esmee_stip schreef:Ts, wat een reacties allemaal, een beetje medeleven zou wel fijn zijn (ondanks dat er natuurlijk een kern van waarheid in zit). Ik heb het op het moment ook nogal druk, 5 dagen (HBO)stage van half 8 tot half 7 (inclusief reistijd), een avond en de zaterdag werken, een huishouden, een vriend en paard natuurlijk. Nu heb ik altijd al een bijrijdster voor twee dagen in de week, sinds mijn stage heb ik er een tweede bij. Mijn paard wordt hierdoor 4x in de week verzorgt en gereden, de andere 3 dagen doe ik hem zelf. Ik vind het echt niet altijd leuk hoor (niet alles gaat zoals je zelf wilt..), en ook 'oneerlijk' tegenover mijn paard dat anderen hem het grootste deel van de week verzorgen, maar op het moment is het even niet anders. Na mijn stage ga ik hem weer 5 dagen doen. Ik moet zeggen dat ik het nu heerlijk vind om niet meer elke dag die verplichting te hebben (ik denk dat ik daar niet de enige in ben).
Ja. Ik denk dat een bijrijder jou ook heel goed zou kunnen helpen! En net als Jenny_B zei; een deal sluiten met je moeder?
Succes ermee!
super opgelost! helemaal mee eens!