voor schut met rijkleren aan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:11

Draag me paardrijbroek wanneer ik het moet dragen als naar paarden ga draag het gewoon. en als daarna naar de mac ga of ff winkelen. intereseert me niks hoe mensen vinden dat gekleed ben whaha ik vind het fijn zitten ! hihih

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:41

Ik ga rustig van te voren even de hond uitlaten in rijkleding. Dan heb ik me bv omgekleed om naar stal te gaan, en dan moet die hond nog snel even naar buiten. Of als ik naar stal fiets en langs de winkels fiets, en ik moet wat halen...
Mensen kijken je soms vreemd aan, maar ach, ik vind zo veel mensen in kleren lopen waar ik me niet in zou durven vertonen Knipoog

prisje_marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:43

wij lopen ook altijd de hele dag met rijkledeing aan Lachen
we hebben schijt aan iedereen OK dan! Pling

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:55

Ik schaam me niet voor m'n rijkleding ofzo, maar ik vind het ook niet mooi. Vaak loop ik wel de hele dag in mn rijkleding omdat ik te lui ben om me om te kleden. Een boodschap doen vind ik ook niet erg, maar echt uitgebreid winkelen doe ik niet in mn rijkleding doe ik niet, omdat het niet echt fris is en omdat het me toch ook niet echt charmant staat Haha! . Maar ik fiets vrolijk naar de manege is mn rijkleding (5 km), soms met racefiets, wat er al helemaal niet uitziet. Boeien als (on)bekenden me zien, weten ze gelijk dat ik paard rijd!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 22:49

Margreet schreef:
Ik loop in rijkleding als ik op stal ben. Als ik daar vandaan kom en ik moet nog even een boodschap doen ofzo, dan ga ik me niet eerst thuis omkleden, dat is niet praktisch, maar anders kleed ik me toch wel even om. Ik ga niet overdreven moeilijk doen, andere kleren meeslepen, heen en weer rijden, weet ik veel, maar als het even kan kleed ik me toch om.

Ja, daar ben ik het mee eens...
Als het effe kan kleed ik me om, maar het komt vaak genoeg voor dat ik ...nog even dit....nog even dat..... moet doen.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 00:00

Ik ben weleens per ongeluk met mijn paardrijkleding Verward in bed Verward in slaap gevallen *LOL*

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:30

Hey,

mijn ouders zijn eraan gewend, mijn vriend nog niet echt, die heeft dan ook zoiets van "loop jij ff voor ***" Tong uitsteken Ik heb 'm al verteld dat 'ie er maar beter aan kan wennen, omdat het mijn "dagelijkse" kloffie is.... Ik blijf me niet omkleden Schijnheilig

Groetjes!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 12:09

Ik loop eigenlijk overal heen in mijn rijkleding. Altijd leuk om een dure kledingzaak in te lopen omdat je iets leuks in de etalage ziet en je binnen te bedenken dat je nog je kloffie aan hebt. Haha! Vooral het nuffige personeel in zo'n zaak.
Zat vorig jaar wel een keer met mij hoedje op in de auto Rock-on, dudes! dat viel wel op. Moest snel van de ene wedstrijd naar de andere en was het even vergeten. Verward

Brugje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 12:13

Ik loop eigenlijk het liefst in mijn rijbroek. Het zit gewoon heerlijk. Ik heb mijn rijbroek ook hele dagen aan hoor en wat de mensen in de supermarkt er van vinden zal mij een worst zijn. Ieder loopt toch in de kleding die die zelf fijn vindt. Ik vind het niet iets om me voor te schamen!!!!!

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 12:45

Chantal schreef:
Nou als ik van de paarden af kom vind ik het niet erg, maar ik ga echt niet boodschappen ofzo doen in mijn rijkleding hoor
en helemaal niet op bezoek..

Nee, vind ik niet zo fris..
ze stinken, jijzelf ruikt het niet maar anderen wel.

Ben het helemaal me je eens. Thuis loop ik er gewoon in, maar niet met boodschappen ofzo, behalve als het niet anders kan.

ghisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 13:52

Als ik van mijn paard af kom, en ik ga boodschappen doen, kleed ik me ook niet eerst om. Heel onhandig een extra garderobe in je auto. En het is alleen maar een goed teken als je je prettig voelt in je rijkleding, dan weet je dat je de goede sport hebt gekozen.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:08

Ik loop geen hele dagen in mijn rijkleding rond, maar als ik toevallig onderweg van stal naar huis een boodschap moet doen, ga ik me echt niet eerst omkleden. Er lopen wel meer mensen in paardrijkleding bij mijn Appie rond, dus echt opvallen doe ik niet.

Als ik naar de manege ga en ik kan niet meerijden met m'n vriendin ga ik ook met zweep en al de trein in. Meestal gaat dat goed, af en toe knoopt iemand zelfs nog wel een leuk gesprek aan n.a.v. mijn kleding. Maar soms... heb je van die groepen jongens die menen dat zo'n zweep heeeel interessant is en dat luidkeels moeten laten weten. Blik op oneindig en snel doorlopen dan maar, want dan voel ik me toch wel een tikje opgelaten. Bloos

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:30

Ja ik vind het wel voor schut! Niet als je aan het rijden bent maar wel als je zo ergens heen gaat in je rijkleding.Doe ik niet zo snel...

