echt niet meer heen.maar ik heb hopelijk wel warme voeten van de winter!!!

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 11:32

Hey!
Ik ben ook geweest en idd wat een drukte zeg we hoorde dat er een wachttijd voor de kassa stond van 1/12 uur!!!!!!!!!!!!! Dat is tocha gewoon niet leuk meer!
Ging er alleen maar ff kijken maar toch kwam ik met een wit dekje met zwarte letters (beatle), witte bandages, verlichting etc thuis!!! Haha!

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 12:33

Wij waren er de eerste dag (afgelopen woensdag).
Wat een waardeloos gedoe zeg!!!

Ten eerste was er weinig echt goedkoop. De dingen die wij nodig hadden waren allemaal gewone prijs, maarja, we hadden het nodig, dus mandje volladen maar.
Zijn we klaar willen we betalen wat denk je? Wachtrij voor de kassa, minimaal 1 uur!!!!!!

We hebben onze spullen neergelegd en zijn gegaan. Naar Bussum!
En daar hebben we toch onze spullen gekocht voor niets duurder!
Suzanne heeft zelfs haar Ankie jasje voor 30 euro's goedkoper.

Dat was de eerste en laatste keer dat ik naar tentenkamp ging!!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:53

Wij zijn vanmiddag (vrijdag) gegaan maar zijn met lege handen naar huis gegaan.
Ik wilde graag thermoboots hebben maar helaas hadden ze mijn maat niet meer.
Voor de rest lag er niet veel bijzonders vond ik. Wel vond ik het reuze meevallen met de drukte, al was de wachtrij wel groot.
Morgen ga ik wel lekker naar mijn vertrouwde paardensportzaakje waar de spullen net zo duur zijn en waar ik nog lekker 10% per x kan sparen.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 20:24

Ik ben woensdag avond gegaan, toen was het nog te doen met de drukte, en ik wring me gewoon overal tussen Tong uitsteken
voor mij was het eigenlijk wel een succes, veel leuke dingen gekocht die ik toch nodig had voor een lagere prijs dus Lachen

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:20

Ik ben donderdagavond gegaan. Rond etenstijd, dus het was niet druk. Ik heb ook thermolaarzen gekocht, sporenbandjes en 2 boeken. Verder vond ik er niet veel soeps tussn zitten.

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:39

Jeetje... Ik ben er nog nooit geweest maar als ik dit zo hoor gaat het vooral met mij een enorm drama worden. Ik ben namelijk iemand die het liefst alle druktes ontloopt. En ik ben een beetje te aardig voor mensen, als ik moet gaan graaien of mensen opzij beuken ga ik liever weer weg. Of ik wacht tot de anderen klaar zijn. (zodat ik nooit ergens bij kom) Ben echt veel te lief voor mijn medemens. Haha!
Maar goed, we wisten ook al wel dat veel mensen op een hoopje oorlog betekend. *LOL* Echt erg is dat..
Er zijn vaak erg veel mensen tussen waarvan ik denk dat ze iets hebben gemist in hun kindertijd, ruzie maken om iets is echt zooo leuk... >;)

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 17:30

zooo...het moet echt erg zijn daar?!? ik ga er waarschijnlijk dinsdag naar toe met monique(apollo op bokt) en eefke(eefke op bokt) hopen dat het dan minderdruk is(noorden moet dan weer naar school)
ik ga me eigenlijk al afvragen of het uberhaupt wel de moeite waard is om er naartoe te gaan ?!?

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:01

Nou als het zo druk is dan ga ik niet hoor Bloos! Dan ga ik liever naar een normale ruiterwinkel dichterbij.