jij en je paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:53

Zo uit het land, ik had hem al vaker gezien en vond het geweldig! Ik was helemaal niet van plan om een paard te kopen, maar hoorde van de eigenaar dat hij hem zou gaan verkopen en heb gelijk een bod gedaan. Als kado kreeg ik er een shetlanderhengst bij (Herman), ze gingen alleen in span weg! Toen had ik er twee.....
Achteraf hele stomme actie! Paard onhanteerbaar, niet nagedacht over waar ik hem wilde stallen, ongelukken gemaakt. Maar ik zat op die roze wolk, want ik had het mooiste paard van de wereld helemaal van mij!!!!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:01

ik heb gewoonweg toen ik een keer langs een paardenstal fietse gevraagd aan lind aof ik femke mocht verzorgen Knipoog hehe en nu doek dr al een jaar

aan o connor van karuna op bokt benk gekomen via me moeder Haha! echt jammer dak m nu al een jaartje nie meer doen Verdrietig mja k zie m vaak genoeg

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:08

zelf gefokt:-)

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:12

em ja mijn vriendin en ik leipen eerst zendingsbusje. Toen kwamen we bij een eigenaar van ee pony en die mochten wij verzorgen. Toen kwam daar weer een shetlander bij en gingen we ook naar de eigenaaar van de shetlander. Daar kwam een pony bij met veulen en die hebben we beleerd. Toen kwam niels. Die hebben we ook beleerd en na 3 jaar kwam perry er bij en zo ver is het nu. Dus allemaal door het zendingsbusje!

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:49

ik kreeg bij iemand les de moeder van mijn vriendin overleed toen sinds een jaar is Heidi dus mijn verzorgpony en onze pony heb ik gewoon gekocht!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:54

Ik was al weg van Taverno toen hij geboren werd,ik reed al een poosje op zijn moeder, die ik ook al als veulen ken.
Na een jaar werd hij mij te koop aangeboden en zo werd hij mijn eigendom

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:59

Oscar zag ik ergens staan op internet en heb hem gekocht.

Foxy was het veulen van een verzorgpony, dus die hebben we ook gekocht Cool

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:36

helemaal van mij eigen centjes gekocht

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:35

Imker heb ik gekocht, Sunny heb ik te leen en Hilde rijd ik bij, hoe we daarop zijn gekomen, weet ik eigenlijk niet meer. Volgens mij is dat gewoon een keer ter sprake gekomen en ben ik Hilde erbij gaan doen. Sunny is half aangeboden/half gevraagd, dus da’s ook vaag, haha! Haha!

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:41

ik heb mijn paard en shet allebei van de paardenmarkt
mijn paard heb ik in den bosch gekocht
en mijn shetlander in puttershoek

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:54

heb pablo van een oude man die haflingers fokte en daar mee wou stoppen heb ik hem gekocht was hij drie jaar.

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:22

gekocht, toen ik elf was heb ik de helft betaald en mijn opa (waar mijn pony staat) de andere helft.
Mijn ouder hebben echt NIKS betaald, gewoon van mijn spaarrekening en ik krijg het weer terug als ik hem verkoop (maar dat doe ik nog lang niet Knipoog )

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:35

Via internet..Ik zag de advertentie..ben dezelfde avond erheen gegaan (2 uur rijden) en heb hem de week erna laten brengen...Liefde op het eerste gezicht zeg maar Lovers

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:43

De fries via een collega van Henk, 1 merrie bij een handelaar en 1 merrie ongezien via internet. De beste koop tot nu toe. De 2 welshjes hebben we gekregen.

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 00:05

Ik heb mijn NOUREYEV gekocht via Marktplaats.

Ik zag daar foto's bijstaan waar hij lekker door het land rende.
Hij zag er zo verschrikkelijk lief uit, dat ik ben gaan kijken.

En eigenlijk op slag verliefd werd.
Al het geld bij elkaar gelegd en had geld genoeg om hem te kopen.

Heb hem laten keuren bij Bodegraven en toen bij de goedkeuring gekocht.

