Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Griebel griebel...westernlaarzen heb ik gelukkig nog nooit gezien in rubberen uitvoering, veeeeeeel te min voor ons cowgirls en boys hoor...
Enne...het gaat nog wel goed komen met mij, want ik ga een nieuw halster kopen dat bij Escala's winterdeken past...en eigenlijk wil ik ook graag zo'n mooi arabierenshowhalster...tsja, niet dat ik shows met Escala ga doen, maar het is zo mooi...
Het is maar goed dat ik maar 1 paard heb, anders had ik ook van alles hetzelfde moeten zien te vinden...en helaas, ik heb geen geldboompje...
Maar misschien kan ik een "stekje" krijgen van Suzanne of Puck...
Oh, wacht...hellep...ik moet maar vast gaan kijken of ik veulenhalstertjes kan krijgen in dezelfde kleur als Escala's nieuwe halster...en oh ja..."wij" westernruiters rijden eigenlijk meestal met hoed en leren laarzen...ongeacht de klasse...
.
) op een handelsstal en rijd met CHAPS (wel van kieffer) en met een veiligheidscap van CASCO. (geen gezicht)
Ik lag onder de tafel van het lachen tenminste, en niemand heeft iemand (persoonlijk) beledigd ofzo...het gaat hier gewoon over persoonlijke voorkeur...enne...ik kan Suzanne niet eens ongelijk geven...