asociale, arrogante ruiter!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:23

Hahahahahahaha, jullie zijn me een stelletje mafketels!!!!!!
Bij ons in de buurt klagen ze als je met je paard op het fietspad stapt, als het ruiterpad onbegaanbaar is door de regen. Je paard zakt dan tot over de kogels in de bagger........De klagers laten wel hun hond uit op het fietspad....en laten die hond ook uit op het ruiterpad, waar de hond ook nog even zo'n fijne kuil graaft, zodat je paard zowat zijn benen breekt. En ik hou gewoon van paarden en honden, hoor.....maar die baasjes van die honden.........

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:24

afgunst. Het is allemaal afgunst. Mensen gunnen elkaar niets. En al helemaal niets iets wat ze zelf niet hebben. Zelf ben ik niet alleen een paardenmens maar ook een honden mens. En van mij mogen mensen hun hond in het bos loslaten, want waar moeten ze dat anders? MAar het mag niet zo zijn dat die honden overige aanwezigen in het bos (andere mensen met honden, ruiters en wandelaars) lastig mogen vallen. DAartoe hebben ze gewoon het recht niet. En ruiters hebben ook recht om in het bos te rijden, waar moeten ze anders rijden, in de stad? En altijd in de bak is niet goed.

Dusi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:50

Haffie schreef:
Hahahahahah awaahahah lach me echt dood!! wat een dom wijf Haha!

Net zo dom als die gast die zei dat wij het water bij herperduin niet in mochten en die toen een foto van ons ging maken weet je nog????? en die maar beweerde dat er een bordje stond maar het ons niet kon laten zien! Echt ook zo dom!

Hee, die vent ben ik daar ook eens tegen gekomen. Ben toen expres met hem het hele vennetje omgegaan en dus geen bord gevonden. Alleen rijdt er soms zo'n man op een heeeel groot paard zonder manieren. Die galoppeert met een noodgang tussen de wandelaars door. Bloedlink met die spelende kinderen.

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 12:03

bij ons in het bos is dat ook zo hoor..we mogen niet eens over het gras rijden ofsow, want dan gaan ze lopen zeiken en als we over het pas lopen zeggen ze weg met die stinkbeesten, dalijk gaan ze nog scheiten en dan staan wij er in!!!!!!!!!!!!!!
pfff....word je echt scheitziek van, maja....ik trek me er nix meer van aan

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 12:07

Dusi"]
[quote="Haffie schreef:

Net zo dom als die gast die zei dat wij het water bij herperduin niet in mochten en die toen een foto van ons ging maken weet je nog????? en die maar beweerde dat er een bordje stond maar het ons niet kon laten zien! Echt ook zo dom!

Hee, die vent ben ik daar ook eens tegen gekomen. Ben toen expres met hem het hele vennetje omgegaan en dus geen bord gevonden. Alleen rijdt er soms zo'n man op een heeeel groot paard zonder manieren. Die galoppeert met een noodgang tussen de wandelaars door. Bloedlink met die spelende kinderen.
[/quote]

ja je het idd ook hele associale ruiters. ken ook mensen die gewoon keihard over de zandvlakte galoperen terwijl daar kinderen aan het spelen zijn

gister was ik weer op dat veldje aan het rijden waar ik dus van die vrouw niet mag rijden. komt er een wandelaar met een grote dobberman aan. en die hond blaffen en grommen en naar loulous benen happen, maar die vent zei nix, hij liep gewoon rustig door
dus lou draaide al een paar x der kont naar die hond toe.. en toen liep die hond kei hard met z'n kop tegen m'n stijgbeugel aan, hij jankte en liep weg *LOL*

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 12:12

Bij ons in het Pan Bos is het dus duidelijk anders, daar lopen de wandelaars altijd midden op de ruiterpaden, met honden niet aan de lijn, hardlopers en marathonlopers die graag 'in het zware zand' trainen. Schijtziek word je ervan, kom je aangalloperen, duikt er ineens zo'n hond uit de bosjes, of komt er ineens een wandelaar voor je neus opdoemen. En dan zijn die mensen nog boos en verontwaardigd als je ze voorbij rijd..

