Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mesastamp schreef:ikj wordt het zoo ontzettend zat!! alle mensen di egaan zeiken over een ander, je afzeiken omdat je het in hun ogen niety goed doet... ik kan wel talloze voorbeelden gaan geven maar iedereen weet dondersgoed hoe het zit ik ben het zat en ben niet van plan zo verder te bokken ik kanm er net zo goed me estoppen fotos plaatsen heeft geen zin meer je krijkgt toch commentaar en iets neerzetten durft niemand meer want overal is xommentarop.. hier moet iets aan gedaan worden moddies:???? wat vinden jullie nou???
zucht... melissa
Fonnie schreef:Ik denk dat hier een slotje op komt.
Bokt is groot en dan verandert bokt.Omdat het zo groot is geworden komen en super gezellige mensen bij, maar ook mensen die je het licht in de ogen niet gunt. (bij wijze van). Vergelijk met met school ofzo.
Ik denk dat je je de reacties van sommige mensen te veel aan trekt, laat ze maar dan...
lis"]
[quote="mesastamp schreef:ikj wordt het zoo ontzettend zat!! alle mensen di egaan zeiken over een ander, je afzeiken omdat je het in hun ogen niety goed doet... ik kan wel talloze voorbeelden gaan geven maar iedereen weet dondersgoed hoe het zit ik ben het zat en ben niet van plan zo verder te bokken ik kanm er net zo goed me estoppen fotos plaatsen heeft geen zin meer je krijkgt toch commentaar en iets neerzetten durft niemand meer want overal is xommentarop.. hier moet iets aan gedaan worden moddies:???? wat vinden jullie nou???
zucht... melissa