@evaac en @Elja het was een paard, maar niet geen hele grote, tussen de 1.60 en 1.65 en vooral erg lief en bomproef, maar niet echt een dressuurtalent.
En heel vroeger was er ook 2 winters een bruine merrie, die bij ons Raja heette, maar bij les chevaux iets van Flair, dat was dan 's winters mijn verzorgpaard op de manege
Ik bn er een paar jaar geleden geweest. En ik vond het super, zelf had ik de pony Cupido, echt een geweldig beestje. Alleen hij mocht niet springen dus met springen had ik Justin. Mijn broertje had toen Sting-Ray, mijn moeder Britt. En mijn vader heeft daar zijn eerste paar lessen gehad op Jikke. Allemaal top paarden. Ook hele aardige mensen, zeker een aanrader.
ik ben er vorig jaar geweest, hele leuke manege met een leuke leiding, ik reed op een fjord (wilde ik zelf haha) maar het ging allemaal goed het buiten rijden is ook erg leuk alle paarden zijn braaf en echt uitgezocht op hoe goed de ruiter kan rijden veel suc6
is hanky panky er nog steeds? ben er een paar jaar leiding geweest, het eerste jaar was ik 19, nu 36, dus tel maar uit. hij is dus al aardig op leeftijd. gaaf paard was (is) dat, 1 van mijn favorieten!
Ik vond het daar echt super leuk! Ik ben er zo'n 3/4 jaar geleden geweest, toen ik nog niet zo goed reed en beginner was. Ik mocht toen op Cupido en heb het daar echt 5 dagen naar mijn zin gehad! Zeker omdat ik toen al zelf eens mocht poetsen en opzadelen, wat bij mij op de manege waar ik toen reed niet mocht. Ook heb ik daar mijn eerste galopje gemaakt en ze helpen je goed! De laatste dag dat ik daar was ben ik op buitenrit gegaan (een van mijn eerste buitenritten) en ze hielden ook goed rekening met je. Dit jaar gaan we zeker weer eens terug naar Les Chevaux!
jwl
Geplaatst: 28-02-13 11:26
super daar ! mn eerste pony kamp heb ik daar gereden en ik was echt verliefd op die paarden daar. ze hebben echt enorm veel grond en super leuke dingen gedaan daar! leuk dat je daar mag werken zeg !