Sporen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 10:36

danzzz schreef:
Lisa99 schreef:
dit paard rijd ik al ongeveer 1.5 tot 2 jaar en we hebben van alles geprobeerd

Blijkbaar heeft al dat proberen nog geen of weinig resultaat opgelevert.
Weet je wel heel zeker dat je haar van de manege wil overnemen? Soms klikt het gewoon niet, en dan is 900€ een hoop geld voor een paard waar je constant mee overhoop ligt.
Misschien vindt je voor hetzelfde geld een paard dat wel bij jou past, dat wel die klik geeft, als je iets verder zoekt.

ik weet dit heel zeker en ik ben niet de enige die op haar rijd ze heeft zelfs beginners op der rug die pas net zijn begonnen met rijden ik denk als er eenmaal een iemand altijd oprijd dat je wel een band krijgt ik en vertrouw dat paard volledig en door nou zo te werken met de zweep krijg je ook een band ik heb hier heel lang over nagedacht voordat ik heb besloten hem misschien te kopen we moeten nog allemaal even kijken met de stalling en al en we zijn nog over de prijs bezig

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 10:39

Yamcha schreef:
Oké, goed zo :D

Zet hem op, meid. Plaats je nog even foto's?

tuurlijk plaats ik foto's als ikz e nie vergeet maar ik zal het proberen

sourih

Re: Sporen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 10:44

deeze vraagen moet je aan de manege vraaagen vant elke manege is anders

HorsePower96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:49

als je pony er dan beter op reageert en de leshouder dat zegt
zou ik het doen atans al je er mee overweg kunt want het is om de hulpen te verfijnen

Lisa99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 14:32

Oooo ik ben toch zo blij ik had al verteld dat we met de sweep verder zouden gaam we kunnen nu haar hele lichaam aaien met de zweep en we hebben hem mee aan het halster in de kleine bak genomen en zijn toen de zweep gaan gebruiken zoals je dat ook doet met het longeren eerst aan het halster dit ging redelijk goed hij schrok veel maar met twee mensen is het gelukt de volgende stap is om hem echt te gaan longeren eert met een kleine zweep dus dan staat het verder van hem af en uiteindelijk met de lange longeerzweep en dan gaan we kijken een zadel erop te leggen en de zweep aan het zadel vast te maken en zo te gaan longeren maar zo ver zijn we nog niet ik ben nu ook al een paard dagen ziek dus we kunnen pas over een paar dagen verder met de training

Ik ben echt zo trots op me paardje en we zijn nog steeds bezig om een betere deal te maken om hem te kopen ik ben echt zo blij