daar heb ik al naar gebeld
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AxS136 schreef:Bon_ita schreef:
Het enigste waar ik tegen aan liep was dat eigenaren niet eerlijk zijn. Ik ben zat leuke paarden in mijn zoektocht tegengekomen, maar uiteindelijk blijken ze toch een stalondeugd te hebben of andere dingen die eigenaren liever verzwijgen. Altijd doorvragen dus...
Denk dat ik echt wel het toppunt heb meegemaakt,
Meerdere keren ook oneerlijke verkopers gehad,
Voor een Friese hengst wezen kijken, had een bijna blind oog, waar hij wat minder mee zou zien.Was op foto's ook te zien dat hij een dood oog had.
Wij wezen kijken, hij liep overal bij op, staldeur, bakrand.
Wij heel lief paard, alleen hoe wil je op een vrijwel blind paard rijden.
Die man had overigens ook nog het lef 12.500 voor hem te vragen!
Zelf hebben we een keer een merrie met een kolder in de kop gekocht, kleine fries op papier 1,58 na gemeten 1,52. Bij het proefrijden in een longeerbak gereden, mochten haar mee nemen voor 2.000 zonder garantie, waarom zouden we garantie willen?Was gekeurd door een dierenarts, ander paard, die wel gezond was. Onder haar naam gekeurd, ze chipnummer stond er op, ze bijna zelfde nummer, 1 cijfer was anders.
Die is na 3 maanden weg gegaan, die viel je echt aan door de kolder in de kop.
Tja, omdat het zolang duurde kreeg ik een kwpner te rijden, ze stond te koop. Was van een kennis zijn dochter keek er niet meer naar om.
Heel beschadigd paard, was bang voor alles waar mee geslagen kon worden, sociaal gestoord. Je keek naar haar en ze had de oren plat in de nek. Half zus van Numbro ono (ofzoiets?) heel mooi, alleen voor je er wat mee kon duurde even.
Tja ze is blijven hangen, sinds 2007 ,Ze heeft nu atrose in de knieen, en ze was een soort van mij en dat blijft ze ook gewoon.
Ze is dus letterlijk een soort van vergeten want er word toch wel voor gezorgd.

(en natuurlijk gaan mijn ouders waarschijnlijk ook wel mee kijken, maar meer voor de leuk
)