Mensen waren toen woest! Ze stond ook nog eens te koop en de mensen hadden al interesse in haar vanwege het vele behang, hij kon alle potientele kopers vertellen dat haar manen weg waren..
Oeps! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Oeps!
.
Mayflower_ schreef:Ik heb wel eens de voorpluk en manen van mijn vroegere verzorghaflinger afgeknipt (toen was ik 7 jaar). Merrie was een keurmerrie met alle premies die ze halen kon en ontzettende lange manen en voorpluk. Voorpluk heb ik toen afgeknipt (tot er 0.5 cm nog over was) omdat ik het zo zielig vond dat ze niks kon zien. En de manen op handbreedte (manen van 1.40 lang) om er knotjes in te maken voor de onderlinge wedstrijd die ik toen mee zou doen.
Mensen waren toen woest! Ze stond ook nog eens te koop en de mensen hadden al interesse in haar vanwege het vele behang, hij kon alle potientele kopers vertellen dat haar manen weg waren..Oeps!
Wat erg! Ooow, brrrr. Gelukkig wel van de staart afgebleven?

Das wel erg hoor, van die meiden die gewoon een pony uit de wei meenemen 
Ik was wél een penny-misdadiger!
Geit was er niet zo van gediend dus ik vond t al snel niet leuk meer maar dat vriendinnetje was helemaal waus van geiten en heeft best een rodeo uitgezeten op dat beest
Uiteindelijk zijn we door de eigenaren de wei uitgejaagd (waarop ik noooit meer heb gedurfd), maar weet niet of dat was vanwege de geit of dat we nog iets met de paarden hebben uitgehaald
). Mja, meer onwetendheid dan iets anders en altijd goed gegaan...

)

dit vond hij natuurlijk niet goed. En ja natuurlijk wist ik ookwel diep in mijn hard dat we hier problemen mee gingen krijgen.
Dus omgedaan, toen hebben we 1 rondje een boomstam er achter gehangen en toen hebben we de pony maar voor de wagen gezet
En gelijk de weg op. dus twee meisjes van 12/13 en 1 van 10
Ik geloof echt heel erg dat de pony al eerder is beleerd en anders hebben we echt zo'n geluk gehad.
En ze zijn vorige week dus weer geweest en hebben dus weer gereden met het niet passend zadel op de onbeleerde pony
En nu hebben ze een staartriem gemaakt van een teugel
dus die gesp zit lekker te schuren onder zijn staart...
Een hele kudde shets, kochten zelfs halstertjes, gingen ze borstelen etc. Daar hebben we nooit opgezeten verder. Toen de moeder van mn vriendinnetje daar achter kwam, heeft ze de eigneaar gebeld en gevraagd of we ponys mochten verzorgen, en dat mocht toen wel. Maar nooit verteld dat we het al stiekem deden
, een halster gemaakt, en hobbelen maar. Pony overignes wel aan haar ketting laten staan hoor.
Middle of nowhere, zonder cap..... Oh oh, als ik daar nu over nadenk..... En de eigenaren? Die hebben we nooit gezien, en wisten mogelijk van helemaal niets. Maar nu moet ik wel toegeven dat die er nu nog wel staan, ponys daar, en er idd nou niet uitzien of de eigenaar daar ooit van heeft wakker gelegen als hij het wel had geweten