Ik ben dus echt BOOS!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:09

Jeetje errug hoor! Achterlijke! Bij mij in de buurt rijd er ook altijd zo´n wijf die hard langs je heen gedenderd komt met d´r neus in de lucht! Boos! Maar dit slaat echt alles! Sterkte!

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:31

Als je wist wie het waren, en waar ze stonden, zou ik inderdaad even je p´lisie pakkie aantrekken en even langsgaan voor een waarschuwingkje.... Extreme duivel

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:01

Wat een stelletje eikels zeg!.

Het is gelukkig nog goed afgelopen, zo'n knol kan je knie goed in de kreukels trappen.

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:48

Heel veel sterkte met je been....ennuh misschien komen ze wel eens op bokt. Als ze dit dan lezen...DAN MOGEN ZE WEL EENS VLIEGENSVLUG HUN EXCUSES MAKEN!!!!!!!!

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:04

wat een stelletje aso's..... misschien kennen ze de ruiteretiquette wel maar hebben ze er gewoon schijt aan... gezien hun gedrag lijken het me niet meisjes die zich dan maar netjes aan de regels houden.
fatsoensnormen zijn ze ook vreemd als ik dat zo lees.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:28

Hoe is het nou met je been?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 17:43

Jeetje Lia, jij hebt ook altijd wat (je lijkt wel de Fitz in menselijke versie Knipoog )
Heel veel sterkte ermee, ik hoop dat je been snel weer de oude is.

Trouwens, ik had de laatste dag bij jullie ook zoiets. Mensen die in draf Fitz passeerden. Gelukkig bleef het bij mij beperkt tot een passagerend paard dankzij .... jawel, daar is ie weer: de slofteugel Haha!

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:01

Zit niet te zeiken?????
Is dat mens nouw helemaal raar geworden!!! Boos!
En dan nog doorrijden ook!!
Om dat soort dingen kan ik echt super boos worden!!! Stoom uit je oren

Aman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:18

Jemig..idd sommige mensen ik snap dat niet ik had juist terug gereden en gevraagd of het wel ging..maarja en dan ook nog zeggen dat je niet moet zeiken JEETJE!!

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:39

Nou ja zeg wat een stelletje ***** Stoom uit je oren ,ten eerste als een idioot voorbij komen doe je al niet(regel 1 van het buitenrijden lijkt me),en dan nog een grote bek als je aangeeft dat je geraakt bent.
Ik vind het zowieso aso(lijken me mensen met paarden ipv paardenmensen) om zo voorbij te komen,jij had in ieder geval je paard nog onder controle dat had ook nog even anders kunnen zijn......

IK WAS T OOK NIET MET MIJN TINKER

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:45

Dat slaat echt werkelijk nergens op! Ze hadden niet zo langs je af mogen galopperen. Fout 1! Als ze er zo nodig langs moeten met een flinke snelheid, matig dan het tempo, of ga over in draf. Fout 2! Als dat paard jou raakt, niet fout van de ruiter. Geen strafpunten Tong uitsteken. Maar als jij vertelt dat je geraakt bent, en ze reageren zo kl*te, vind ik dat toch echt fout 3 en 4! Dat zoiets zich kan afspelen in 1 minuut... Echt vervelend! Ik hoop dat je er weer snel boven op komt! Ach gut

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:49

jeetje mina zeg! niet normaal hoor!!
Ben een keer op mijn enkel getrapt door een merrie tijdens het rijden au au au!! zeker geen pretje.
Sterkte!

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 20:57

Jeminee wat een stelletje trutten.
Kan je de boswachter niet inschakelen en dat als hij ze ziet dat ze erop aangesproken worden.
Maar het probleem is met dit soort aso-typjes dat het 2 tegen 1 is op dat moment. Dit soort figuren verzieken het echt voor andere.