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 13:59

orri schreef:
Frustraties vieren weer hoogtij zie ik *LOL* mountainbikers moeten idd lekker opzouten van het ruiterpad

Vind ik ook, maar menners ook van een mountainbikepad Schijnheilig
Ik ging nog 1 keer mee met de vereninging met de aanspaningen met een bosrit, die van te voren uitgestippeld hoort te zijn.
De dag des oordeels, een slecht voorbereide rit.... Ik had er alle begrip voor dat ze vaak boos waren, stelletje Fjordenbarbaren door het bos hoor Verward Ik schaamde me dood, en vond het voor het paard voor de wagen waarmee ik mee was nog erger, draven, stoppen, omdraaien en dat ging de hele ochtend door, ipv 12.00uur op de pauze plek waren we 14.45 weer bij de start en eind plek aangekomen. Het paardje was op...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:06

Dusi"]
[quote="Haffie schreef:

[/quote]

is dat toevallig een beetje een stevige man, nog geen 30 jaar oud, blondsig haar en heeft een bruin paard ? Haha! dan weet ik wel wie het is nl en dan ga ik m ff pesten !

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:08

xKatleentjex schreef:
kom kom, geen vuile praat nu Schijnheilig Ik heb een nieuwe etiquette samengesteld, zodat we in harmonie met de wandelaars kunnen samenleven:

Amen!

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:13

peeky schreef:
Mijn moeder heeft laatst net zoiets meegemaakt....reed even een paar rondjes op een stukje gemeentegrond om het paard rustig te maken tijdens een buitenritje, komt er ineens een man naar haar toe:

Zoiets heb ik ook eens meegemaakt, maar dan met er een van de gemeente.
Ik was op een veldje aan het rijden, wat nooit of bijna niet onderhouden wordt. Om weer conditie op te bouwen na het veulenen... De PC is namelijk 20-30 minuutjes van stal waar ik in de bak kon rijden.
De fjordenmanege rijd daar ook geregeld...
Clown Komt er een man, zou je hier niet meer willen rijden?
Verward Waarom niet dan?
Clown Omdat je het gras kapot loopt, en ik moet het hier onderhouden!
Verward Onderhouden, waarom wordt er niet op tijd gemaaid dan, dit wordt nooit onderhouden, en daarbij, het enigste wat hier langskomt zijn mensen die de hond uitlaten, wandelaars komen hier nooit.
Clown Nou ik vind het er goed uit zien, het mag niet.
Verward De wildkamp mag hier wel rijden en ik niet? Ik maak met mijn paar keer minder schade dan 10 paarden in 1 uur?
Clown maakt niet uit,...
En hij fietste weer verder....

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:20

xcynthiax schreef:
weg met die stinkbeesten, dalijk gaan ze nog scheiten en dan staan wij er in!!!!!!!!!!!!!!

haha, en zo'n paardenhoop zien ze niet liggen, maar dat kleine hoopje van een hond wel Bloos! En ik heb wel eens in een hondepoepje gestapt zonder te merken.... nou dat ruik je toch even flink als je daarmee het huis in banjert! Mijn moeder had dan liever mijn paardenklompen in huis *LOL* .

Dusi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:39

crossmonster"]
[quote="Dusi"][quote="Haffie schreef:

[/quote]

is dat toevallig een beetje een stevige man, nog geen 30 jaar oud, blondsig haar en heeft een bruin paard ? Haha! dan weet ik wel wie het is nl en dan ga ik m ff pesten !
[/quote]

Dat zou hem best wel eens kunnen zijn.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:14

loulou schreef:
ik heb met buitenrijden altijd een zweep bij. (sind ik een vent verkleed als indiaan tegen kwam die zich in de bosjes afging rukken en allerlei dingen riep)
en reken maar dat ik hem gebruik als het nodig is. en op mijn crossfjord ben ik zo een end weg.

