Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar ik fiets vrolijk naar de manege is mn rijkleding (5 km), soms met racefiets, wat er al helemaal niet uitziet. Boeien als (on)bekenden me zien, weten ze gelijk dat ik paard rijd! Margreet schreef:Ik loop in rijkleding als ik op stal ben. Als ik daar vandaan kom en ik moet nog even een boodschap doen ofzo, dan ga ik me niet eerst thuis omkleden, dat is niet praktisch, maar anders kleed ik me toch wel even om. Ik ga niet overdreven moeilijk doen, andere kleren meeslepen, heen en weer rijden, weet ik veel, maar als het even kan kleed ik me toch om.
Vooral het nuffige personeel in zo'n zaak.
dat viel wel op. Moest snel van de ene wedstrijd naar de andere en was het even vergeten.
Chantal schreef:Nou als ik van de paarden af kom vind ik het niet erg, maar ik ga echt niet boodschappen ofzo doen in mijn rijkleding hoor
en helemaal niet op bezoek..
Nee, vind ik niet zo fris..
ze stinken, jijzelf ruikt het niet maar anderen wel.
(naja ik ben wel een keer met crossmonster in rijkleding naar de stad geweest
)
nee, dan ga ik toch eerst even snel douchen en schone kleren aandoen. ik ga zowieso altijd eerst douche na het paardrijden voor ik ergens anders heen ga. toch wel zo fris
Roxxie schreef:Ik heb ook altijd me rijkleding aan soms zelfs als we bij mensen op bezoek gaan.. En ook in de stad of supermarkt.. Alleen me moeder en me vriend vinden het soms een beetje storend maar das hun probleem...
Of gaat het hier de niet-zondaagse-bezoekjes.
maar ik vind het prettiger om er gewoon verzorgd uit te zien als ik naar de winkel ga maar vind het niet raar ofzo als ik mensen in hun rijkleren zie lopen in de winkel

Saskia9 schreef:jah als er echt van die penny meisjes die net van de manege afkomen met cap op zweepje in de hand aan het fietsen zijn grinnik ook wel eens..hihi zow was ik ook