Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Sorry hoor, maar Diaz is niet van jou.. Diaz is van een meisje op Bokt, en ze houd zielsveel van haar. Ze tolereerd dit dus ook niet dat jij beweerd dat Diaz van jou is. Misschien heb je dan geen paard in het echt, en wil je er zo graag een dat je het nept, toch zou jij het toch ook niet leuk vinden als iemand zonder pardon zegt dat jouw paard van die persoon is? Deze vrouw vind dit dus ook echt niet leuk.. Je hebt ook een Jimdo site, die is intussen al 3x verandert, je kiest steeds weer een ander paard (die niet van jou is..) Stop daar toch mee. Denk na, en denk hoe het voor die andere voelt..
Diaz schreef:Ik heb wel gemaild naar de Penny hierover, maar ik zie hierboven dat iemand het ook op het profiel zelf heeft gezet. Heel fijn
Ik vind het ongeveer vleiend als ze Diaz zo leuk vinden, maar het kan gewoon niet door de beugel dat ze er zo over liegen.. juist hoe jong ook.. jong geleerd is oud gedaan
@ Fred_Kroket.. het gaat niet puur om het 'jatten' van een foto, maar het doen alsof Diaz haar paardje is
Fred_Kroket schreef:Diaz schreef:Ik heb wel gemaild naar de Penny hierover, maar ik zie hierboven dat iemand het ook op het profiel zelf heeft gezet. Heel fijn
Ik vind het ongeveer vleiend als ze Diaz zo leuk vinden, maar het kan gewoon niet door de beugel dat ze er zo over liegen.. juist hoe jong ook.. jong geleerd is oud gedaan
@ Fred_Kroket.. het gaat niet puur om het 'jatten' van een foto, maar het doen alsof Diaz haar paardje is
Ja.. naja dat bedoelde ik ook, en dan nog zou ik hetzelfde denken... Mijn nichtje had volgens mij ook verteld op school dat ze een paard had bij opa en oma (mijn ouders en mijn paard dus) naja... Laat dat kind ook eens lekker opscheppen. Hij staat toch op mijn weide en in mijn stal en op het papier staat mijn naam dus waar ga ik me druk om maken?