Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Haffie schreef:Hahahahahah awaahahah lach me echt dood!! wat een dom wijf
Net zo dom als die gast die zei dat wij het water bij herperduin niet in mochten en die toen een foto van ons ging maken weet je nog????? en die maar beweerde dat er een bordje stond maar het ons niet kon laten zien! Echt ook zo dom!
Dusi"]
[quote="Haffie schreef:Hahahahahah awaahahah lach me echt dood!! wat een dom wijf
Net zo dom als die gast die zei dat wij het water bij herperduin niet in mochten en die toen een foto van ons ging maken weet je nog????? en die maar beweerde dat er een bordje stond maar het ons niet kon laten zien! Echt ook zo dom!
orri schreef:Frustraties vieren weer hoogtij zie ikmountainbikers moeten idd lekker opzouten van het ruiterpad
Dusi"]
[quote="Haffie schreef:Hahahahahah awaahahah lach me echt dood!! wat een dom wijf
peeky schreef:Mijn moeder heeft laatst net zoiets meegemaakt....reed even een paar rondjes op een stukje gemeentegrond om het paard rustig te maken tijdens een buitenritje, komt er ineens een man naar haar toe:
xcynthiax schreef:weg met die stinkbeesten, dalijk gaan ze nog scheiten en dan staan wij er in!!!!!!!!!!!!!!
crossmonster"]
[quote="Dusi"][quote="Haffie schreef:Hahahahahah awaahahah lach me echt dood!! wat een dom wijf
loulou schreef:ik heb met buitenrijden altijd een zweep bij. (sind ik een vent verkleed als indiaan tegen kwam die zich in de bosjes afging rukken en allerlei dingen riep)
en reken maar dat ik hem gebruik als het nodig is. en op mijn crossfjord ben ik zo een end weg.
loulou"]
[quote="Dusi"][quote="Haffie schreef:Hahahahahah awaahahah lach me echt dood!! wat een dom wijf
crossmonster"]
Citaat:loulou"]
ja je het idd ook hele associale ruiters. ken ook mensen die gewoon keihard over de zandvlakte galoperen terwijl daar kinderen aan het spelen zijn
[/quote]
[quote="Haffie schreef:Hahahah maartje is die ene persoon die jij bedoeld toevallig linda? toen wij heel lang geleden eens met z'n alle naar het bos gingen en zij toen kei hard over de zandvlakte scheurde met ook speelende kinderen daar.
MootjeH schreef:Paar jaar geleden ook zo'n-moment meegemaakt. Onze manege organiseerde een cross in het bos. Parcours netjes afgezet met linten en zo, je kent het wel. Ik loop een eindje het parcours op en zie een vrouw met een hond midden op het ruiterpad banjeren met haar hond. Vlakbij de start, een lang, recht stuk op weg naar de eerste hindernis... Ik (en met mij nog een aantal anderen) gillen dat ze middenin een wedstrijd loopt en dat de paarden elk moment van start kunnen gaan. Op een gegeven moment was ze uit het zicht verdwenen dus iedereen haalde weer opgelucht adem. Hoor ik later van een vriendin die meereed in de cross, dat ze onderweg bijna tegen een wandelende mevrouw aangereden was (jawel, dezelfde...), die midden op het ruiterpad liep met haar hond. En niet alleen dat: ze had een hele scheldkannonade over zich heen gekregen dat ze zo asociaal was, en of ze nooit gehoord had dat het beleefd was om wandelaars in stap te passeren!
Dat het een wedstrijd was kon haar maar niet aan haar verstand gepeuterd worden. Je zou ze toch....
sofiekexxx schreef:Heb ook een keer zowat meegemaakt!
en het beste is dan nog ze heeft zelf een paard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()