Ideaal huis voor de paardenliefhebber.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 12:57

wkoekoek schreef:
Als ik mijn ouders er ooit uit krijg ga ik in dat huis wonen:
(...)
Als ik daar later mag wonen (als ik groot ben Tong uitsteken ) ben ik ook heel erg blij *LOL*

Dit komt zo bekend voor he Haha! Ik moet dan nog wel even een miljonair versieren, voor de verbouwingen, wat buurkavels kopen, klein huisje ernaast voor pa en ma. En hoppekee, daar is mijn droomplekkie Haha!
Plingroomt lekker verder, want m'n ouders krijg ik daar nooit weg, die miljonair zal ik ook wel niet versieren, dus .... *zwijmel.... droom... droom*

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 18:10

Ctal schreef:
btw het 2e huis is in prijs verlaagd Haha!
nog maar: 995.000
koopje toch?

Waar ligt Ederveen?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 22:22

Kijk, dat huis wat Ctal in de aanbieding had, dat is het voor mij helemaal !!

Afbeelding

*zucht* érg jammer dat dat niet bij ons in de buurt staat...

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 22:59

van zulke huizen droom ik al mn hele leven..... OK dan!

maar dat zal altijd wel bij dromen blijven Huilen

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:05

Ik ga voor die 2de.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:07

Geef mij die 2de ook maar, word niet graag nat Tong uitsteken
*zucht* en dan nu weer die stomme realiteit

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:13

Dat heb ik ook dat ik niet graag nat word ik wil nu heel graag naar m'n verzorgpony's en het maakt me niet dat het een halfuur fietsen is maar heb toch echt niet veel zin om nat te worden

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 19:45

Hi, hi... Ik maak mijn vriend af en toe gek met mijn huis-zoek manie...
Vooral omdat ik 3,5 ton in euro's al goedkoop begin te vinden en ik denk dat 3 ton al bijna haalbaar is als we nog een klein beetje eigen vermogen erbij krijgen... (rekent lekker hè, die euro's Knipoog )
In Duitsland is inderdaad een hoop betaalbaars te koop. Hebben er echt even aan gedacht, omdat mijn vriend in Groningen werkt. Maar dan moet ik een andere baan zoeken en die kant van Duitsland is wel erg kaal geloof ik...

Grani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:06

Voor dit soort prijzen (500-600.000) kun je op sommige plaatsen in Frankrijk (Languedoc) een landgoed kopen met 250 > ha land inclusief boerderij of landhuis. Feit is wel dat je vaak zeer afgelegen woont. en je kostje met het object moet zien te verdienen (of niet meer hoeft te werken) Nagelbijten / Gniffelen
De bijkomende kosten voor het onderhoud bij die massale objecten en de stookkosten worden vaak vergeten. Als er veel verhuurbare ruimtes zijn is het vaak beter te doen. (schuur voor opslag caravan-stalling ander materiaal en beperkt woonruimte, levert al een deel van de maandlasten op. (gaat wel ten koste van wat privacy, maar je woont toch al afgelegen) Ik ken iemand die op deze wijze zijn hypotheek betaalt. Samen een pand kopen geeft wat problemen als een van de partijen er mee nokt en de ander de lasten in z'n eentje moet opbrengen. Verder dienen de meterkasten, water en gasmeters van aparte tussenmeters voorzien te worden.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:33

Zit me dan alleen af te vragen wat je met zo'n kast van huis moet als je de hele dag bezig bent met je paarden, s'avonds jezelf onder de douche moet slepen om dan in een soort coma in bed te gaan liggen.
Volgens mij heb je dan al genoeg aan een keukentje (waar je door kunt rennen op weg naar je paarden en met van die kleine kuipjes boter en jam onderweg met je zakmesje je boterhammetje kunt smeren) een klein douchehokje (zodat je na je vermoeiende dag niet kunt omkiepen, waarbij wel te vermelden valt dat een ligbad alleen voor die mensen is die kunnen duiken ivm kans op verdrinking) en een slaapkamer waar net je bed op past (kun je er niet naast vallen) en niet te vergeten een halletje voor je schoeisel en een was/droogmachine zodat je s'avonds je kleding erin kunt mieteren en s'ochtends schoon en droog weer aan kunt trekken. en dan alles wel gelijkvloers.....
Uiteraard wordt de koffie of thee op stal gedronken waar uiteraard een pc staat om te kunnen bokken, welke is voorzien van spraakherkenning zodat je tijdens het rijden kunt "bokken".

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 01:14

Van welke site halen jullie die huizen met stallen en bakken?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:08

Hoe vinden jullie deze dan?

Afbeelding
Omschrijving:
Dit zeer luxueuse landhuis is schitterend afgewerkt, dit betreft zowel de binnen- als de buitenafwerking. Het landhuis bestaat uit 3 bouwlagen, te weten: de kelder, de begane grond en de verdieping. In de kelder van de woning is een zwembad, sauna en fitness- ruimte aanwezig.
Aan het landhuis zit een dubbele garage, waarboven een gasten- verblijf zit, tevens is er een appartement onder de woning t.b.v. gasten of personeel. Het object is in april 1995 opgeleverd, en heeft een inhoud van circa 4.250 m3.

