Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yliljeey schreef:ik heb een keer gelezen in een penny(20 jaar geleden)
namelijk: een blind meisje en een blinde pony, het meisje vond die pony lief. alleen die pony was heel verlegen. meisje meer dan 4 uur in dat weiland gezeten met een wortel in haar hand. uiteindelijk miesje en die ponysamen 1 geworden., en sprongen als ze beste. meisje vertrouwde pony, pony vertrouwde miesje
takkie_muis schreef:ik verzamelde als 10 jarige (pas 9 jaar terug) oude penny's , helaas door muizen aan gevreten etc. ken dit verhaal niet , maar herrinner me vele verhalen nu
ook met ene Alice en haar oma , ze gingen op trektocht en zij met alternatieve spullen kwam verder dan de moderne technologie haha
LibertyLucky schreef:ik herinner me vooral een verhaal over een indianen meisje.
Athans een meisje droomde over dat indianenmesije of zoiets.
Het bleek dat er al heel lang een geheime plaats was waar dat indianenmeisje haar "wilde "paarden had verstopt.
achter een steen dook een heel land vol paarden op
haha ,dat vond ik echt een mooi verhaal en Chamrock bijvoorbeeld ook:P
Wuis schreef:Apple schreef:Zo ken ik van heel vroeger (30 jr terug) ook nog wat verhalen.
Bobtail bij de reddingsbrigade bijvoorbeeld en een heel zielig verhaal over paardjes in de kolenmijnen![]()
Zou ze ook graag weer eens terug willen zien
Ja een verhaal over een pony die in een kolenmijn werkte is mij ook altijd bijgebleven.
En het verhaal van Admiral Scott, kent iemand die nog (van Bergstrom als ik het goed heb, uit de ponyclub). vond ik echt een geweldig mooi verhaal.
Diaz schreef:Zo'n gevoel heb ik nogsteeds bij een oude strip van de penny, met een trekpaard en een meisje die zonder zadel erop ging rijden. Heel anders getekend dan de rest, heel 'bol' getekend ofzo.. nooit meer kunnen vinden!
takkie_muis schreef:ik verzamelde als 10 jarige (pas 9 jaar terug) oude penny's , helaas door muizen aan gevreten etc. ken dit verhaal niet , maar herrinner me vele verhalen nu
ook met ene Alice en haar oma , ze gingen op trektocht en zij met alternatieve spullen kwam verder dan de moderne technologie haha
Mri schreef:Zo jammer van de pennysof ben ik de enige die dat vind?
ik had altijd veel plezier in het lezen van die dingen en kocht er af en toe eentje. Maar keer op keer op keer ken ik de verhalen al. Jammer dat er geen/weinig nieuwe worden gemaakt.