En tot op de dag van vandaag GEEN spijt gehad, maar een hoop liefde Lovers

Dus echt LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 00:05

Ik heb m n shet gekocht. Ik zei tegen een meisje die ik een beeeeetje kende dat ik een welshje wou kopen ofzo en toen zei ze: ja ik heb nog een shetlanderveulen! Dus ik oww leuk, wat is het?? Ja een hengstje! dus ik: oww.. maar ik wil eigenlijk liever een merrie en dan een welhje.. Dat vond ze wel jammer en toen vroeg ze of ik misschien mee wilde KIJKEN naar haar shetlanderhengstveulen?! Nou ik had nix beters te doen, dus ik ging mee entoen was ik op slag verliefd op hem.. *LOL*

En nu issie mijn poepiejjj... Haha!

Ik heb hem trouwens helemaal zelf betaald

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 07:42

Velvet heb ik gevonden op het internet (geen marktplaats Knipoog) en die heb ik uiteindelijk gekocht omdat mijn ex er zo weg van was (romantisch idee, samen een veulen opvoeden ) maar uiteindelijk ben ik er erg blij mee Haha!.

Sarabande is een verhaal apart, daar ga ik denk ik maar een boekje over schrijven Knipoog. Laat ik het zo zeggen: een hele mooie, toevallige samenloop van omstandigheden.

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 10:09

Bresco heb ik uit het manegewerk gehaald op de vorige manege. Kalisto heb ik overgenomen van een vrouwtje dat bij mij op stal stond.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 11:43

gekregen voor een symbolische prijs van 50, 00 gulden oud manege paard moest de slachtprijs opbrengen heb toen donaties gekregen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:30

Gekocht. Haha! Nouja, eigenlijk gekregen van mn ouders.
Vroeger had ik een shetlander en daarna wilde ik héél erg graag een eigen rijpony. Ik moest toen toch maar eerst even op de manege gaan rijden (had mezelf leren hobbelen namelijk) Na dat 2 jaar ofzo gedaan te hebben had ik een aardig bedrag gespaard en kocht ik Robin (nouja ik heb ongeveer de helft betaalt, en mn ouders de rest Knipoog) En Camilla hebben mn ouders helemaal betaalt.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:39

Helaas zelf gekocht. Waarom helaas? Ben student en moet hard werken om die dame van me te onderhouden! Nou ja, het is mijn eigen schuld:

Heb vroeger altijd paarden van paps en mams gehad en op een gegeven moment had ik er geen zin meer in en deed niets meer met mijn paard. Uiteindelijk hebben mijn ouders dat paard verkocht met de mededeling: "Als je nog eens een paard wil dan betaal je hem zelf maar!"

Daar hebben ze zich dus aan gehouden. Nou ja, ik mag hem tenminste wel gratis stallen thuis, dat scheelt alweer een hoop pensionkosten, maar ze kost me nog een rib uit mijn lijf Lips are sealed

Gelukkig was ze in aanschaf niet zo duur Geld, geld!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:59

ZALK HET VERTELLEN ???? maar is zon lang verhaal om te typen Knipoog

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:38

Mijn eerste bijrijdpaard (Bolivia) kreeg ik via internet Haha!
Manon 2 van Bokt die had me toegevoegd op MSN en vertelde dat ze met Bolivia op de manege waar ik rijd kwam staan. Ze ging alleen de eerste twee weken dat Bolivia er stond op vakantie en toen vroeg ze of ik haar wilde verzorgen en toen ben ik haar altijd blijven verzorgen tot ze wegging.

Mijn tweede bijrijdpaard kreeg ik toen Bolivia wegging. De eigenaresse van Soraya zocht nog een verzorgster en ze hoorde dat Bolivia wegging, dus vroeg ze of ik Soraya wilde verzorgen.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 16:49

Melody heb ik gekergen van mijn ouders. Ik wilde heel erg graag een eigen pony hebben. Melody was mijn lievelingpony op de manege en daar reed ik dan ook bijna elke week op. Op een zaterdag zou ik op hem gaan rijden en toen heb ik hem gekregen!