Rondom dit landhuis zijn alle faciliteiten voor een paarden- houderij aanwezig, incl. weilanden en bossen.
Er zijn loopstallen voor jonge paarden, grote stallen voor fokmerrie's en gewone stallen voor in totaal circa 50 paarden. Tevens is er een trainingshal. Alles is in uitstekende staat van onderhoud.
Vraagprijs woning:1.521.095
vraagprijs fokkerij: ntb (niet te betalen?)
meer foto's te vinden op: http://www.pb-world.com/cgi-bin/inframe-nl.cgi?http%3A//www.pb-world.com/duitsland/vw-2000-1-nl.htm

ukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:16

Leuke optrekjes Haha!

Maar ik vraag me af wie dat tegenwoordig nog kan betalen Scheve mond

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:20

Dat zal je nog tegenvallen, dat zijn er meer dan je denkt Haha!
Alhoewel duidelijk te merken is dat het economisch wat slechter gaat. Panden staan veel langer in de verkoop en vooral woningen tussen de 250.000 en 400.000 euro zijn moeilijk verkoopbaar op het moment.

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:39

Deze is ook niet slecht vind ik.

Te koop;woonboerderij te Nieuw-Balinge,Verlengde Middenraai 17.

Telefoon/Fax:0528-321381 mobiel:06-40083864

Ligging.Temidden van mooi landschappelijk, bos en heiderijk gebied,(Goudplevier,Mantingerveld)
rustig gelegen,degelijk onderhouden woonboerderij in geografische driehoek Assen,Emmen,Hoogeveen.Totale oppervlakte 1 hectare,32are en 70 centiare.

Indeling.Deel(inpandige schuur)107m2,aardappelkelder 20m2,hooizolder 20m2.Keuken44m2,Bijkeuken7m2 met geiser en Hr-ketel,badkamer7,5m2.Zitkamer(1)20m2,met toegang tot tweede kelder 16,5m2.Gang,slaapkamer 17m2,zitkamer(2)(opkamer)28,5m2.Boven de keuken,bijkeuken en badkamer bevinden zich zolders die voor opslag dienst kunnen doen,maar ook geschikt zijn voor bewoning.

Verdieping 1.Hal10m2,slaapkamer(1)7m2,slaapkamer(2)11m2,slaapkamer(3)16m2.

Verdieping 2.Slaapkamer 32m2 en voorzien van 2 grote kantelramen.

Schuur.13,5 bij 10 mtr.Is aangebouwd met kleine gierput en spoelplaats.Het dak is voorzien van alluminium platen.Er zijn vier paardenboxen aanwezig van 3,30 bij 3,30 mtr.met de mogelijkheid er drie bij te maken.Aangesloten uitloop naar paardenbak van 15 bij 30 mtr.Is gedraineerd en uitgegraven tot op de vaste bodem zodat het mogelijk is op deze plaats relatief gemakkelijk en goedkoop een schuur te bouwen.Aangesloten uitloop naar het land.In de schuur is een kantoortje/zadelkamer met toilet en wasvoorziening aangsloten op het riool.

Bijzonderheden.Het gehele pand is met moderne materialen geisoleerd;Glas;HR-dubbel,Muren;Spouw,Dak voorhuis;Unidekplaten 2001 en zinken dakgoten en gelegd met zwarte Hollandse geglazuurde pan,Rietenkap gelegd in 1998 en 2001 met garantie.HR-Ketel Nefit 1996 met het vermogen om woonboerderijen en/of kantoren te verwarmen,Cv-buizen geisoleerd.Geiser Valiant 1996.Meterkast 1995 voorzien van 8 groepen plus 4 voor krachtstroom.

Ruiterpaden;in nabijheid aanwezig.

Buslijn;naar de kleine dorpen maar ook naar Assen,Emmen,Hoogeven.

Basisschool(-en);op fietsafstand 1,5km.Openbare basisschool en Christelijke basisschool.Vervolgonderwijs is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
In het naburige dorp is een postkantoor, kapperszaak en kleine supermarkt.

Afbeelding

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:49

Kwijl Kwijl Vingers aflikken Tong uitsteken . Wat een mooie huizen zijn er toch, wat doe ik nog op mijn drie kamer flatje... Huilen

Ik geloof dat mijn vent toch maar eens moet gaan door breken met zijn muziek wie weet wordt het dan ooit nog eens iets *LOL* (Oh als jullie willen helpen, klik dan even op de link in mijn onderschrift en stem op Sans Gêne Haha! OK dan! )

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:00

Doekje....

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:27

Ons stekkie staat ook te koop, maar dan in een "normalere" prijsklasse. Wel voorzien van bak, paddocks, stallen, spuitplaats, land, hooi en stro opslag, mestbak.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:31

Mwah, niet verkeerd he! Alleen die prijs, t*ring! Scheve mond

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 01:20

nou, ik ga zo meteen naar mijn bedje..... heb ik weer wat om van te dromen zie ik wel......

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 21:18

big hous