Vreemd volk, die Brabantse Indianen Haha!

Ik zit me hier ook kostelijk te vermaken om je verhaal *LOL*

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:17

loulou"]

[/quote]

ja je het idd ook hele associale ruiters. ken ook mensen die gewoon keihard over de zandvlakte galoperen terwijl daar kinderen aan het spelen zijn
[/quote]

Jaa maar er was helemaal geen bord, dat vond ik toen nog het grappigste Haha! En die gast maar beweren dat het er wel was, maar hij zag het zelf ook ff niet Haha! En het domste vond ik nog dat hij een foto maakte Cheese! zo dan had hij ff bewijs voor de politie dat wij in dat water gingen Cool

Jaah en die gast zag ik zondag ook nog toen gallopeerde hij ook kei hard over de zandvlakte echt een mongool, daar liepen allemaal kinderen, mensen en honden.

Hahahah maartje is die ene persoon die jij bedoeld toevallig linda? toen wij heel lang geleden eens met z'n alle naar het bos gingen en zij toen kei hard over de zandvlakte scheurde met ook speelende kinderen daar.

Dusi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:48

Ik weet wel dat er ook vaak een vrouw in western-stijl rijd die ook altijd langs je heen galoppeerd als je aan het rijden bent of aan het wandelen met je kids en hond. Echt heel overdreven aandrijven (benen bijna horizontaal en dan trappen).

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:54

Paar jaar geleden ook zo'n -moment meegemaakt. Onze manege organiseerde een cross in het bos. Parcours netjes afgezet met linten en zo, je kent het wel. Ik loop een eindje het parcours op en zie een vrouw met een hond midden op het ruiterpad banjeren met haar hond. Vlakbij de start, een lang, recht stuk op weg naar de eerste hindernis... Ik (en met mij nog een aantal anderen) gillen dat ze middenin een wedstrijd loopt en dat de paarden elk moment van start kunnen gaan. Op een gegeven moment was ze uit het zicht verdwenen dus iedereen haalde weer opgelucht adem. Hoor ik later van een vriendin die meereed in de cross, dat ze onderweg bijna tegen een wandelende mevrouw aangereden was (jawel, dezelfde...), die midden op het ruiterpad liep met haar hond. En niet alleen dat: ze had een hele scheldkannonade over zich heen gekregen dat ze zo asociaal was, en of ze nooit gehoord had dat het beleefd was om wandelaars in stap te passeren! Verward Dat het een wedstrijd was kon haar maar niet aan haar verstand gepeuterd worden. Je zou ze toch....

Dusi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:58

Deze vrouw rijdt zo door het hele bos. Op de ruiterpaden, maar ook op de wandel en fietspaden.

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:56

crossmonster"]

[/quote]

[/quote]

nee dat was 'm geloof ik niet, het was al een oudere vent!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:42

heb jij m ook gezien dan mir??
een collega van me rijd nl ook vaak daar int bos, maar das een dressuurprikker, die zal niet zo hard galoperen Haha!
en dat van cross, dat ken ik , sjies ik moet ook wel eens keihard tegen mensen roepen dat ze in de weg lopen, sja want pino is nou eenmaal sneller als de fluitjes Haha!

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:50

ohw haha nee sorry lees het fout!! ik bedoelde die man van die bordjes was een oude vent! sorry Haha! haha

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 12:59

Citaat:
loulou"]
[/quote]

[quote="Haffie schreef:
Hahahah maartje is die ene persoon die jij bedoeld toevallig linda? toen wij heel lang geleden eens met z'n alle naar het bos gingen en zij toen kei hard over de zandvlakte scheurde met ook speelende kinderen daar.

