Lovely schreef:Ingetje, zo'n paard weet ik wel te staan voor je hoor.
Vertel....
PB sturen mag ook!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
listiglistje schreef:Maar ook aan de binnenkant? minder karakter, medische gebreken? daar willen nl weinig mensen op toegeven....
dat hebben/hadden al mijn laatste 3 paardende eerste 2 zijn beide (gezond) oud geworden en de 3e loopt nu leuk in de sport
tita schreef:ik had zoiets van straal van 130 km is meer dan genoeg... je bent tenslotte maar een amateur en als je je paarden over de grens moet gaan halen..tja moet je zelf weten.
Kosten verkoper is mij nog nooit gelukt
Het had ook maar zo gekund dat mijn buurman mijn droompaard in de schuur had staan hoor, dan was het ook goed geweest. Maar hier kon ik hem niet vinden en daar wel en als je dan, ook als amateur de mogelijkheden hebt.. Waarom zou je het dan laten.
Heel leuk paard, alleen voor mij niet 
Saar88 schreef:Ik word er gewoon bijna moedeloos van, zeker als ik lees hoeveel paarden er afgekeurd worden en hoeveel eigenaren niet helemaal eerlijk zijn over hun paard!
Saar88 schreef:Wat is er dan zo mis met het paard dat ze reden ziet daarover te zwijgen?
Saar88 schreef:Hmm, da's wel vervelend ja. Als ik dit als koper zou horen nadat ik had proefgereden zou ik daar inderdaad goed boos over worden..
Femkemaats: lag dat aan het voetje of aan de economie? Ik lees op bokt dat heel veel mensen moeite hebben hun beesten kwijt te raken. En slagers krijgen drie keer zoveel aangeboden als normaal.
Aranel schreef:tita: heb jij ondertussen al een paard gevonden? Ik heb laatst een leuke ruin gereden, nu zo'n 1.65 hoog denk ik, 3 jaar en heel mak maar wel voorwaarts. Is alleen wel springgefokt (Zangersheide, vader is Cracky z) maar wordt als dressuurpaard verkocht. Rontgenologisch helemaal in ordeHeel leuk paard, alleen voor mij niet
Ik heb een filmpje van hem als je die wilt zien