Meagan in Utrecht (kliniek)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:45

ik heb je net al gesproken maar ik wil hier ook nog steun geven. ik ben me echt het apelazerus geschrokken toen ik het hoorde, wel 2 dagen later. het fijne is dat ze naar alle waarschijnlijkheid de oude weer zal worden. nogmaals, als er iets is waar ik mee kan helpen hoor ik het. mocht het kunnen wil ik graag een keer mee op ziekenbezoek.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 13:23

Gelukkig wijst het erop dat de "flap" niet afgestoten wordt, das alvast beter nieuws.
Ik blijf duimen en geef haar maar een megaknuffel van ons Knipoog

lindo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 15:14

update:
Ik kom net weer van Meagan vandaan. Ze reageerde in eerste instantie erg schuw, toen ik haar box binnenkwam. Normaal kan ik haar lekker achter haar oor kriebelen, maar dat was nu echt te eng... Na even tegen haar gepraat te hebben en er een paar stukken wortel ingestopt te hebben, was het allemaal weer goed en kon ik haar lekker knuffelen.
Meagan heeft al meer praatjes dan gisteren, gelukkig. Ik kreeg een flinke duw in mn rug, toen ik even naar een ander paard keek. Ja, ik ben natuurlijk wel bij HAAR op ziekenbezoek... Ook probeerde ze al voorzichtig stiekempjes haar stal uit te wandelen, dus das wel goed.

chex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 16:23

Gelukkig zijn de berichten van jullie tot zover positief. Dan hopen we maar dat ze weer snel opknapt en gauw weer bij ons terug op stal komt. Ilse en Wouter, nogmaals sterkte en een dikke knuf voor Meagan.
Groetjes Yvonne en Chex

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:50

en hoe gaat ie met je meisje had nog niets gehoord vandaag nou suc6

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 21:58

Heel veel sterkte en een knuf voor Meagan. Hopelijk knapt ze snel weer op!!