Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sandeman schreef:Toen ik vrijdag net niet viel , moest ik alleen in galop aanspringen waar ik de tik uitdeelde........ eerst dacht ik neee ff niet, maar ze ging erg goed en braaf. Werkt dus wel dat aanpakken, dan maar even de billen samen knijpen en doorgaan. Zie haar als een project, ze is zooo leuk verder
lauxsup94 schreef:ik heb pas geleden een buitenrit gemaakt met 4 andere vriendinnen.
we maakte een rustig drafje.
er kwam een tractor uit een zij straat van het ruiterpad
waardoor onze paarden op hol sloegen
mijn vriendin viel er af en ik had haar paard beet en ik zat nog op me paard want we stonden net stil toen kwamen de andere paarden voor bij gesjeesd .het paard van mijn vriendin rende mee waardoor ik zo van mijn paard gleed -_- ondanks dat was het wel leuk !
hackny schreef:lauxsup94 schreef:ik heb pas geleden een buitenrit gemaakt met 4 andere vriendinnen.
we maakte een rustig drafje.
er kwam een tractor uit een zij straat van het ruiterpad
waardoor onze paarden op hol sloegen
mijn vriendin viel er af en ik had haar paard beet en ik zat nog op me paard want we stonden net stil toen kwamen de andere paarden voor bij gesjeesd .het paard van mijn vriendin rende mee waardoor ik zo van mijn paard gleed -_- ondanks dat was het wel leuk !
wow wat een avontuur indd
hoe is het nu met jullie en de paardjes? geen gewonden hoop ik?
sarahmango schreef:wow wat een verhaal lauxsup94 ik zou het echt heel spannend vinden denk!!!!!!
ondanks rijd ik 5 jaar ik zou er idd ook af zijn gevallen hoor!!!!!
laatst had ik ook zo iets op het strand ik zat zo op een pony en die paardjes kunnen nou niet zo heel vaak naar buiten en we gingen zo in het water rustig stappen en die pony waar ik op zat flipte helemaal en die ging allemaal bokken en steigeren en rengalopperen enz. best eng!!!!!!
maar ik ben blijven zitten jeeeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!haha xD
ElinaSK schreef:Gister ben ik er weer eens afgeknikkerd.
Heb 19 van de 20 bokken uitgezeten ... Nu ben ik blauw .. en pijnlijk..
maar ben gelijk verder gegaan en ik moet zeggen dat ze erna geen bok meer durfde te geven ..
hackny schreef:ElinaSK schreef:Gister ben ik er weer eens afgeknikkerd.
Heb 19 van de 20 bokken uitgezeten ... Nu ben ik blauw .. en pijnlijk..
maar ben gelijk verder gegaan en ik moet zeggen dat ze erna geen bok meer durfde te geven ..
goed dat je hebt doorgezet, echt top!!
hoe is het nu met je?
hoop niet dat je een blesure hebt?
gr hackny