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:39

ik ga gerust in m'n rijkleding even een winkel binnen, maar niet uitgebreid shoppen (naja ik ben wel een keer met crossmonster in rijkleding naar de stad geweest Bloos )
en op bezoek met rijkleren aan nee, dan ga ik toch eerst even snel douchen en schone kleren aandoen. ik ga zowieso altijd eerst douche na het paardrijden voor ik ergens anders heen ga. toch wel zo fris Lachen

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:45

Ik loop er thuis wel soms in, maar als ik nog ergens heen moet ga ik toch eerst douchen en andere kleren aandoen hoor! Heel soms duik ik weleens de supermarkt in in m'n rijkleren, maar vindt t toch een beetje raar. Voel me dan zo'n penny meisje! Bloos

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:47

Ik ga gerust ff boodschappen doen of ff bij de mac eten. Maar als ik wat langer weg ben ofzo kleed ik me liever wel om.

K zou ook nooit in mijn rijkleding naar school gaan of mijn jas aan houden. Een vriendin van mij deed dat wel.

Voor mezelf vind ik het geen probleem, maar het stinkt wel voor anderen en dat zou ik zelf ook niet prettig vinden.

Thuis hang ik het liefst de hele dag er in, het zit gewoon lekker.

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:43

Roxxie schreef:
Ik heb ook altijd me rijkleding aan soms zelfs als we bij mensen op bezoek gaan.. En ook in de stad of supermarkt.. Alleen me moeder en me vriend vinden het soms een beetje storend maar das hun probleem...

Hm gaat dat niet een beetje te ver? Ik bedoel als je trots bent op je paard en je er absoluut niet aan ergert om in die kleding te blijven rondlopen oke.. ( zou ik ook doen ) maar als je op bezoek gaat is het toch wel wat netter om iets gewoons aan te trekken. Ik bedoel niet iedereen zit te wachten op paardenpoep en -haren op de bank Knipoog Of gaat het hier de niet-zondaagse-bezoekjes.

Gewoon vraagje bedoel er verder niets mee Lachen

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:49

Ik hou bijna nooit mn paardrijkleren aan als ik ga winkelen omdat ik het niet zo fris vind.Ik heb ze trouwens bij mijn paard liggen want daar kleed ik me gewoon altijd om.Anders moet ik het toch thuis weer doen want ik mag niet met paardrijkleren aan tafel Tong uitsteken maar ik vind het prettiger om er gewoon verzorgd uit te zien als ik naar de winkel ga maar vind het niet raar ofzo als ik mensen in hun rijkleren zie lopen in de winkel Lachen

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 17:49

winkelen is trouwens maar even een voorbeeld hoor........

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:01

Ik heb mn ponys thuis staan, dus eik alleen thuis mn paardrijkleding aan.
Ik kleed me dan meestal ook wel om als ik naar een winkel ga.

Candidat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:36

Ik heb ook vaak rijkleren aan als ik even naar de winkel moet ofzo.
Toen een van de merries reserve kampioen geworden was op de keuring gingen we dat 's avonds vieren in de pizzeria, toen hadden we al onze kleren van de keuring nog aan.

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:23

Ik ga gerust ff langs de winkel ofzo in m'n rijkleren.
Ben er ook al eens mee naar Ikea geweest Tong uitsteken

Als we echt gaan winkelen kleed ik me om.
Thuis ook meestal wel, tenzij ik te lui ben om me om te kleden.

Als ik op de manege ben geweest moet ik me wel omkleden, want dat stinkt echt verschrikkelijk!

Verder, ik vind een rijbroek met ruitjes sokken enz. best leuk staan, het zou mode moeten worden Haha!
Ik zie meer mensen met "gewone" kleren over straat lopen waar ikzelf nooit in zou lopen...

Wat ik overigens wel Not Done vind is met je sporen aan je laarzen ergens heen gaan.
Staat zo opschepperig.
Bij ons in de buurt is zo'n fouragehandelaar, en daar komt vaker zo'n vrouw.
Helemaal in dure rijkleding (Pikeur, Cavallo enz.) en dan heeft de dan van die grote wielsporen aan haar laarzen. Helemaal glimmend en opgepoets, maar wel verkeerd om eraan... Tong uitsteken

tiamo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 21:35

Gelukkig woon ik in een dorp waar bijna iedereen wel een paard achter zijn huis heeft staan en is het dus niet vreemd als je met je rijbroek en klompen de supermarkt in stapt Haha! Als ik de stad in ga dan heb ik wel altijd "gewone" kleren aan.

Alinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:22

Saskia9 schreef:
jah als er echt van die penny meisjes die net van de manege afkomen met cap op zweepje in de hand aan het fietsen zijn grinnik ook wel eens..hihi zow was ik ook Haha!

Hahaha, zo ga ik altijd naar de manege. Het is maar een minuut of 4 fietsen, maar hoe moet ik anders. Het is niet erg prettig voor Pennymeisje uitgemaakt te worden!!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 22:38

als het even kan kleed ik me wel om ja..
toen ik een lief schattig pennymeisje was liep ik het liefst de hele dag in m'n paardrijkleren Bloos ik mocht er van m'n moeder niet mee naar school, anders had ik dat misschien ook nog wel gedaan ook Bloos!