. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Janedieene schreef:Xjosee schreef:Ik snap je volgens mij niet helemaal. Dit topic wordt geopend met de vraag waarom mensen zulke dure spullen zouden komen. Vervolgens zeg je zelf dat je ook wel snapt dat als het nou erg goede kwaliteit is, je paard er beter op gaat lopen of het exclusief is dat je het wel begrijpt. Wat is nou het doel van je topic? Die mensen kunnen toch gewoon die redenen hebben die hierboven genoemd staan? En dan blijven er misschien enkele mensen over die gewoon onwijs veel geld hebben en zich dat kunnen veroorloven. Ik snap het probleem eigenlijk niet..
Het is logisch dat het van betere kwaliteit is, dat wist ik al voordat ik dit topic opende.
Maar ik begrijp niet waarom mensen 'zulke' bedragen neerleggen die 200/300 euro zijn.
Dus uit nieuwschierigheid opende ik dit topic.

Robin_S schreef:Maar wat doe je dan met zoveel hoofdstellen? Moet je dan ook voor elk hoofdstel een bit kopen, of wissel je elke keer je bit? Ik vind het gewoon super handig om maar één hoofdstel te hebben... daar hangen gelijk mijn lievelingsteugels aan, mijn beste bit, en het is lekker mals door veelvuldig gebruik.
Je moet het leer voelen en dan voel je het verschil tussen een goedkoper en en duurder hoofdstel echt wel!

Paard blij, ik blij, maar áls ze hem ooit sloopt dan krijg ik een hartverzakking. Wat ik bij het goedkope lor bepaald niet had
Dit hoofdstel wat ik nu heb is ook zowat onverwoestbaar, blijft mooi en zit haar echt super, en dat vond ik bij de goedkope merken niet. M.n. op kwaliteit merk je echt verschil. Maar ik kan me best voorstellen dat iemand juist zo'n Switch hoofdstelletje van een paar tientjes ofzo mooier vindt en zolang het goed past de kwaliteit hem verder worst zal zijn.
Dat vind ik pas dikdoenerij
).
Ik heb er blijkbaar een neus voor om dure dingen mooi te vinden
Voor een trenshoofdstel heb ik wel een grens van 100,- afgesproken want zo zuinig ben ik er nu ook weer niet op.
Prima hoofdstelletje, aardig zacht leer, maar ik merk al wel wat er wat scheurtjes (oppervlakkig) in het leer komen. Tja ik verwacht er dan ook niet zoveel van voor dat geld.
ben natuurlijk maar een arme student haha
Dacht dat ik er 150 euro voor betaald heb, maar is het me zeker waard!