Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cobiie schreef:x_evatje_x schreef:Maar waar vind je dan op bokt al die gratis paarden?? Als ik kijk bij paarden voor 0,00 euro dan zie ik toch nog in de reacties ' te koop mooi paard' bijvoorbeeld. Waar kan ik dat allemaal vinden?
Dit topic is van 2012, al die paarden zullen allang weer een nieuw baasje hebben.
x_evatje_x schreef:BarbaLala schreef:Ik heb al getemd![]()
En gratis paarden staan nog steeds overal aangeboden hoor. Doorgaans allemaal grasmaaiers waarvan de eigenaars te laf zijn ze zelf te laten afspuiten of slachten.
Waar dan??
Schuur_ schreef:Volgens mij heeft ze ‘gratis paard aangeboden’ ingetypt op Google.
Evaatje, dit topic is verouderd. Als je een gratis paard wil kan je misschien eens kijken voor een verzorgpaard?
x_evatje_x schreef:Schuur_ schreef:Volgens mij heeft ze ‘gratis paard aangeboden’ ingetypt op Google.
Evaatje, dit topic is verouderd. Als je een gratis paard wil kan je misschien eens kijken voor een verzorgpaard?
Ik heb 2 verzoegpaarden. Alleen ik zag veel berichtjes ( ook die rond deze tijd geplaatst zijn ) waar op stond 'er zijn zoveel gratis paarden aangeboden' bijv. Dus ik was even benieuwd naar gratis paarden omdat ik het overal zag staan bijv. ' eventjes googlen en je hebt een gratis paard' ♡♡♡♡
x_evatje_x schreef:Schuur_ schreef:Volgens mij heeft ze ‘gratis paard aangeboden’ ingetypt op Google.
Ik heb 2 verzoegpaarden. Alleen ik zag veel berichtjes ( ook die rond deze tijd geplaatst zijn ) waar op stond 'er zijn zoveel gratis paarden aangeboden' bijv. Dus ik was even benieuwd naar gratis paarden omdat ik het overal zag staan bijv. ' eventjes googlen en je hebt een gratis paard' ♡♡♡♡