Heel veel beterschap ik hoop dat je snel weer op de "been" ben.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:01

Jeetje, wat een asociale trutten zeg, om dan ook nog door te rijden en je nog na te roepen ook
Beterschap!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:52

Tjee zeg...
Zoiets verwacht je ook niet tijdens je ontspannen buitenritje. Asociaal volk!
Hopelijk blijft de schade beperkt tot een flinke bloeduitstorting en hou je er verder niks aan over.
Laat dit incident je er niet van weerhouden om gewoon weer lekker buiten te gaan rijden hoor!
Ik heb zelf altijd de neiging om demonstratief midden op het pad te gaan rijden als ik merk dat er iemand achterop komt in galop of stevige draf, dan moet de vaart er wel uit. "mag ik passeren" is toch een kleine moeite, groot plezier en dan gebeurt er ook niks.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 23:02

*zucht* Dit is toch te stom voor woorden Scheve mond !
Het lüllige is alleen, dat als die mutsen zelf niet zien dat ze fout zitten, ze het de volgende keer gewoon weer doen Frusty !
Met een beetje geluk zijn het bokkers (bij ruim 10.000 leden is daar toch wel kans toe Knipoog ) en lezen ze hier, dat dit toch echt niet door de beugel kan !! Sterkte met je been iig Ach gut !!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 23:10

Zeer ASO ! Echt totaal geen fatsoen ! Sneu voor je, maar misschien hebben ze toch op de juiste plek geraakt..... je snapt wel hoe ik het bedoel. Je zit dan machteloos op je paard en ik geloof goed dat je daarna met de gedachten zit... oe, en als ik nu Boos! .... en ..... ik had dit moeten zeggen Boos! ....of.... ik had dit moeten doen Boos! ..enz enz.. .

STERKTE ! Het zit je ook niet echt mee geloof ik !

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:05

TIP..... voortaan in bedrijfskleding buiten rijden Haha! ,

ojaaa sterkte Haha!

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:17

Schaam me diep voor mijn mede tinker bezitters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jezus zoiets doe je toch zeker niet zeg!
Wat zeer onbeschoft..

Geen verstand denk ik!!!!!!!!!!

Ook geen ruiterbewijs hoogstwaarschijndelijk?

Iedereen met verstand weer toch zeker dat je voetgangers, fietsers, en zeer zeker andere ruiters rustig benadert!

Want stel je komt een ruiter tegen die om medische redenen het paard heel even mag stappen buiten, en stel het paard gaat mee aan de kletter!
Wil jij dat op je geweten hebben??

Ik vind het een zeer stomme domme onbeschofte zet van deze ruiters! Boos!

Heel veel beterschap met je been..

Monique

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 10:59

Ilindra schreef:
Ik ben er nog steeds beduusd van Scheve mond
Rijd al 26 jaar in het bos en heb zo iets nog nooit meegemaakt.
Baal er wel van dat ik niet op Händell was, die is niet zo snel over de rooie, kan erg hard lopen en had ik ze dan met gemak kunnen inhalen.
Zit nog steeds te fantaseren over wat ik dan had gedaan (Hellraiser is er niets bij Extreme duivel )

hoi,
Zo dat is lekker Boos! .... welkom op de Veluwe!!! lompe mutsen! Boos! ....

They could easly fall frome the stairs ...AND BREAK THEIRE NECK!!!!......

bekende uitdrukking niet?? Schijnheilig .......hahahaa...
sterkte met je auw poot!!!!! ......ik weet dat je een bikkel bent [concert Ozzy Cool ,elleboog John Heesters Verward ] dus als jij auw zegt is het AUW!! Ach gut ......

gr,sas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:04

dakhilah schreef:
They could easly fall frome the stairs ...AND BREAK THEIRE NECK!!!!......

Gna, gna Extreme duivel
AM I EVIL?, YES I AM!!!!!!

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:09

hoi,
BEN TROTS OP JE ~~}> .......
gr,sas. Schijnheilig

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:49

Ik begin me toch zorgen te maken over de mensen op de Veluwe Knipoog, gezien het feit dat ik hetzelfde meegemaakt heb en jullie zo agressief reageren Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:06

Ongelovelijk wat onbeschoft! Dat is toch echt niet normaal?
Heb je geen idee wie het waren, of waar hun paardjes staan? De meeste mensen hier in de buurt ken ik wel (iig van gezicht), maar 2 tinkers + meisjes + westernzadels niet.

Erg onbeschoft! Sterkte!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:14

Citaat:
misschien kennen ze de ruiteretiquette wel

Of ze dat nu wel of niet kennen en wel of niet een ruiterbewijs hebben, een normaal persoon met een normaal stel hersens en een nette opvoeding weet gewoon dat je anderen in stap moet passeren en vragen of dat kan.

Deze 2 (pubers?) hebben geen van alle ooit meegekregen.