Ja idd linda en djenny

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 18:20

MootjeH schreef:
Paar jaar geleden ook zo'n -moment meegemaakt. Onze manege organiseerde een cross in het bos. Parcours netjes afgezet met linten en zo, je kent het wel. Ik loop een eindje het parcours op en zie een vrouw met een hond midden op het ruiterpad banjeren met haar hond. Vlakbij de start, een lang, recht stuk op weg naar de eerste hindernis... Ik (en met mij nog een aantal anderen) gillen dat ze middenin een wedstrijd loopt en dat de paarden elk moment van start kunnen gaan. Op een gegeven moment was ze uit het zicht verdwenen dus iedereen haalde weer opgelucht adem. Hoor ik later van een vriendin die meereed in de cross, dat ze onderweg bijna tegen een wandelende mevrouw aangereden was (jawel, dezelfde...), die midden op het ruiterpad liep met haar hond. En niet alleen dat: ze had een hele scheldkannonade over zich heen gekregen dat ze zo asociaal was, en of ze nooit gehoord had dat het beleefd was om wandelaars in stap te passeren! Verward Dat het een wedstrijd was kon haar maar niet aan haar verstand gepeuterd worden. Je zou ze toch....

How lomp can you go Blond
Maar dat heb ik ook wel een gezien als ik naar een cross ging kijken, meestal kleine kinderen die niet goed zien en dan eventjes aan de andere kant van het lint kruipen

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:16

Heb ook een keer zowat meegemaakt!

We gingen ook een keertje buitenrijden met alle pony's (7). We moesten nog even wachten op iemand dus, we stonden daar met de shetlanders aan de hand! Komt daar opeens een dametje aan. (Die in het huisje woonde daar) Hela! Wat doen jullie hier? Ja, we zeiden dan dat we even wachten! En zij maar zeggen dat we naar een markt gingen om ze te verkopen Bloos! Boos! ! Echt niet!!!! We gingen gewoon naar het park!! Ging ze snel naar binnen en kwam ze buiten met een Cheese! en ging ze even foto's maken. Ze waarschuwde ons daarbij dat we de volgende dag nog in de krant zouden staan *LOL* Bloos! ! Nu ja we stonden allemaal lachend op de foto! Pling

Nu waren we op buitenrit vertrokken. Toen we weer terug waren moesten we voorbij haar tuin om weer de weide op te komen. Stond ze daar opeens met een emmer met water heel veel te zwieren! Enkele van ons waren al doorgegaan. We stonden er nog met 4 met 3 pony's en we keken haar aan. Toen verzette er een pony een stap en, een vriendin van me kreeg de emmer over haar! Zij werd kwaad en toen ging die vrouw naar haar tuin, ging ze even dreigen met een mestvork! had ze ook met de emmer diezelfde vriendin geslagen. Zij we kwaad en al bellend naar de politie naar wei gegaan, en hebben we de pony's in de wei gezet! Ook nu kwam ze foto's trekken!! Toen de politie er was gaven ze haar nog gelijk ook!!!!!!! Ze had vanalles gelogen, dus kregen wij de schuld!!! Nu ja de zelfde avond nog zijn we naar een andere wei verhuisd, uit veiligheids redenen!!! (Ze had namelijk al eens een paard vergiftigt!)

en het beste is dan nog ze heeft zelf een paard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bloos! Bloos! Bloos! Boos!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:24

sofiekexxx schreef:
Heb ook een keer zowat meegemaakt!

en het beste is dan nog ze heeft zelf een paard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bloos! Bloos! Bloos! Boos!

pak een fototoestel als je haar de volgende keer in de wei ziet Cheese! !!! Die gaat vast en zeker dat paard mishandelen!!! Haha!

Jesus, en hoe oud was die vrouw? dit lijkt mij eerder een actie van een fantasierijk 8-jarig pennymeisje Haha!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-03 22:56

jeetje wat een zielig persoon!! en dan ook nog paarden vergiftigen echt gestoord!!!