Zou jij met een rabobank dekje over straat rijden.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij met een rabobank dekje op straat rijden.

Ja vindt het leuk.
98 (51%)
Nee ik ben geen reclame bord.
94 (48%)

Totaal aantal stemmen: 192

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:38

Ayla_4Ever schreef:
Chaos schreef:
Ik vind het altijd zo apart als mensen met van die sponsor dekken gaan rijden terwijl ze niets bereikt hebben. Een sponsor dek zou je moeten verdienen vind ik dan.

Ik heb de oude wedstrijddekken van Edward Gal, gekregen na zijn sponsorwissel waarna er dus nieuwe wedstrijddekken kwamen. Die wedstrijddekken gebruik ik enkel om te longeren, zou me generen als ik er mee over straat zou gaan. :+ :P

Foto?

Waarom? Geloof je me niet? :P

PINK

Re: Zou jij met een rabobank dekje over straat rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 20:20

Ik zou het gewoon lekker op stal gebruiken, maar verder heb geen idee of ik er mee over straat zou gaan. :)
Zou ik hem zelf eerst moeten hebben..

royal_dutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 23:31

ja hoor heb ooit is een dekje gewonnen ze zijn heel fijn :)

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 15:50

nee kben niet zo fan van de rabobank dus ik zou niet eens een gratis dekje willen van hun :P

PaulineLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 19:37

Ja? Waarom niet..
Het gaat er niet altijd om hoe ie er uit ziet
maar ook of ie lekker rijdt. :j

Avagile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:27

Ik zou er niet mee rijden, alleen als je hem echt gewoonen hebt. en daarbij heb ik dekjes en dekens van een bedrijf waar ik door gesponsord wordt (Stal&zo).

Paisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:32

ik zou zo`n dekje nooit kopen. als ik het dekje zelf zou hebben gewonnen zou ik er mee rijden, anders niet.
Int achterhoeks; niet pochte met andermans vere

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:37

"Ja, vindt het leuk" is een beetje overdreven :P
Maar waarom niet? Als het dekje fijn zit kan het mij niet schelen hoe het eruit ziet. Bovendien maakt het ook niet echt uit wat andere mensen van mij denken, zouden ze me over straat zien rijden met zo'n dekje.

Ik kan wel begrijpen dat mensen vinden dat je dit alleen mag dragen wanneer je het verdient hebt, zit ook wat in... Logo eraf halen?? :P

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:39

Chaos schreef:
Ik heb de oude wedstrijddekken van Edward Gal, gekregen na zijn sponsorwissel waarna er dus nieuwe wedstrijddekken kwamen. Die wedstrijddekken gebruik ik enkel om te longeren, zou me generen als ik er mee over straat zou gaan. :+ :P

heb je al iets gewonnen met longeren dan? :+ :D

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:42

Als ik het dekje zou winnen zou ik er wel mee rijden :)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:51

Ik ken iemand die startte met een dekje met daarop het Keurslager logo :D

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:53

Ik heb een jas van de rabo, die van de knhs in het oranje.
Ik rijd er het hele dorp mee door, en heb 'm eigenlijk overal aan.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:55

Chaos schreef:
Tigra dat is toch met alles tegenwoordig?
Anky/Eurostar/Eskadron alles word verkocht met merknaam duidelijk zichtbaar erop.

Dat zijn meer merken, die hebben eigenlijk niet zoveel met een prestatie te maken.
Rabodekjes win je eigenlijk alleen maar.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:55

Gulpje schreef:
Chaos schreef:

heb je al iets gewonnen met longeren dan? :+ :D

Ja joh. Daarmee ben ik kampioen. Allee weinig mensen die de sponsoring zien, beesten lopen contstant hetzelfde rondje. :D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 14:57

Gulpje schreef:
Ik ken iemand die startte met een dekje met daarop het Keurslager logo :D

Humor. Dan moest de jury wel punten geven want anders was het ook zo sneu.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:00

Ik zie het probleem niet. Die dekjes kun je ook gewoon kopen. Ik had er vroeger een en reed er zelfs wedstrijden mee totaal niet wetende dat je die een paar jaar later zou kunnen gaan winnen ;) Of misschien toen ook al wel geen idee.

Een dekje is een dekje, als jij hem mooi vind dan maakt het toch helemaal niet uit dat andere hetzelfde dekje gewonnen hebben en jij hem gekocht.

