Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jenn0dv schreef:Bij mij helpt het altijd wel als ik van tevoren eventjes longeer, dan heb ik het idee dat de druk eraf is.
En als er iemand met me mee gaat, dan wil ik me vaak niet laten kennen, en doe toch maar dat galopje!
En als ik dan ga, dan is het geweldig, maar voordat ik erop moet vind ik het wat minder...
Vickz schreef:jenn0dv schreef:Bij mij helpt het altijd wel als ik van tevoren eventjes longeer, dan heb ik het idee dat de druk eraf is.
En als er iemand met me mee gaat, dan wil ik me vaak niet laten kennen, en doe toch maar dat galopje!
En als ik dan ga, dan is het geweldig, maar voordat ik erop moet vind ik het wat minder...
Dat heeft mijn vriendin dus niet, die is zooo koppig dat ze niet wil galopperen, zelf draven is eng. 1st longeren is belachelijk, vind ze. Als ze dan gereden heeft kan ze niet genieten, want nooit ging het eens goed. Hij doet nooit wat ze wil. Terwijl ze niks durft te vragen, stel dat hij aan het kletten gaat als ze duwt, of steigert als ze iets in de mond vraagt, ... Dus loopt hij maar wat te sloffen met z'n hoofd in de lucht. En dan is ze kwaad, want hij maakt haar belachelijk...
Het word ook alsmaar erger. ze durft steeds minder.
ikke schreef:Maare dames (en heren?) wat DOEN jullie eraan om die angst binnen de perken te houden??