Atalanta schreef:Ik heb een zoontje van 2 maanden en ben nog een beetje aan het uitvogelen allemaal, hoe alles te combineren. Ik ga nu ca 3x per week naar mijn paard en neem de kleine mee. Die ligt meestal heerlijk te slapen in de auto gelukkig. Heb nu 2x 10-15 minuten op mijn paard gezeten, langer kan ik nog niet ivm bekkenklachten. Ik rij dan op een veldje waar mijn auto ook staat zodat ik de kleine kan horen en zien. Als hij onverhoopt toch wakker wordt kan ik weinig doen met mijn paard, heb laatst wel een stukje gewandeld met baby in draagzak. Ik hoop wel dat mijn vriend over en tijdje ook wil oppassen zodat ik minimaal 1x per week een flinke rit kan maken. Moet af en toe wel even kunnen uitwaaien en alle dagelijkse sores vergeten! Van de zomer neem ik misschien ook wel een campingbedje met speelgoed mee ofzo als de kleine meegaat. Tsja en verder heb ik me er maar bij neergelegd dat het geen intensief paardij-jaar gaat worden. Of jaren, als ik pech heb. Maar ja paard is pas 6, als alles goed gaat kan ik nog heel veel jaren leuke dingen met haar doen.
nu slaapt je kleine nog veel ,maar straks dan? dan is het erg onverstandig om je kind in de auto te laten
(vind ik eigenlijk zoiezo
)
ik heb ook nog gedacht aan een bijrijder, maar dan betaal ik dure stalling en alles erop en eraan voor zelf maar 3 dagen pret
en financieel werd het ook moeilijk te behappen vandaar dat ik verkocht heb
als ik wil kan ik nu zoveel paarden verzorgen......dagen die ik wil, tijden die ik wil
en nog gratis ook.....
ik mis m'n paardje, maar kleine kinderen en paarden zijn geen makkelijke combi tenzij je veel mazzel hebt