Valentinow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:05

Ik zou er eerder mee op straat gaan dan op wedstrijd. Voor thuis te trainen en de bijhoorende wandelingetjes door het bos of op straat maakt mij echt niet uit wat erop ligt. Heb zovele oud lelijk grut :') .
Voor op wedstrijd is het wat anders. Dan zou ik het DENKIK niet aan doen, alhoewel als het echt een mooi dekje is waarom ook niet :)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:06

Chaos schreef:
Ja joh. Daarmee ben ik kampioen. Allee weinig mensen die de sponsoring zien, beesten lopen contstant hetzelfde rondje. :D

Wel mooi een constant ererondje, met zo'n Edward Gal dekje! *\o/* *\o/*

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:10

Cool, ik ga de radio naast de cirkel zetten. Bij een ere ronde hoort muziek.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:22

Valentinow schreef:
Ik zou er eerder mee op straat gaan dan op wedstrijd. Voor thuis te trainen en de bijhoorende wandelingetjes door het bos of op straat maakt mij echt niet uit wat erop ligt. Heb zovele oud lelijk grut :') .
Voor op wedstrijd is het wat anders. Dan zou ik het DENKIK niet aan doen, alhoewel als het echt een mooi dekje is waarom ook niet :)

Ik zou er nu ook niet meer mee starten nu het zo bekend is als gewonnen dekje en van het Rabobank telentenplan.

Vroeger (10 jaar geleden) wist ik niet van het bestaan (als het al bestond)...

Maar voor thuis rijden of op de club ofzo, ik zie het probleem echt niet..

Ik heb ook wel eens een dekje (met logo) gewonnen van een ruiterhuis hier in de buurt, deze dekjes kun je ook gewoon kopen.. Daar kijk je ook geen andere op aan van oww... Zij heeft hem maar gekocht, ik heb hem gewonnen ! Eerder trieste mensen die er zo naar zou kijken ;)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:28

Christyj138 schreef:
Ik heb een jas van de rabo, die van de knhs in het oranje.
Ik rijd er het hele dorp mee door, en heb 'm eigenlijk overal aan.

haha ja die heb ik ook zit super!
Ik heb hem gekregen van iemand die voor het knhs werkt.
Zit heerlijk warm vooral nu met dit weer.
Ik draag de jas en ook met buitenritten.
Ik doe hem bv niet aan als ik mee ga op wedstrijd met diegene die ik help met haar paarden.
maar zo bij de paarden super!

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:29

Ja hoor. Reed er met m'n pony altijd mee, die had ik gewonnen en was ik best trots op :)

Alecks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:36

Als er iets tegenover staat (gratis of goedkoper produkt) vind ik het geen probleem om met reclame rond te lopen. Om de volle mep te betalen voor iets waar ook reclame opstaat lijkt me een beetje vreemd. Maar in het geval van dekjes van de Rabobank lijkt het me dat het vergelijkbaar is met een voetbalshirt van je favoriete voetbalclub: daar staat ook reclame van de shirtsponsor op. Nu loop ik niet rond met dat soort zaken omdat ik geen shirt van een club draag waar ik zelf geen lid van ben maar ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die op die manier wel willen laten zien fan te zijn.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 16:41

Ik zou er niet speciaal voor betalen.
Maar als er zo'n dekje ligt of ik krijg het, wat interesseert het mij. Ik rij ook regelmatig gewoon met mijn afgedankte wedstrijddekjes, te vies voor net en te net om weg te gooien. Boeit me niks hoor, mensen kunnen beter over je l*llen dan van je vreten zeg ik altijd maar, dus als er over gekletst wordt, ach... dan weet ik wie het zegt!

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 20:26

Hihi ik vind dit best wel een grappig topic. Een tijdje geleden heb ik namelijk een discussie (weet niet meer zeker of dat nou op bokt was) gevolgd over die Rabobank dekjes. Omdat veel mensen vinden dat je daar pas mee mag rijden als je Grand Prix niveau rijdt.... xD En hier hoeven veel mensen dat ding niet eens :P Zelf heb ik er niet echt behoefte aan, vind het bij sportpaarden wel stoer staan :) Maar voor Cody is het een beetje overbodig gok ik.

Al moet ik zeggen, Cody is wel een halve KWPN :P Dus misschien moet ik toch maar heel stoer zo'n KWPN dekje halen hahahaha, staat vast heel mooi onder het westernzadel _/-\o_ :')