Wat doe jij als je paard schraapt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:48

als je iets doet om aandacht te trekken, kan ook iets anders zijn dan schrapen, zoals aan van alles knabbelen, is stemverheffing meestal voldoende. tikken krijgt ze als ze probeert te bijten of dergelijke dingen.
laatst heb ik eens geprobeerd wat mn moeder altijd bij de hond doet, namelijk hard op de grond stampen met een voer, gewoon 1x hard neerzetten; het werkte perfect
dus dat doe ik nu regelmatig, maar niet te vaak anders went ze eraan Tong uitsteken

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:26

Een tik Verward

Heey! Is toch wel genoeg lijkt me. Temiste als je elkaar al aardig kent! Lachen Gelukkig doet Bunny dat nooit, die kan meestal onder het poetsen lekker grazen Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:32

Ivanka schraapt nooit met dr benen als ik dr poets, alleen als ik eraan kom met dr eten, dan voldoet 'HEE!' Knipoog
En als ik dr deken pak *om weer om te doen Knipoog* dan gaat ze niet schrapen maar tilt ze dr been de hele tijd op, das niet irritant, dus dat mag ze gewoon blijven doen van me Lachen

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:40

Meestal verhef ik alleen mijn stem. gelukkig doet woody het eigenlijk nooit