MENING GEVRAAGD GEZEIK BOKT!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:50

Ik vind ook: zoveel mensen, zoveel meningen. Dat is gewoon het risico dat je neemt als je je aanmeldt voor bokt. En ja, de ene mens kan hier beter tegen dan de andere. We zijn hier allemaal om te leren (wat klinkt dat weer...) en dan krijg je wel eens een negatieve reactie... Ook al bedoelt diegene dat misschien niet zo. We kunnen elkaar niet zien, dus dan klinken sommige dingen wat negatiever dan ze bedoeld zijn. men wil alleen maar advies geven. En als je hier niet tegen kunt, ja... wat doe je hier dan. Sorry, dit zeg ik niet om je af te kraken, maar vind ik wel! En krijg je een keer een echte ***reactie, nou ja het ene oor in en het andere weer heeel hard uit.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:53

O ja, en je vraagt zelf om een mening, dus kan je ''afzeik''reacties krijgen. Risico van het vak... Dan moet je dit soort topics maar niet beginnen en naar een ander forum verhuizen. Klinkt niet erg aardig, maar is zo niet bedoeld Schijnheilig .
Laatst bijgewerkt door Nerwen op 09-10-03 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:54

Ik vind dat het best meevalt met het 'gezeik'. Ik heb tot nu toe leuke reacties gehad! En als ik problemen/vragen heb, kan ik hier altijd terecht en is er altijd wel iemand die een antwoord heeft!
Ik blijf hier wel rondhangen want van alle opmerkingen van foto's kan ik weer leren en daar ben ik alleen maar blij mee!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:54

mesastamp schreef:
ikj wordt het zoo ontzettend zat!! alle mensen di egaan zeiken over een ander, je afzeiken omdat je het in hun ogen niety goed doet... ik kan wel talloze voorbeelden gaan geven maar iedereen weet dondersgoed hoe het zit ik ben het zat en ben niet van plan zo verder te bokken ik kanm er net zo goed me estoppen fotos plaatsen heeft geen zin meer je krijkgt toch commentaar en iets neerzetten durft niemand meer want overal is xommentarop.. hier moet iets aan gedaan worden moddies:???? wat vinden jullie nou???

zucht... melissa

Wat een gezeik, zeg Scheve mond

Haha!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:03

Ik denk dat hier een slotje op komt Bloos .
Bokt is groot en dan verandert bokt.Omdat het zo groot is geworden komen en super gezellige mensen bij, maar ook mensen die je het licht in de ogen niet gunt. (bij wijze van). Vergelijk met met school ofzo.
Ik denk dat je je de reacties van sommige mensen te veel aan trekt, laat ze maar dan... Knipoog

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:55

Fonnie schreef:
Ik denk dat hier een slotje op komt Bloos .
Bokt is groot en dan verandert bokt.Omdat het zo groot is geworden komen en super gezellige mensen bij, maar ook mensen die je het licht in de ogen niet gunt. (bij wijze van). Vergelijk met met school ofzo.
Ik denk dat je je de reacties van sommige mensen te veel aan trekt, laat ze maar dan... Knipoog

Ik ga helemaal met Fonnie mee Als iemand iets zegt wat je niet aanstaat gewoon negeren en door-bokken Tong uitsteken

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:01

ik ben het helemaal met je eens
als iemand iets niet begrijpt of verkeerd neerzet
zeggen ze allemaal dit hoort hier niet of begrijp je dat echt niet ofzo
en fonnie heeft helemaal gelijk ik zou ook door bokken

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:36

lis"]
[quote="mesastamp schreef:
ikj wordt het zoo ontzettend zat!! alle mensen di egaan zeiken over een ander, je afzeiken omdat je het in hun ogen niety goed doet... ik kan wel talloze voorbeelden gaan geven maar iedereen weet dondersgoed hoe het zit ik ben het zat en ben niet van plan zo verder te bokken ik kanm er net zo goed me estoppen fotos plaatsen heeft geen zin meer je krijkgt toch commentaar en iets neerzetten durft niemand meer want overal is xommentarop.. hier moet iets aan gedaan worden moddies:???? wat vinden jullie nou???

zucht... melissa

Wat een gezeik, zeg Scheve mond

Haha!
[/quote]

Haha ja de enigste die zeiken zijn de mensen die zulke topics plaatsen...Alleen dat hebben ze zelf nog niet door...

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 12:56

Wiesje schreef:
En feit blijft altijd, als je het niet gezellig vind, blijf je toch lekker weg!!

zou je bijna doen ja Verward met mensen zoals.. dit

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 12:57

ik zei al meninge hier tellen niet aleen waar de meerderheid het mee eens

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:16

10000 leden, 10000 meningen.

ik denk dat je er gewoon een beetje doorheen moet kijken, zelf kijken aan wiens mening je waarde hecht en aan welke absoluut niet.

als je dit niet kunt en je alleen maar aan alles gaat ergeren, kun je misschien beter nadenken of je wel door wil gaan met bokken. je wordt er dan niet echt vrolijk van lijkt mij.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 16:23

Wordt het niet eens tijd voor een slotje Lips are sealed geloof dat we het er nu wel over eens zijn dat we het soms wel en soms niet met elkaar eens zijn (oeh leuke zin)...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:35

Op een forum zijn meerdere mensne met meerdere meningen. Het is dus ook logisch dat het soms botst. als je daar niet tegen kan, kan je beter ook je mening niet geven. Als je wel je mening geeft, probeer dan iig wel respect te hebben voor andermans mening. De wereld is niet alleen zwart-wit maar ook een boel grijs, er is niet altijd een goed en een fout, probeer je dat ook voor ogen te houden. Dit onderwerp is al uitvoerig besproken en na elke keer komt er hetzelfde uit dus dit topic lijkt me tamelijk overbodig.