Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brainless schreef:Ik hield 2x vast... 1x mijn rug op 3 plaatsen gebroken en 1x mijn bekken gebroken.
Tja dan moet je alsnog loslaten en je kan niet meer opstaan.
pmarena schreef:Brainless schreef:Ik hield 2x vast... 1x mijn rug op 3 plaatsen gebroken en 1x mijn bekken gebroken.
Tja dan moet je alsnog loslaten en je kan niet meer opstaan.
Ja dat is pech , op zijn zachtst gezegd. Maar hoe bot het ook klinkt , ik heb liever dat de vasthoudende ruiter zijn rug breekt , dan de niets vermoedende fietser waar het paard anders overheen dendert nadat een ruiter denkt : oei ik val , snel de teugels loslaten voordat ik mijzelf bezeer...
Als je per ongeluk loslaat of uiteindelijk loslaat omdat je niet meer vast KUNT houden , dan is het wat anders natuurlijk. Ik ben er ook wel eens dusdanig hard van af getorpedeerd (tegen een stel fietsenstandaards aan...auw) dat de teugels uit mijn handen schotenMaar anders hou ik toch echt vast...met een schietgebedje dat de schade mee gaat vallen
Broccoli schreef:Is allebei niet ideaal hè?
Sommige paarden raken trouwens juist in paniek als je ze vast blijft houden. Dikke kans dat het paard als hij bij mijn oma is, allang rustig is..
pmarena schreef:Broccoli schreef:Is allebei niet ideaal hè?
Sommige paarden raken trouwens juist in paniek als je ze vast blijft houden. Dikke kans dat het paard als hij bij mijn oma is, allang rustig is..
Lekker in paniek laten zijn , dat is zo weer over als je gewoon vast blijft houden en het dier gerust stelt
Een paard dat op de vlucht is en alleen als een gek over de weg aan het rennen is / verkeer e.d. moet ontwijken.... dàt is pas paniek
Broccoli schreef:Hiervandaan misschien?
Broccoli schreef:Tuurlijk, rustig op je paard inpraten als je ernaast hangt en je paard lekker doorrent...